NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gewoon om de dag klussen... en op de slijm en bbm letten. Ik heb ook die digi testen gehad, kreeg geen smiley, wel goed slijm en open bbm en een week overtijd en posi zwangerschapstest, helaas niet goed blijven plakken daar binnen... maar ja, hier dus geen testen meer...gewoon lekker klussen

2. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik weet niet welke testen Ster gebruikte, maar dat stond bij "ik ben zwanger".

3. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    sorry, dat stond bij temperatuurkaartjes zwangeren

4. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    :) Jij moet wat zeggen was niet de bedoeling om mij te volgen he :( ;)
    Meid dikke knuff van mij!

Hier word ik gemarteld door de ongie pijnen! Pfff kan met pijn en moeite op mijn benen blijven staan! Pfff deze maal is echt heel erg! :(

Liefs Pearly

5. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hehe, voor deze week uitgewerkt. Heb al drie dagen last van buikpijn. Lijk wel één van m'n kippen als die een te groot ei hebben gelegd... :confused:

@ Perly en Ingiemoppie, welkom in november. Wel weer balen. Maar goede moed naar de volgende ronde. ;)

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

Misschien domme vraag..maar wat is BBm? (open BBM?) iets met slijm/baarmoeder of steekjes?
    Ik denk en hopo heel erg dat ik mn ovu bijna heb nu..net weer sterk steekje rechts onder..Dus dan ga ik maar niet meer vertrouwen op die testjes maar gewoon op wat ik zelf denk (dat slijm, temp, steekjes..)
    Enja: we klussen om de dag en nu ik zoveel sijm heb even elke dag..;) (gelukkig met veel plezier!)

liefs

Sylvia

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    bmm denk ik dat je bedoeld of niet?
    Open bmm ---> Open BaarMoederMond!

Liefs Pearly

8. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    adine je hebt het over een ei. ik had het weekend met een schoonzuster over mijn ei. toen zei ze "ei dat klinkt zo groot" ik zei "zo groot voelt het ook"
    zij was gelijk zwanger na stoppen met pil, dus heeft ze geen last van die ei sprong!

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi,

OKe, dank je wel Pearly!
    Alleen hoe moet ik dit voelen? Dan moet je zeker eigenlijk heel de cyclus bijna je baarmoedermond voelen?

Liefs
    Sylvia

10. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou, het voelt echt wel aan als een kippenei. :confused: Ik heb net een paracetamol moeten nemen, zo'n pijn had. Werd er echt helemaal naar van.

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hihihi pearly: ik kon het echt niet laten. wou jou gewoon achterna joh! maar ik heb ook verschrikkelijk pijn in mijn buik. ik moet echt mijn handen eronder houden (ja, ik weet, ben te zwaar....);)

@aly: ik had een pos. ovu test maar zaadje en eitje hebben elkaar niet gevonden. De ene zat op de route naar timbuktur en de andere naar de noordpool. kennelijk ergens onderweg verkeerd afgeslagen. hihihi

@adine: thanks..... jij succes met klussen!

12. MamaLinda

MamaLinda Lid

Oct 18, 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nieuw op deze site. Hartstikke leuk en interessant om met elkaar deze speciale tijd te delen. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil en vandaag was mijn NOD, maar helaas ben ongi geworden. Lig nu met buikpijn op de bank... Nu is mijn volgende NOD 1 november, ik ben benieuwd...

Groetjes, Linda.

13. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik heb ook wel eens een asperine daarvoor in genomen. ik weet nog wel dat ik dat in de zesde klas van de lagere school ook had. ik was nog nooit ongesteld geweest hoor, maar ik kan me de pijn van het ei nog wel herrinderen.

14. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    he ingrid die is goed, misschien zijn de zaadjes wel nachtblind moeten we ze mischien maar eens wat licht geven :D

15. Ingiemoppie

hihihi aly..... daar was ik nog niet op gekomen... zal de volgende keer de zaklamp erin houden, miss helpt het....

:)shock: zie mezelf al 24 uur met zaklamp schijnen :confused:) oei oei :)

16. Ingiemoppie

mamalinda: welkom hier... ik houd je gezelschap op de bank. heb ook hevige buikpijn met uitstraling naar rug vandaag.... pffff dag 1 ongi....

hihihi, is éens wat andes als dag 1 DPO hahaha:(

17. MamaLinda

MamaLinda Lid

Oct 18, 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben nog een leek, waar staat DPO voor? :-k

Liefs Linda.

18. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meidem, jeetje wat een kletsmajoors, ik moet vier pagina's bijlezen na een dag, maar het is wel een vrolijke boel en dat vind ik heel positief, welkom aan alle nieuwe in nov. en wauw er zit al een eventuele augustus baby tussen!

19. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik moet 7 november weer ongi worden. Heb net een cycles gehad van 27 dagen. Daarvoor was hij 25 dagen. Wij zijn dus nu voor de derde maand bezig. Wel spannend allemaal. Ik vind het eigenlijk helemaal niet zon leuke periode! Je hebt er helemaal geen invloed op.

We wachten wel weer af!

Groetjes

20. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    welkom knollie,leuke naam
    je kunt sneller met konijnen kweken dan met mensen :D