hoop dat je bij je ouders even goed kunt uitrusten en je gevoelens weer op een rijtje krijgt.. met mij gaat het prima, dus ik hoop met de beeb ook. heb nergens last van..beetje vaker plassen en vaker honger, dat is het... dus ik ben
lekker joh marloes...hopen dat t allemaal zo blijft.. hou me maar op de hoogte ben erg benieuwd! kan je het al beetje inzien dat er iets in je groeit?lijkt me zo een 'vreemd'iedee omdat je nog nix tot weinig ziet...
Hallo allemaal, Nou dames ik kom even melden dat ik nu eindelijk een keer een normale cyclus heb doorgaan. Ben vandaag na 25 dagen ongi geworden. Raar maar ik ben er niet eens verdrietig om. Weet nu dat het eindelijk weer goed zit. In het begin was ik zowat om de week ongi en dat viel echt niet mee. Hoop dat het nu een beetje regelmatig wordt en dat onze kinderwens gauw wordt vervuld. We wachten af en klussen lekker door Mijn volgende NOD (als ik van de laatste cyclus uit ga) is op 17 december, dus verhuis meteen naar de NOD December. Hoop dat ik nu op een normale manier met deze pagina om kan gaan en ik af en toe weer lekker mee kan kwekken bij het NOD-forum Voor iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD Voor iedereen die ongi is: Balen! Tot het volgende NOD forum! Voor iedereen die aan het klussen is: Veel plezier en succes! Voor iedereen die op de wachtbank zit: Succes! Ik duim voor jullie! groetjes en een dikke knuffel Hartje
Hoezo word je overfocused als je tegen je NOD aanloopt? Hoezo gooi je alle lichamelijke en geestelijke ongewoonheden door het zwangerschapsfilter en lijkt alles ineens toch wel mogelijk misschien een symptoom te zijn? Ook deze maand is het weer zover...ik meen weer van alles te voelen... Mijn onderbuik voelt vreemd en trekkerig, alsof ik inwendig buikspieroefeningen heb gedaan. Maar nu dan het symptoom wat bijna te belachelijk is om op te schrijven; ik ben absoluut geen verlegen typje en kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst echt gebloosd heb...nou ja, tot voor drie dagen geleden dan. Sinds drie dagen geleden heb ik mezelf, en anderen ook, er regelmatig op betrapt dat ik echt enorm zit te blozen. Vandaag ook weer tijdens een vergadering...ik nam het woord en voelde gewoon hoe mijn gezicht rood werd. Ben er in de afgelopen dagen al door verschillende mensen op gewezen... Als het nou enorm genante situaties waren waarin het gebeurt...ok...maar zomaar ineens zonder reden...i Tja, het is natuurlijk belachelijk om dit als symptoom te zien, en ik ga er vooralsnog ook gewoon van uit dat het weer niet raak is... maar toch...wat een vreemde gewaarwording dat ik ineens verlegen trekjes begin te vertonen. hihi, het schaamrood stijgt me nu al weer naar de kaken als ik bedenk dat ik waarschijnlijk een dezer dagen gewoon ongesteld zal worden. een beetje labiel word je wel van dat wachtbankje, ik wens dan ook iedereen die erop zit veel sterkte. liefs, Mir
@Mir75 Hahahahaha weet precies hoe je je voelt. Ik heb last van emotionele dingen zoals gauw ergens om huilen. Maar dat heb ik al sinds dat ik mijn miskraam heb gehad,volgens mij gieren de hormonen nog steeds door mijn lijf. En hartkloppingen heb ik vandaag ook veel normaal bijna nooit eigenlijk. Whahahahaha Stressssssss denk ik. Groetjes Tattie***
ik kan ook wel janken om echt alles tegenwoordig . sinds de bevalling van brandon dat nu 10 maandne geleden is soms wordtn ik er wel gek van
Vandaag mijn nod. Was er eigenlijk niet eens echt amee bezig, maar zag vanmiddag mijn pas bestelde testen liggen, dus maar ff die nieuwe testen uitproberen dacht ik.. Heb helemaal nergens last van dus was gewoon op mn aan het wachten. Verschijnt er toch een heeeel licht streepje! helemaal shaken! Manlief ff thuisgekomen om te kijken en ook hij zag een heel licht streepje! Durf het eigenlijk nog niet te geloven, dus wacht nog ff af. Morgenochtend gooi ik er maar meteen weer een tegenaan hopelijk is ie dan duidelijker! [-o< Groetjes!
alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant doris mijn comp. is stuk ben nu bij mijn ouders dus het zal ff een tijdje duren voor ik wat schrijf
hoi allemaal, ik hoor hier eigenlijk niet meer, zit al in december, maar wilde toch even kijken hoe het hier is, want dat was zo spannend de laatste keer. Marlous, gefeliciteerd. wat was dat spannend allemaal! Maar het moest haast wel.Voor de anderen; ik duim voor jullie liefs wies
Nog geen duivels te bekennen hier.. Als ik morgen na mijn werken nog geen duiveltjes heb ontvange ga ik morgen middag de testjes bestellen dan kan ik hopelijk in t weekend testen als ik nog niet ongie ben.. maar heb t iedee dat t deze ronde niet raak is maar gwoon langer duurd ivm de stress maar ja goed afw88 maar weer! Doris alvast een hele voorzichtige felicitatie vanuit hier..
hier even een dipje. Alles goed en geen duivels te bekennen tot ik vanavond toch maar even voor de tampontest ging.... geen bloed of oud bloed maar helaas niet meer helemaal witte afscheiding. Was beetje cremekleurig... en nu weet ik het even niet meer... Mijn temp was vanmorgen zo mooi omhoog.... bleh.... zit niets anders op dan afwachten....
brigitte..dat ken ik ik heb ook al dat beetje slijmerig wit op de tampon ( jaja vieze praat) maaruh ik denk dan ook van is t een voorteken van de ongie of is t van de zwangerschap.. Raar hor dat menselijk lichmaam...
Nou is niet wit van kleur maar meer wat lichtbruin of cremekleurig... ja de vraag is inderdaad of het van een aankomende ongi is of iets anders... maar baal wel even... denk dat ik toch ongi ga worden....
ja maar negatief.... maar moet ook zeggen dat ik net naar de wc was geweest dus was meer laatste restje.... dus denk dat het niet veel zegt.... weinig geconcentreerd in ieder geval.... kan inderdaad niets anders doen dan het afwachten en het beste hopen..... maar wil denk ik niet eerder testen dan zaterdag of zondag als het dan nog aan de orde is
ja ik ken t ik heb dinsdag getest..ook dik negatief.. Dus w8 ook tot mimaal t weekend..Maar ja kijk naar marloes die was ook hele tijd overtijd en teste negatief en nu toch ook posi dus wie weet meid succes!
Ja die hoop had ik ook nog even tot vanavond die afscheiding toch verkleurde... bleh toen had ik het even gehad...... maar ja doe er niets aan... begon er alleen langzaam beetje aan te wennen dat het misschien wel raak kon zijn...