NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    @brigitte, Kan me goed voorstellen dat je er niet helemaal bij bent. Vooral die nega test weer..
    Maar het kan zijn dat bij jou het Hcg nog niet genoeg is opgebouwd, gewoon morgen nog een keer proberen. Als bij mij de duivels niet doorbreken vandaag, ga ik ook morgen testen.

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Joaney: ja ik denk dat als het zo mag zijn dat ik wel zwanger ben mijn HcG fabriek wat traag op gang komt.... daarom geef ik het nog een dagje extra en ga ik zondag testen (mits ik geen ongewenst bezoek krijg natuurlijk).....

Hou je me ook van jou op de hoogte.... mijn duimen draaien voor ons beiden overuren!

3. Tattie

Tattie Lid

Apr 11, 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Goh meiden, ik heb zo met jullie te doen en ook met mezelf trouwens.
    Maandag heb ik pas mijn NOD-dag maar ik maak mezelf nu al helemaal gek,kan er zelfs niet meer van slapen.
    Dus ik ga er even wat afstand van nemen,jullie horen me nog wel.
    Zal wel meelezen maar blijf even op de achtergrond zodat ik tot rust kom.
    Zou zeggen heel veel sterkte en succes allemaal.En tot horens.

Laat het maandag wel even weten.

Liefs,Tattie***

4. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Ow Tattie, wat duurt wachten soms lang he..
    Tot maandag, Liefs en een knuffel, Jo.

5. Tattie

Tattie Lid

Apr 11, 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Hihihi moet er even mee lachen ik wil wat afstand doen en nou schrijf ik opeens op twee topics tegelijk met jou.
    Leuk.

Tattie***

6. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Haa Tattie, weer ff geswitcht naar NOD hahaha! Dat is me ook wat he, wil je afstand nemen van de site, en dan ben je er in ene toch in je achterhoofd heel druk mee bezig!
    Zoiets kun je ook niet 1-2-3 van je afzetten, toch..

7. Tattie

Tattie Lid

Apr 11, 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Nee nee klopt, het is hier eigenlijk ook veel te gezellig maar ik moet het toch even doen is voor mij beter DENK ik.
    Denk trouwens ook niet dat ik zwanger ben hoor,dus verwacht maar dat ik maandag of dinsdag gewoon kom met de woorden, ik ga door naar december.
    Nou Groetjes maar weer en ik lees het wel van jou dan reageer ik wel.

Tattie***

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Hier even kleine dip ... net toch weer wat bruinverlies... :cry:

9. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    goeie morgen...
    Hier nog nix te bekennen.. Heb altyd rond deze dagen een tampon in die ik paar x per dag verschoon om ff te kijke ...maar vanmorge met wakker worden ff gluren en helemaal nix...
    Dus wie weet.. ik ga nu gelijk ff testjes bestellen en hope dat ze morgen dan binnen zijn....

10. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Ha Kimmiej! Ook overtijd! Ik ga voor je duimen dat de test positief is meis!

Aahhh Brigitte Nee!
    Maar zolang het nog niet rood is, kan het nog goed zijn hoor!

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @Joaney... dat weet ik inderdaad... maar toch niet leuk! We wachten maar verder af maar ben beetje in dipje nu

12. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hier ook nog niks maar heb nog tot maandag de tijd. aangezien me cylus schommelt.

13. esmay

esmay Actief lid

Oct 25, 2006
    184
    0
    0
    Hallo,
    Vanmorgen getest en met romed test wel 2e streepje...maar weet niet of die betrouwbaar is en met clearview op eerste gezicht niet..maar als ik hem tegen het licht houdt is het net of ik een vaag streepje zie...
    Heb wel zere borsten en pukkeltjes,vettige huid(gezicht,borst,rug)...?
    ?
    Wat vinden jullie hiervan..?

Oh vind het zo spannend...

Liefs Es ;)

14. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    Joaney : jij ook.heb je al getest?

15. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    @esmay: een licht streepje is ook een streepje, zeggen ze.. misschien nog een paar daagjes wachten? Ik ben wel voorzichtig vast blij voor je hoor!

@kimmiej: Ik heb nog niet getest, ik denk dat ik morgen ga testen, voor de zekerheid. heb nu buik- en rugpijn, maar geen bloed. Normaal zouden de duivels er nu al wel zijn, dus ik hoop dat ik morgen wel positief test.

@tattie: ik reageer hier even op je vraag bij topic temp: Normaal voor de mk's was ik regelmatig maar sindsdien niet meer...

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    Joaney : Ja ik hoop het ook voor je.. Ja ik heb nog geen vaste cyclus zoals je ziet.. wel redelijk normaal tot nu toe.maar voor zelfde geld ben ik nu weer cyclus van dag of 32 zit nu op de 30e dag...
    En wie weet test ik ook wel posi ik weet t niet...
    Stom he dat w88 en dat je lijf alles bepaald en dat je er nix over te zeggen heb..

Nou meid succes met testen morgen... En als mijn teste optijd binne zijn doe ik morge ook een test..

Hopelijk dit weekend weer paar nieuwe mama's erbij..

17. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    *euforiemodus aan* Jaaa, we gaan allemaal naar Juli-mama's :) *euforiemodus uit*

18. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Hoop het wel maar ben bang dat ik misschien nog niet mee mag.... :rolleyes: Beetje dipje nu na bruinverlies.....

19. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    Hoe is het nu dan Brigitte, heb je buikpijn? En meer bruin? Of ook rood?

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    @joaney: geen buikpijn, geen rugpijn (dat had ik altijd een dag voor mijn ongi.. zelfs tijdens de pil regelmatig) Wel bruin maar niet rood.... is ook heel vloeibaar dat bruine.. helemaal niet slijmerig! Normaal heb ik altijd eerst bruin slijm voor rood en niet vloeibaar.... ik word maf hier

Share This Page