NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ik ga na het weekend testen als ik dan nog niet ongi ben

2. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Brigitte, ik denk dat het oud bloed is.
    Je hebt naar eigen zeggen geen ongesteldheidssymptomen, dus ik ga er van uit dat het oud bloed is.

Dikke knuffel meis, kop op!

@daantje: spannend, nog een testster! Succes!

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Joaney: ik weet zeker dat het oud bloed is... maar ja nu is het wachten of er na oud ook nieuw komt.... Maar waarom kan eventueel oud bloed naar buiten komen?

En mijn temp was vanmorgen nog zo mooi..... dus dat zou dan weer gunstig zijn?

4. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij daalt je temp op je ongi dag.

Als het vruchtje zich ingenesteld heeft moet het zich "ontdoen" van de oude troep, ik denk dat je het zo het beste kunt omschrijven. Waarom dat bij sommige dames wel en bij anderen niet is, dat is een groot vraagteken voor mij.
    Ik denk ook aan het verhaal van Janne, zij heeft in het begin van haar zwangerschap ook veel rood bloed verloren en nu is ze toch mooi op weg (17 wk, geloof ik).

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Joaney: dat van die temp dat dacht ik ook.... en die temp gaat omhoog vanwege aanmaak progesteron toch? Dan zou ik sinds gisteren daar meer van maken, want mijn temp is nog stukje hoger dan afgelopen week.. dus dat zou dan goed teken moeten zijn toch?

Maar zijn er meer meiden die oude zooi opruimen en toch zwanger blijken te zijn?

6. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ik kijk ff met je mee op het temp forum, want hier heb ik geen antwoord op

7. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Ik ben nu in ronde nummer 4..... ben erg ongeduldig! heb wel wat last van buikpijn maar ben zo negatief dat ik al denk dat het komt omdat ik ongesteld moet worden....ik wil zo graag! en nu kan iedereen ook tegen me zeggen dat ik er een jaar voor uit moet trekken... maar waarom hebben anderen dan wel een wonder in hun buik na al twee maanden.... ik gun het absoluut iedereen hoor! .... maar mezelf ook.... :cry:

8. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    hier nog niks en geen klachten dat ik merk dat ik het wordt. ben giga moe. en heb wel ene beetje zuerende buikpijn maar dat kan 2 kanten opgaan.

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik moet nog een paar dagen wachten tot ik kan testen....weet dat ik geen hoop moet hebben, heb last van buikpijn voelt echt alsof ik ongi moet worden... maar toch... hopen mag?

10. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hopen mag, tuurlijk!

Ontzettend spannend dames, ik duim mee!

Liefs

11. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Daantje & Hopes: Het kunnen zw.symptomen zijn.. ik hoop het voor jullie!

Liefs, Jo.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dames,

allemaal heel veel succes met dat vervelende wachten elke keer maar weer...

Kimmiej, voor jou extra dikke knuffel, hoop dat het al weer wat beter met je gaat meisje!

13. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    weet gewoon niet zo goed wat ik moet voelen, mijn cycles vertrouw ik ook echt niet meer, heb al 4 dagen niet geklust, die twee weken daarvoor voldoende (bloos)... ben zo benieuwd! Moet je echt zere borsten hebben om te weten dat je zwanger bent?

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

nee joh... sommige vrouwen voelen niks...
    maar je moet nog 7 dagen...

15. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Ja maar je hoort zo vaak dat vrouwen al vanaf de bevruchting vanalles voelen..... hoe was dat bij jou dan? jij bent 5 weken zwanger toch?... lekker joh! geniet ervan en houd me op de hoogte he!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik had na de eisprong een vol gevoel in mijn buik.. na ja mijn buik was een het borrelen, rommelen en maakte geluidjes. verder kreeg ik volle
    (.)(.) als waterballonnen.. na de nod werden ze heel zacht en ik moest veel plassen.... maar had pas na 1o dagen overtijd een mooie test

17. Niet meer actief

Hier zijn de duiveltjes op bezoek gekomen ... ik ga op naar de vierde ronde ! Mijn NOD is 26 December ... wie weet een mooi kerstkadootje !

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jammer Tinky.... maar een mooi kerstcadeautje....mmmm ook erg leuk!

19. Niet meer actief

Had hier al gemeld een lichte positieve test te hebben, helaas zijn hier toch de :evil: :evil: :evil: doorgekomen en niet te zuinig ook :confused:

Ik ga dus verhuizen naar het december topic ...

Voor alle wachters: succes
    Voor alle klussers: veel plezier
    Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD !
    Voor degene waar de duivels op bezoek zijn gekomen: Op naar de volgende ronde en veel succes!

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Demi,
    Ik duim voor je!
    Mijn banner klopt niet. Wel t aantal dagen cyclus, maar zondag is NOD. Hij geeft aantal dagen tot testen verkeerd aan.
    Spannend heh dat wachten!
    xx Sophie

Deel Deze Pagina