Ik heb het precies hetzelfde qua sjacho depri en emo buien. Echt kl*te is dat! Sterkte meid de aankomende dagen!
Hallo meiden, Morgen mn NOD. Heb er vanochtend een testje tegenaan gegooid. Noppes. Volgens Fertility Friend kan ik vanaf maandag pas testen (14 dagen na eisprong). Ook gaf ff nu ineens een mogelijke triphasic chart aan (mogelijk signaal zwangerschap). Temp. is nog steeds op hoogst deze cyclus. Blijft dus toch nog spannend Gisteravond had ik weer zo'n spierpijn gevoel bij (vermoedelijk) baarmoeder. Maar goed blijf ervan uitgaan dat t naderende ongi is (heb t alleen nooit zo) x Sophie
Meiden van December denk dat ik jullie kom vergezellen. Wilde het eigenlijk wat rustig aan doen op dit forum,maar als er varanderingen waren zou ik het toch even laten weten. Die verandering is vandaag.... Mijn temperatuur is sinds vandaag gezakt van 37.2 naar 37.0 dus december meiden ik denk dat ik eraan kom en dat mijn menstruatie vandaag of morgen er zal zijn.Jammer heel jammer. Ik heb ook altijd een veeeeel te grote mond. Zeg namelijk al heel lang,we zijn hier in huis niet in evenwicht. Erik en ik zijn van Februari dus visjes en Stef is van September dus een maagd dat betekent om in evenwicht te komen moet er nog een maagdje bijkomen. En dan zou ik dus zwanger moeten raken in December. Dus dat gaan we dan maar eens doen hihihihi. December mijn maand en kadootjes maand. Als het in December mocht lukken zou ik zo rond 1,2,3 September uitgeteld zijn..........Stef is jarig op 1 September. En nu ga ik misschien al veel te veel vooruit denken maaaaar Erik en ik schelen ons ook 3 dagen whahahahaha dat zou lachen worden Wordt wel heel spannend. O,ja Er is ook nog gependeld voor mij een paar weken terug en daar kwam uit December aantellen van een tweeling jongen en een meisje. Het wordt echt spannend. Nu eerst nog ongesteld worden. Groetjes Tattie***
Hoi lieve Sophie! Ik blijf heel hard voor je duimen dat je volgende week een posi test gaat krijgen! Zie wel allemaal positieve dingen dus moet goed komen! dikke knuf xx
Hoi lieve Pjetje, Heb net je gedicht voor Kylian gelezen. Kippenvel, zo mooi. Liefs en veel dikke knuffels, Sophie
Ik was ook net mijn cycluslijstje aan het doornemen. Mijn langste is 32 dagen... Vandaag is dag 32... en nog niets te bekennen.Dus dan lopen we toch gelijk... Inderdaad zeer spannend dat wachten!
ga om 13 uur even bij sinterklaar kijken als ik dna nog niet ongi ben want meestal als ik het wordt dan heb ik de eeerste dag heel erg buikpijn dus het moet nog even zo blijven duim jullie voor me
Goeiemorgen! ff een vraagje. Ik heb dus donderdagmiddag getest, een heeeel licht streepje, daarna heb ik gisterochtend getest, en toen moest ik wel heel veel fantasie hebben om een streepje te zien. Gistermiddag weer getest en toen was het weer een heeeel licht streepje..... Weet iemand hoe dat kan? Normaal gesproken zou het streepje s ochtends toch juist duidelijker moeten zijn als s middags? Ik had ook niet heel veel gedronken ofzo de avond ervoor... Ik geloof er nu dus ook niet echt in dat ik zwanger ben, vind het zo raar! Nu ga ik morgenochtend (als de er nog niet zijn) testen. Ze maken het wel errug spannend voor ons zeg... Iedereen veel succes vandaag! Groetjes Doris
Doris denk dat je even moet wachten tot je weer een tat gaat doen misschien dat je hcg te laag is voor een duidelijke test als je het echt niet vertrouwd ga je maandag naar huisarts voor een bloedtest je bent dan bijna een week overtijd wens je heel veel succes toe en laat je niet gek maken hoor daantje86 veel plezier bij de sint en hopen dat hij je een mooi kado gaat geven hihi positievetest meiden heel veel succes gr maria
Sophie wil je heel veel succes toewensen en hoop dat je positief test demi26 jij ook heel veel succes toegewenst en alle dames die overtijd raken of zijn heel veel succes en hopelijk nog vele positievetesten gr maria
Zou vandaag mijn nod hebben. Helaas, ben van de week ongi geworden denk ik. Ga morgen testen en we zien wel. Heb al wel mijn nieuwe cyclus banner geplaast. cindy
Hey Doris, Zolang de duivels er nog niet zijn. positief blijven, soms moet je inderdaad even wat meer hcg hebben. Elke zwangerschap is anders. Maar zolang de er nog niet zijn is er hoop. Laat het anders nog een dagje rusten en test maandag als je dan nog geen bevetsiging hebt, kan je gelijk een afspraak met je huisarts maken. Hey Sophie, mooi nieuw kapsel? en is het bij jou ook nog rustig?
Hoi Mari, bedankt he.... Ik las dat je ff geen banner hebt, groot gelijk meissie.... Hopelijk komt voor jou en je mannetje snel een mooie droom uit en kun je gelijk zo'n andere mooie banner van 9 maanden neerzetten! Succes.... Veel liefs Demi