Ook gaf ff nu ineens een mogelijke triphasic chart aan (mogelijk signaal zwangerschap). goeiemorge meiden hier alles oke temperatuur weer 37.22 dus goed. sophie wat zijn die signalen dan? groetjes las
Joaney! wat zie ik nou aan je banner.... ZWANGER! Super meid! Ik heb de testen nog niet binnen dus kon nog niet testen... Maar gelukkig ook nog geen duivels te bekennen... Ga zo ff naar de drogist een testje kopen.... Geniet er van meid! en ik hoop dat je achterna kom.
Joaney van harte gefeliciteerd hihi is me helemaal niet opgevallen (sorry) maar geniet ervan Kimmiej ow spannend we duimen gr maria
Heej Kimmiej, echt spannend, 3 dagen over tijd..ben heel benieuwd wat je test zegt... Al zegt dat natuurlijk niet alles. Ik had bij mijn dochtertje pas na 8 dagen overtijd een positieve test en die was nog heel vaag.
Jaoney, hoera gefeliciteerd! Doris, wat spannend! Maria, dank je, lief van je! Cindy, is je ongi doorgezet? ik hoop t niet Demi, ja weer even wat low- en highlights door hele haar + geknipt. Vind t erg mooi geworden Alles nog rustig ja. Bij jou? Ha Las, hoe is t? Fertility Friend gaf mogelijkheid bij me aan. Na ovulatie niet alleen een eerste, maar ook een tweede temp. stijging kan komen door nog meer verhoogd progesteron door conceptie/innesteling (hoop dat ik t goed zeg nu). Kimmiej, spannuuuuuuuund Hoop dat t goed met je gaat. Equal, voor jou ook aftellen! Voor iedereen succes en liefs, Sophie
Hee hallo allemaal ik wil me even voorstellen. Ik ben Gertie en ik ben nu 4 dagen over tijd, mijn NOD was afgelopen dinsdag 21 november. De testen die ik doe geven steeds negatief aan, maar ik voel me op en top zwanger. Elk symptoom van zwangerschap is bij mij terug te vinden. Wie van jullie heeft dit ook meegemaakt ? Ik word niet goed van de spanning !
Hoi Gerti, Ik heb het bij mijn 1e zwangerschap gehad, toen had ik tegen de tijd dat ik ongesteld moest worden heel veel buikpijn en daarna niets...daarna nog een dikke week iedere dag lopen testen maar NIETS.. Pas na 8 dagen een heel licht streepje... Dus....
hier idem hoor al hou ik nu rekening met 2 cyclussen de eerste is 28 dagen de tweede 32 uitlopend naar 35 dagen ivm vroege mk maar kan zijn omdat ik op vrij vroeg was dat mijn cyclus weer normaal is en 28 dagen is we zien wel we klussen er gewoon om door welke cyclus ik ook mag hebben gr maria
@Joaney Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.Wauwie leuk hoor meid. Groetjes Tattie***
nou hier ben ik weer.. heb nu ff test gekocht in de drogist dat scheeld een hoop centen pff..15 euro voor 2 testjes.. wil NU wel testen.maar ja goed dat is met middag urine.. Dus toch maar ff afw88 tot morgen ochtend..Als ik dan nog niet ongie ben ga ik testen... Heb beetje zeurderig gevoel in me buik en me borsten zijn stuk zwaarder en groter... Maar ja ik weet niet of dat wat zegt kunne ook klachten zijn van de aankomende ongie.. Nou ja wachten maar... Pff vind t nu wel heel spannend hor...
ik heb wel steeds met gluren van dat slijm.. Vanmiddag helemaal een kloddertje (ja sorry voor de details) en heb al ruim een week niet gesext dus kan daar niet van zijn... Herkend iemand dit?
Hoi Kimmiej, Tja ik weet niet hoe je normaal vloeit... Bij mij is er elke dag wel een kloddertje, wel vaker op een dag... Maar als je dit normaal gesproken nooit hebt, kan het wellicht iets betekenen... spannend hoor.... Hey Sophie, bij mij is alles nog rustig. Voel me wel lichtelijk weeiig, maar dat heb ik al twee dagen... Dacht eerst aan de griep, die heerst nogal bij ons op het werk, maar het kan natuurlijk ook... Oeh ik ben zo benieuwd of het deze maand eindeljik zover is. Vorig jaar maakte mijn broer bekend met Sinterklaas dat ze samen zwanger waren, hopelijk kunnen wij het dit jaar ook... Of we doen het met kerst, Ach laat ik maar niet te hard van stapel lopen... Dan is de teleurstelling ook niet zo groot... Veel liefs
Hai hai.. Met gluren bedoel ik.. ff kijke of ik al ongesteld ben.. ja dan voel ik altyd ff en kijk ik of er nog niets roods te bekennen is.. Dan weet ik dus dat ik nog niet ongie ben.. Dat doe ik omdat ik denk dat t elke moment kan gebeuren en zo een zeurend gevoel in me buik heb...
Hee Kimmie Ik heb normaal alleen last van witte vloed rond mijn eisprong. Deze maand ook alleen de rest van de maand ging anders. Ik heb nu ook veel last van bruine afscheiding gehad, zo in de derde week van mijn cyclus. Heb ergens geleen dat dat oud bloed kan zijn, misschien van de innesteling ? #-o In ieder geval voor ons is het ook nog steeds spannend.
@gertie:.. ik heb geen bruinverlies of iets gehad.. Heb wel ff gehad dat t droog was..maar nu is t gwoon tja nattig en doorzichtig en die klodder was creme..heel vaag zegt me nix.. ik d8 owjeej voel nattigheid tis de ongie maar nee .. Maar ja idd afw88 maar ff-ies.. heb je al getest?
hee Kimmie, Ooh zo bedoel je ? ! Ja dan gluur ik ook de hele dag jah ! Spannend he ? Waarom duurt wachten toch altijd zo lang ? Heb jij ook al andere zwangerschapssymptomen ?