NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Helemaal mee eens!

Ging het allemaal maar zo snel! Het moet eigenlijk leuk zijn maar heel veel mensen vertellen allemaal van die enge verhalen dat je er gewoon onzeker van wordt!

2. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Sylvia; Ik heb nu 2 Matcare ovutesten gedaan, maar nog geen positieve. Maar ook nog geen steekjes, wel steeds meer slijm. Ik wacht maar af! Jij ook veel succes met wachten.

Mamalinda en Knollie; welkom! Het is hier super gezellig!

Voor alle dames die pijn hebben door hun ei of ongie; veel sterkte!

Liefs Neia

3. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Heb afgelopen week ook krom gelegen van de pijn tijdens de menstruatie! Ik werd er weer aan herinnerd waarom ik 15 jaar geleden aan de pil ben gegaan! Heb een ibuprofen genomen en na een kwartier was het een heel stuk minder!

4. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Dus vandaag NOD en 1 november NOD? Als dat zo is, heeft je eitje dan wel de tijd om te rijpen? Of snap ik het nu niet meer :(

5. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo zat ik ook al te denken....? eisprong de 1è lijkt me logischer

6. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    knollie gewoon om de dag klussen en verder gewoon hier op het forum wat mee lezen en mailen.
    hier kun je er over praten, in je eigen omgeving weet er misschien niemand iets van, zo kun je toch je ei kwijt. :-k
    ik ga op de bank hangen en kijk morgen wel weer even.

7. MamaLinda

MamaLinda Lid

Oct 18, 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Sorry :oops: , dat bedoelde ik ook. NOD = 16 november ;)

Zou wel erg raar zijn ja hihi.

8. MamaLinda

MamaLinda Lid

Oct 18, 2006
    63
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik hoor iedereen over dat pendelen, wie kan dat voor mij doen, ben erg benieuwd! :D

Liefs, Linda.

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    moet je gewoon Pendelen intypen bij de zoekfunctie, dan kom je vanzelf veel topics tegen

10. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ha meisjes kan ik hier nog erbij ;)
    vandaag zoals voorspeld ongi geworden

11. goedemorgen dames

ik heb een harde onderbuik,wat heeft dat te betekenen?.
    heb net mijn ei gelegd :) zou dat de oorzaak zijn.
    heb er bij de eerdere zwangerschappen nooit opgelet.
    wie heeft er ook weleens last van.

christie

12. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Hee Jackie, jammer dat je voorspelling uit kwam.. rot :evil: :evil: Wanneer is je NOD?

Ik hoop dat na je eigen voorspelling de voorspelling van Sonja ook uitkomt! Veel +jes in november! :D

Staat iedereen van dit November-forum trouwens in de NOD-lijst?

13. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goede morgen dames jackie jammer dat het deze maand weer niets was.
    christie met dat probleem kan ik je niet helpen.
    het is hier nog rustig. ik heb WEEKEND, niets spannends gepland. ik zal straks een nieuwe afspraak maken met gyn. omdat ik dit keer later ongi ben geworden moet het een dag verschoven worden[ik moest dag 11,12 of 13 terug komen]

14. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Anders stuur je even een PB (persoonlijk bericht) naar Kaatje85. En wie weet.. als je het heeel lief vraagt.. ;)

15. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    Ja ik sta in de NOD lijst. Zie links staat mijn nod en rondes, hieronder me cycluslengte's.

Heb gister verdrietig op de bank gezeten met me mannetje die was erg teleursgesteld en die zei dat we nog 1 ronde tempen en dan naar de HA gaan.
    Hij wil graag zijn zwemmertjes onderzoeken lief he.

Ik ga me vriendin vragen of haar moeder die erg in de Reiki zit iets voor me kan betekenen. Sta wel open voor dat soort dingen.
    Ga zondag nml ook naar de paramarkt leuk leuk

16. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen dames, Ben lekker vrij vandaag.
    Ik wilde dat dat ei nu maar eens kwam. Wordt er wel heel erg moe van. :(

Sh*t Jackie. Toch niks geworden. :( Balen hoor. Maar welkom in november.

Mamalinda en Knollie: Welkom hier. :)

Christie: Dat kan best van je ei zijn hoor. Een ei doet ook rare dingen met je lichaam.

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik sta ook in de NOD lijst hiernaast in het rijtje....
    Jackie: wat lief van jouw mannetje. Net als die van mij..... Ik ga hopen dat het deze maand toch 'gewoon' raak is hoor bij jullie.....

Mijn temp is trouwens weer hoger als gisteren, dus als ik naar mijn ff-kruis kijk, zit ik nog steeds boven de lijn van eisprong. raar hé? daarnaast heb ik het vreselijk warm vandaag.... pfff zweet me rot op kantoor.... verder voel ik me goed. veel energie... alleen ook vreselijk warm... tja...... we gaan er gewoon van uit, dat de temp morgen is gezakt.

dikke knuf aan alle nieuwelingen...
    dik duimen aan het draaien voor de wachters en testers...

18. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ja ik zag het al staan ingie gek zeg. Waarschijnlijk zakt hij dan nog wel ja morgen.
    Bij mij donderd ie ineens zo laag dat ik het al weet, wat overigens wel fijn is hoor.
    Ik kan dus de klok gelijk zetten ....hoewel

ik heb daar wel een vraag over normaal wordt ik het dus smorgen en heb de avond er voor al iets licht roze.
    Nu had ik gister avond al rood.
    Maar ik tel nu toch vanaf vandaag pas me cyclus.....logisch? Wat denken jullie

19. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

zeg, zijn wij tweeling of zo....
    Ik krijg het normaal in de namiddag met lichtroze en dan tegen de avond gelijk hartstikke rood (en ook aankondiging temp met flinke daling, alleen deze ronde niet)

Deze keer echter gelijk 's morgens roze en 4 uur later rood.... Heb dus gister maar gelijk als dag 1 genomen....

we lopen wel bijna gelijk dus. wanneer is jouw eisprong? Ik heb geloof ik ook NOD 14-11 hihihihi

20. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi ladies, goedemorgen!

Heb nog een paar dagen vakantie en verveel me behoorlijk zo alleen thuis, dus dit forum is een uitkomst!

Net als Jackie heb ik ook zo gezeten op de bank, heel verdrietig. Mijn vriend is heel nuchter en zegt dat het vanzelf wel komt. Ik wil niks pushen. Heb hem voorzichtig gevraagd nu we een half jaar bezig zijn, ronde 8 ingaan (heb korte cyclus) of hij ook eens bij zich zelf wil nagaan wat hij kan doen om evt. zaad gezonder te maken. Hij rookt en drinkt elke dag wel een neut of een pilsje 's avonds. In het weekend meer als we uitgaan. Hij zegt dat ie er over na gaat denken. Ook zegt hij dat hij vind dat we nog meer kunnen sexen! Nou dan hoor je mij niet klagen! ;)

Gisteren bij 2 zwangere vriendinnen op bezoek geweest, de een weet dat wij ook bezig zijn, dus lekker kunnen mutsen en die andere weet het niet.

Effe nog een vraagje, waar kijken jullie bij elkaar naar de temp lijsten? Want ik las dat Ingiemoppie van Jackie e.e.a. kon aflezen?
    Ik heb besloten de aankomende 3 maanden ook te tempen n.l.

Greetz!

Share This Page