NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Ik heb nu al 5 keer getest, ik probeer het toch maar iedere dag, kan mijn zenuwen niet bedwingen. Misschien hebben al die test dan wel geen nut, maar ik kan het niet laten om iedere dag er toch maar eentje te doen.
    ;)

2. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    Whahah duurd idd lang..
    Ik heb test 3 dage voor NOD gedaan 21 november was toen jarig d8 leuk cado maar ja dik negatief..
    Dus nu heb ik gew8 want had geen testen meer gister besteld op de site maar nog niet binne..En aangezien t weekend is en ik niet nog 2 dage kan w88 heb ik net ff testen bij drogist gekocht van predictor..en daar staat dat t op elk moment van de dag kan..dus ik ga als ik strax moet plasse toch ff testje wagen en morgen ochtend ook en dan zien we t wel... Kan me toch niet inhoude nu die dinge thuis liggen hahahah

Maaruh tja misschien komt t bij jou later... dat had marloes ook pas na dag of 10.. maar raar he de ene test paar dage voor ze nod al posi en de ander pas 10 dage over tijd.vreemd dat menselijk lichaam

3. equal

equal Lid

24 nov 2006
    62
    0
    0
    Hoi Kimmiej,

Ik herken het niet maar het klinkt wel hoopvol toch. Het heeft in ieder geval niets met ongesteldheid te maken.

Wordt steeds spannender...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kimmiej ik duim nog steeds voor je!

heb vanochtend weer een test gedaan, en me daarna aangemeld voor moeders voor moeders. de test (digitale) staat in m'n album

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja super marloes! ben jaloers op je streepje hahaah.. Ik moet bij deze test zag ik een roze stip krijgen haha is weer is wat anders dan dat w88 op strepe

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je 1 test of 2

7. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    2 testen.. en heb dr hier van de site 3 besteld die van midstream.. Dus ik test zo (als ik kan plasse want je zal net zien nu moet ik niet)...
    En morgen ochtend .. en dan komt na t weekend die testen van hier binnen.dus als die ongie uitblijft heb ik nog genoeg testjes om te doen hahaha..

8. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee Kimmie

Die predictot test heb ik straks ook gedaan
    die gaat wel ff anders dan die andere testen.
    Ik dacht in eerste instantie ooh jah hee er gebeurt iets, er verandert iets, das positief, maar er kwam toch geen stipje. Deze test word eerst helemaal rose, dan wit, en dan moet er nog een stipje komen, dus dat wordt nagels bijten.

Voordeel is wel dat je er maar 1 sec. op hoeft te plassen.

groetjes Gertie

9. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee Kimmie
    Ik zie dat je met ronde 4 bezig bent, heb je nu dan een ander gevoel dan in de voorgaande rondes ?
    Ik ben nu met de eerste ronde bezig, of jah, de eerste ronde dat we het echt een beetje hebben uitgerekend.

We zitten eigenlijk zón beetje in hetzelfde schuitje he ?
    Moet je al plassen ?

10. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    nou voel me niet anders. maar ben dr minder mee bezig geweest met klusse enzo.. heb hoop dinge megemaakt deze maand dus ging de maand opzich snel voorbij.. T enigste wat ik nu merk is dat mijn borsten zwaarder zijn tepels gevoeliger.. en dat ik nog geen bloed zie hahaha..

neej ik plas altyd hele dag en nu moet t en kan ik niet hahaha..

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat was het enige wat ik ook had (.) (.) als waterballonnen :)

12. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Nou ik heb dan wel een heel gevoelig lichaam !
    Dit heb ik allemaal :
    Last van mijn ogen, steekjes onder in mijn buik, bij inspanning worden ze erger, of als ik van houding verander. Veel puistjes, vette huid, vet haar, grotere borsten, mijn tepels zijn donkerder, meer brobbeltjes rond mijn tepels, en de hele dag misselijk, wel honger, maar ik krijg weinig opgegeten.

Als ik echt zwanger ben dan belloft dat wat voor de rest van mijn zwangerschap ! :oops:

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    haha nou als ik jou zo hoor gertie dan moet je toch wel zwanger zijn hahah.. ik let daar bij me zelf niet zo op moet ik zeggen..
    Tis all1 dat me borsten opvallen.. ze zijn al aan de grote kant en nu nog zwaarder hahaha..

maar ja goed we moete gwoon weer de testjes afw88...

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dat klinkt behoordleijk zwanger

15. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Ja ik voel me ook superzwanger !
    Het is alleen dat die test het niet aangeeft.
    Zou het beter zijn om toch met ochtendurine te testen ookal staat er op de bijsluiter dat het op ieder moment van de dag kan ?

Ik denk dat ik dat morgenvroeg dan maar eens ga proberen ! :rolleyes:

16. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hallo meiden... nou ik blijf toch nog even in november hangen.... had gisteren en vanmorgen oud bloedverlies maar nu is het weer schoon... dus weet het nog even niet.... Nog geen rood bloed dus alle opties staan toch nog open.... Maar als het zo blijft dan wacht ik nog geduldig af voordat ik maar weer ga testen.....

Zijn er meer mensen die 1 dag bruin bloed hadden en daarna niets meer en toen positief testten?

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Brigitte! Ik duim voor je (en alle anderen) :p

18. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat heb ik ook (die zelfbescherming). Was ook al aan t bedenken hoe leuk t zou zijn om t met Sinterklaas of Kerst te vertellen. Ik kan dan helemaal gaan fantaseren tot ik mezelf weer even BAM met beide benen op de grond zet.
    xxx Sophie

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    net getest met predictor.. negatief...
    maar ja tis ook al middag he dus ik had t kunne weten.. Nou morgen ochtend als de duivels niet zijn gekomen doe ik weer testje....
    Heb t gevoel dat ik gwoon ongie moet worden...
    Nou ja afw88 maar..

20. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Kimmiej: balen joh! Maar zolang je niet ongi bent kan het nog..... mijn duimen draaien ook voor jou! Gaan gewoon samen nog even hier in november verder!

Deel Deze Pagina