waarom wacht je niet nog iets langer? je hebt nu zaterdag een test gedaan, misschien de volgende op dinsdag?
goedemiddag allemaal hier zijn de duivels denk ik doorgekomen heb nu bloedverlies gewoon rood maar ik heb geen buikpijn of zo dus ik ga maar naar december en zal mijn banner ff aanpassen ik ga nu wel een afspraak bij de dokter rmaken om te laten onderzoeken
Arianne, wat balen Ik wens je heel veel succes bij de huisarts en dat je maar snel een mooi wondertje in je armen mag houden. xxx Sophie
hai zo lang kan ik niet w88 hor En aangezien er nog 3 testjes van deze site aankomen .. Kan ik gerust ff testen... Maar ja vind t maar raar hor heb zo een zeurderig gevoel in me buik.., En die nattigheid Dat heb ik nooit als mijn NOD er is ben nog nooit overtijd geweest dus vandaar... Heb echt t iedee van nou zal wel niet zo zijn.en aan de andere kant ben ik al beetje stiekum aan denke van mmm ik word mama ..hihi.. De tijd zal t leren...
je hebt gelijk ik deed ook smiddags een test en kon er van uit gaan dat negatief was en smorgens was hij licht positief maar w88 duurt zoo lang hihi we duimen hard voor je gr maria
hallo meiden wat hebben jullie veel geklept zeg Sophie hij gaat goed he! Kimmiej balen maar wat je zegt het ws middag urine Arianne dat was niet de bedoeleing en voelens mij hebben ze de deur gesloten van december dus stuur ze maar weg. JOANEY SORRY ik had het niet gezien meid van harte gefeliciteerd en ga lekker genieten. Gertie welkom en je lichaam haalt rare streken met je uit hoor als je iets heel graag wilt. vraag dat maar eens hier op de site. Heb tot nu toe iedere maanden alle kwaaltjes gehad die er kunnen zijn en je ziet het ik ben hier nog steeds Deni26 bij jouw is het ook spannend ik duim voor je en als laatste marloes ben je er nou nog steeds groetjes las
Nou meiden morgen is bij mij dag 28 van de cyclus dus eventueel kan ik ongi gaan worden. Maar ik merk nog helemaal niets wat op een ongi lijkt. Ik merk altijd dat de er aan komen maar nu helemaal niets. Mijn temp was vanmorgen niet zo hoog 36.8 en gisteren ook. Ik ben wel heel erg moe als of ik de marathon heb gelopen en een zwaar gevoel in mijn buik en nog wat dingetjes dus ik ben zo benieuwd hoe het gaat. Ik hoop niet net als in de eerste ronde dat ik een hele lange cyclus kijg van 52 dagen. De tweede ronde was 31 dagen dus dat was mooi voor mij. O wat ben ik toch ongeduldig. Doei Teddy.
Allemaal bedankt voor jullie reacties! Morgen ga ik weer testen, kan echt niet langer wachten, zit me nu al in te houden hihi Hee Kimmiej, hier al net zo'n spanning als bij jou! En ik krijg idd ook al van die ideeen Maar jij gaat er ook morgenochtend weer een test tegenaan gooien? Ik wel in ieder geval! Hoop nu echt dat we allebei een dikke vette streep hebben ! (en alle anderen natuurlijk ook, maar dr wordt zoveel geschreven dat ik het niet allemaal meer kan volgen ) Groetjes Doris
Gertie, ook namens mij welkom. Sorry volgens mij had ik dat nog helemaal niet gezegd Las, gaat inderdaad goed Duim voor je! Ik ben er helemaal op ingesteld dat morgen de komen, maar hoop hoop hoop van niet
Hee Las! Weet jij al wanneer je gaat testen als de wegblijven? Ik had net iets bruine afscheiding in mn slip Bij het afvegen niks meer.... Vanavond op visite dus heb gelukkig afleiding Groetjes Doris