ik hoop alleen dat ik niet slecht nieuws krijg bij de dokter ben alleen bang voor de uitslag maar ja het moet wel anders weet je het nooit
Spannuuuuund! Hier ook niks, geen spoortje Temperatuur nog steeds op z'n hoogst deze cyclus. Gisteravond kreeg ik pijnlijke steken in m'n tepels en vanochtend werd ik wakker met enorm opgeblazen borsten Tja, ook dat kan voorbode duivels zijn..... Veel succes voor allemaal xx Sophie He mn banner begint al aan de volgende cyclus, maar even veranderen
Gaan jullie met z'n tweetjes? En het kan aan zoveel goed op te lossen dingen liggen....probeer je niet te veel zorgen te maken. x Sophie
Vanochtend werd ik wakker, kon niet meer slapen. Heb mijn man gevraagd of ik mocht testen en CB zegt: ZWANGER!
Ik ben alleen een beetje weeig, misselijk kan je het niet noemen. En mijn man en ik vonden allebei dat mijn bortsten er iets anders uitzagen, maar we konden het niet benoemen. Als ik ongi ben, doen ze een paar dagen van tevoren altijd erg veel pijn, maar dat heb ik nu niet. Verder moest ik gisteren 4x een grote boodschap, terwijl ik normaal maar 1x in de twee dagen kan en hele kleine steekjes voor/ onderin mijn buik. Kan dat niet echt goed beschrijven.... Oeh ik ga ook heel hard duimen voor jullie allemaal! Dikke kus
Meestal 's ochtends. Soms dag/avond ervoor iets spotting. Cyclus is laatste maanden telkens 28 dagen.
hier nog steeds niks. wel zuerende pijn in me rechter zij maar merk nog niks. ik hou jullie op de hoogte
Hallo allemaal, Ik sluit me graag aan bij dit gezellige topic... Deze maand rare waarnemingen gedaan... De afgelopen dagen met vlagen ontzettende ongi krampen in baarmoeder gevoeld. Na ei pijn in boobs maar nu alleen nog in tepels Mijn temp was hoog (37.3) en vandaag gezakt naar 36.8. Begin er af en toe een beetje depri van te worden. Ik voel van alles, deze maand zou ik zweren dat t raak was, heb nl. nooit krampen voor NOD maar temp is gedaald dus het zal wel game over zijn. Probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat is MOEILIJK! Liefs,,,
Heej Mickey, Dat is echt moeilijk he, er niet steeds mee bezig zijn. Ik heb het ene moment dat ik het zeker weet ook steeds wat misselijk, 2 dagen echt kramp in mijn buik, nu vreemde witte bobbeltjes op mijn boobs... Maar ook steeds mijzelf in bescherming nemen met het zal wel niet..omdat het dan weer zo tegenvalt. Aan je banner te zien gaan we gelijk op...ik heb mijzelf belooft niet meer te testen tot woensdag, ik haal ook geen test meer in huis..haha... ik duim voor je...