NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik ben toch wel een klein beetje zenuwachtig.
    Ik voel mij zo anders dan in de eerste en tweede ronde.
    Heb nog helemaal niet het gevoel dat ik ongi ga worden en dat merk ik toch altijd heel duidelijk een paar dagen van te vooren.
    Mijn urine ziet er normaal uit en geen bruine afschijding zoals ik altijd heb als ik ongi moet worden.

Zal het dan toch deze ronde raak zijn want ik heb wel het gevoel dat het zo kan zijn.
    Voel wel dat mijn eierstokken aan het rommellen zijn.
    Ik hoop zo dat het snel donderdag is en ik kan testen en hopen op een positieve test.

Doei Teddy.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik duim met je mee!

3. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Bedankt Marloes en gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er fijn van Meid.

Knuffel van Teddy.

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Meiden , over 2 dagen mn nod, dus word weer spannend!
    Zullen wel 2 spannende dagen worden...
    Kom weer gezellig met jullie mee kletsen hier in t forum!

Kan iemand mn mischien een kleine up-date geven ;)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    :D hoi hoi,

nog een dag voor mijn nodje! en ik kan bijna niet meer wachten.

ik ga er vanuit dat ik dinsdag gewoon ongesteld wordt, liever niet :) .
    maar normaal gesproken heb ik voordat ik ongi wordt al een paar dagen tevoren pijnlijke borsten.
    nu helemaal niet, zijn juist wat zacht :oops: :( :oops: , klinkt raar maar kan het niet anders omschrijven. verder veel trek in lekkere dingen.
    maar ja dat kan ook bij de ongi horen en ben ineens het huis gaan schilderen.
    ik moest al 3 jaar lang een halletje schilderen en ben daar ineens mee begonnen!hhhmmm.
    heb al een week lang heel af en toe ongipijn, maar dat is echt maar tien seconden ofzo en dan is het weer weg gedurende dag!

kortom ik weet het allemaal niet, ga er zelf vanuit dat het allemaal niets is maar stiekem hoop je erop!

ik wens verder iedereen veel succes,

groetjes joyce ;)

6. melletje

melletje Lid

27 sep 2006
    36
    0
    0
    Dames ik heb een licht positieve zwangerschapstest nu is het bang afwachten, ik heb wel een paar dagen voor NOD getest dus hopelijk gaat alles goed,
    groetjes,
    melletje

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Oeh spannend melletje . we duimen voor je !

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Hier nog steeds weinig verandering... zit nog steeds te wachten op de duivels... Sinds gisteren wel de bekende rugpijn dus zal niet zo lang meer duren...

Heb af en toe spoortje rood bloed tussen oud bloed.. telt dit als spotting of als lichte menstruatie.. of allebei nog niet? Vind het lastig om nu mijn eerste nieuwe cyclusdag te vinden..

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik moet ook nog een paar dagen wachten voor ik kan testen, ben wel wat onregelmatig ongesteld dus weet gewoon niet precies wanneer ik ovuleer, das zo vervelend!, ik weet ook niet wat ik moet voelen ofzo, ja de verhalen van misselijk, zere borsten ed ken ik, maar ben bang dat ik mezelf dat aanpraat... voel nu wel gerommel in mijn buik, en heb vreselijke mood-swings, mijn vriend wordt er gek van hahaha, heb ook ineens meer last van witte afscheiding... maarja, zijn dat zwangerschapstekenen of gewoon de voorbode dat ik ongi word...aaaargg ik word gek van die onzekerhei! heb dit weekend op zoontje van vriendin gepast, 4 maanden oud!......ben vreselijk gek op dat ventje!.... hoe overweldigend zal het gevoel voor een eigen kindje dan wel niet zijn!

10. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    melletje ik hoop het zo voor je! houd ons wel op de hoogte he!

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Hum.... gisteren dacht ik dat mijn ongi door zou zetten: spotting in de broek.

maar nu weer niets? We zitten op dag 34.... duurt kennelijk wel heel lang, deze ronde... :(

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    vervelend!, ik hoop dat je gauw wat zekerheid krijgt..

13. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    hier nog nix te zien... Geen spatje bloed of wat dan ook... Pfff Dat w88 is echt vervelend...
    Als ik woe nog niet ongesteld ben gooi ik dr nog maar is testje tegen aan dan ben ik een week overtijd.. Dus dan word t wel is wat....

14. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    wachten is nooit leuk!.. kun je het opbrengen om tot woensdag te wachten met testen? knap hoor!.. wat betekenen trouwens die maanden met daarachter jongen/meisje onderaan jouw berichtje?

15. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ja ik zal wel moeten w88 heb al 2 testen gedaan en deze waren negatief helaas... dus vandaar dat ik dan nog maar paar daagjes moet wachten

En die maanden betekenen de maand dat ik zwanger word en welk geslacht het krijgt..
    Dat hebben verschillende mensen voor mij uitgezocht via pendelen.. (en dit houd niet in dat het ook zo is...maar vaak komen de pendels wel uit)
    Moet je anders maar is ff kijke hier op de site wat pendelen inhoud..

16. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Kimmiej, je houd de spanning er echt in zo!
    Je zult zien, straks klopt je november pendel!

Liefs, Jo.

17. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    @ Joaney Ja erg he.... Tis heel dubbel gevoel...ene kant denk ik van ja ik ben zwanger hele zware gevoelige borsten en al 5 dage overtijd... En aan de andere kant denk ik... Ik word zo toch wel ongesteld mijn cyclus is gwoon nog aan t herstellen... Maar toch stiekum ben ik toch wel bezig met het iedee dat ik mama ben/word ...
    Meer dan afw88 zit er niet in helaas....

En hoe zit t met jou? al zwangerschapsklachten? en al al t iedee gewent

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    kimmie wat waren jou cuclussen van de afgelopen tijd?

19. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
  20. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hellup :)

Kunnen jullie even in mn album kijken.
    Heb vanmorgen getest met de site testen..
    Naar 3 min. was er nog niets te zien, maar toen ik naar 10 min. weer
    keek zag ik dit.
    Is het raak of toch niet... wat denken jullie? (heb ik me niet aan de regeltjes gehouden?)

Deel Deze Pagina