Kimmiej, dat van die zware pijnlijke borsten is heel herkenbaar. Dat heb ik nu ook en ongi rug en buikpijn af en toe.. Hoewel ik het vanmezelf toeschreef aan PMS-achtige klachten.. Dus het zou best wel kunnen, dat je zwanger bent. Knuffel hoor! Jo.
Ja jo... Ik heb zo af en toe van die ongie krampjes lijkt t... De afgelopen dage had ik dat en d8 ik echt van tis einde verhaal.. Maar dan is t gwoon weer rustig... En all1 maar slijmerige afscheiding.. En me borsten valle gwoon op ze zijn zo zwaar... Maar ja goed ik moet wel w88 meer zit er niet op... Ja ik denk dat t ook pas werkelijkheid word als je t hartje heb horen kloppen denk ik... Want tis nu zo onwerkelijk dat er iets in je groeit wat je nog niet ziet..
Hmmm je hebt je niet aan de regeltjes gehouden, maar het ziet er wel hoopvol uit. Ik had me ook niet echt aan de regels gehouden, ik zou het morgen of overmorgen nog een keer testen. Je zit tenslotte ook nog voor je NOD.
Neej ik kan me die zware borsten niet herrinderen.. kijk je had wel rond je NOD dan beetje gevoelig maar dat verdween... Maar nu als ik aan me tepels kom..Pff echt gevoelig/pijn...En ze lijke wel ballonen als ik ze vast wil pakken zo stevig en zwaar hahaha En die afscheiding tja dat weet ik niet zo goed ..heb ik normaal gesproken niet zo op gelet maar rond NOD was t niet zo slijmerig... Dus tja wie weet...
ik moet bijna ongi worden, maar heb ineens last van meer afscheiding dan anders... heb ik nooit!.. weet iemand wat dit kan betekenen?
@Kimmiej: En je bent 5 dagen na je 29 dagen cyclus overtijd? Misschien komt je hcg wel traag op gang.. wie weet.. dat afwachten is ook slopend hoor! @Tanja: Ik heb ff gekeken, maar na 10 min. is 'ie geloof ik nog wel geldig hoor. En zie alleen maar duidelijke strepen! Als je het niet vertrouwt, kun je het nog eens proberen, maar ik denk dat ik je wel mag feliciteren hoor. @hopes: Ergens bij Zwanger Worden was ook een dame die zoveel afscheiding had. Een paar dagen na NOD heeft ze positief getest..
Tanja, ik zie echt een streep. overmorgen nog een keer testen als ik jouw was, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd meid. Liefs Moons
whaaaaa.... bedankt Joaney!... ik hoop dat het inderdaad zo is... heb wel een raar gevoel in mijn buik maar verder niet echt veel andere opvallende dingen.. ,aar weer afwachten...
Ja precies joany... tis toch 4 dage later..ach ja wachten.. ik kan toch nog niet testen want ik ben net naar de brievenbus gelopen ...maar de testen zijn nog niet binnen..heb ze vrijdag besteld dus zal wel snel binnenkomen.. Dus maakt t iets makkelijker om te wachten hihi...
wat voor afscheiding hadden jullie voor de nod. vandaag is het een beetje cremig. ik vin het moeilijk om daar iest uit op te maken....
ja gisteren best veel en vandaag ook wel. maar ik moet nog 8 dagen wachten de helft zoveel als jou. hoop dat het voor jou veel goed betekend dan is dat voor mij ook hopelijk.
In tegenstelling tot de laatste paar ongi's ben ik deze keer de dagen voor NOD wel heul erg schommelig in mijn emoties: verdrietig, sjacho, rotgevoel en vandaag heel moe. En de ongi breekt niet door. Nu zou je zeggen: misschien zwanger? Maar dat zou nooit kunnen: heb afgelopen week alleen maar temperaturen onder de 37 graden gehad. Kan dus gewoon niet. De enige keren dat er wat gebeurd had kunnen zijn, was de 11e, toen scheurde het condoom bij het eruit halen. En afgelopen zaterdag. Want dan loopt het tegen de ongi aan en kan ik er bijna wel zeker van zijn dat ik niet vruchtbaar ben. Vandaag nog steeds sjacho en een onbestemd gevoel, moe,spotting en geen last van ongi krampen. Kortom; AAAAAARGH!
Ik ben ook anders de laatste tijd, kort lontje, en emotioneel, mijn vriend wordt gek van me, vindt dat ik een raar doe..hahaha ben benieuwd, hoop dat deze tekentjes een zwangerschap aankondigen maarja... tis afwachten. Je hoort ook geen zin in koffie te hebben enzo... nou ik kan er niet vanaf blijven! ben wel erg moe!