hahaha ja ik had in me hoofd woensdag ochtend ofzo... Me testen zijn nog niet binnen... Dus tja moet zoiezo nog ff-ies w88 dus.. En woe is het 6dgn..dus word wel is wat denk.. maar ja als ik jou verhaal dr bij haal tja is dat nog niet lang genoeg hahahah.. Nou ja ik probeer t dus nog ff 2 dage uit te stellen.. T word hier wel rustig he... IK WIL HIER OOK WEG! hihi
@Kimmiej: hier nog onverandert... zit nog steeds te wachten tot de rode duivels komen... nu al 4 dagen bruine duivels... dus kan officieel ook nog niet aan nieuwe cyclus beginnen..... bleh bleh bleh
ow jeej brigitte dat is vervelend.. Ik wou ook dat ik iets kreeg dat me c-kerheid bracht..heb helemaal geen rode /bruine afscheiding of zo.. dus gwoon w88.. Vervelend he meid! weet je al wanneer je dr weer is testje tegen aan gaat gooie?
Tjee, Kimmiej, Tanja20 en Annemarie hebben dezelfde avatar, even verwarrend op pagina 262 Tanja, van harte meid!
@Kimmiej: denk niet dat een test nog zin heeft.... mijn temp is in ieder geval ook wat gedaald.. zit nog wel net boven de lijn voor eisprong.
uhmz okeej..nou ja dan is het idd all1 maar afwachten.. Nou ja succes en wie weet ben je toch zwanger... [-o< Ik weet niet hoe t zit met themp enzo want dat heb ik niet bij gehouden.. Dus voor mij is t ook gwoon wachten.... ik hou je in de gate .
@Kimmiej: denk niet dat ik nog een kansje maak op een ukkepuk deze maand.... mijn temp is toch wel wat gedaald en normaal is dat een teken voor een komende ongi... en 4 dagen bruinverlies is vast ook geen goed voorteken....