NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Meiden,

Na veel kwaaltjes deze maand waaronder ontzettende krampen in mijn baarmoeder die ik nog nooit heb gevoeld, ben ik nu wel uit de droom dat het raak is. De ongi is er nog niet maar wel negatief getest en voel helemaal niks meer. Geen zere borsten meer etc. Ik verbaas me er elke keer over hoe je lichaam je voor de gek kan houden -met elke keer andere symptomen- Dan weer een combinatie van pijnlijke tepels en kramp, de volgende maand misselijk. Ik heb het behoorlijk druk dus ben niet continue bezig of ik wel wat voel. Ik VOEL het gewoon! Ben een lekker ongeduldig typje dus 4 weken tot het volgende spannende moment vind ik echt veeel te lang...;) Maar goed, ben vast niet de enige. Op naar ronde 6!

Tanja: Proficiat!

Liefs,,

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maar de streepjes zag je toch pas na 10 min?

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Las,
    Heb je al getest? Je bent toch overtijd nu..

Mirre

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoe is het met jou Mirre

5. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    ow getver wat word het weer spannend zo die laatste paar dagen!
    iedereen die pos getest heeft van harte gefeliciteerd hoor....
    ik leef echt mee..
    liefs

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ja, heb 2 testen gedaan ;)

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Even een dagje werken en ik heb meteen een heleboel bij te lezen!
    Degene met positive testen GEFELICITEERD!

Degene die nog zitten te wachten op een positieve test HEEL VEEL SUCCES en ik duim voor jullie!

Volgens mij als ik het goed onthouden heb heeft niemand de :evil: op bezoek gehad, das mooi!

Hier nog steeds geen idee, hele vage lichte steepjes op de testen, maar begin nu wat bruin te verliezen..
    Heb nu de digitale testen van cb gekocht en denk dat ik er straks ff 1 ga proberen! (als er geen rood bloed bijkomt :( )

Groetjes Doris

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hellootjes

hoe is het met iedereen?

morgen zou ik ongi moeten worden, gelukkig vandaag nog niets. wel ieder half uur naar de wc, wordt je echt gek van.
    af en toe licht ongi buikpijn maar dat heb ik al een week.
    ik weet het gewoon niet! maar ik kan niet wachten tot morgen, wil gewoon niet ongi worden maar voel wel wat.
    kortom ik ben mezelf aan het gek maken en blijf maar zeggen dat tegen mezelf dat ik gewoon ongi wordt!
    maar aan de andere kant, ik heb helemaal geen last van gevoelige borsten, normaal gesproken altijd, nu juist slapjes, vandaag wat licht in het hoofd!

om een lang verhaal kort te maken, ik maak mezelf gek!

ik houd het maar kort, en ga er gewoon vanuit dat morgen de :evil: gewoon langs komen!

succes voor iedereen groetjes joyce

9. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik moet ook nog even wachten met testen......ik kan haast niet wachten. Heeft het zin om nu al te testen?

Iedereen die zwanger is GEFELICITEERD

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Ik hen net de CB test gedaan ZWANGER!
    Maar toch nog niet al te enthousiast, want heb dus sinds vanmiddag ook bruinbloedverlies, en net aan de tampon iets rose/rood...
    Kent iemand dat?

Groetjes Doris

11. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi

Iedereen gefeliciteerd die zwanger is! :D

Heb vandaag gestest mar negatief..maar ja ben soms wat onregelmatig en heb nog geen :evil: 's gezien ..dus ja who knows..

Wel nog steeds buikkrampen, moe ,vanmiddag misselijk en van die witte bobbeltjes op tepels..nooit eerder gezien..
    Maar ja het is pas ronde 3..

Nou ja duimen maar.

Succes allemaal

Groetjes Martine

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    wat wel grappig was vanmorgen, ik had zon haast om te testen dat ik de dop er vergeten was af te halen.... :( moest toch wel lachen om mezelf..

13. demi26

demi26 Niet meer actief

Doris gedfeliciteerd!
    Een beetje bloedverlies is niet ernstig, Mijn vriendin heeft 3 maanden lang licht gebloed, wel onder controle natuurlijk.... Als de digitale CB zwanger zegt, dan mag je er ook vanuit gaan! Wil je zekerheid, dan bel je morgen toch ff met je huisarts of nog beter een verloskundigenpraktijk in de buurt....
    Geniet er toch maar een beetje van!

Veel liefs

14. demi26

demi26 Niet meer actief

Uiteindelijk nog goed getest of wacht je weer op ochtendurine?

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij op het einde van de maand toch nog best wat nieuwe zwangere dames

16. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Ja wel opnieuw kon het niet laten maar was dus geen ochtendurine meer...maar hij was dus negatief maar heb nu 28 dagen aangehouden en mn langste was tot nu toe 32..dus woensdag nog maar eens proberen als de :evil: 's tenminste uitblijven..

17. Niet meer actief

Hee dames,

Ben eigenlijk al verhuisd naar december, maar wilde nog even alle zwangeren feliciteren :whistle: \:D/

Voor alle wachters, succes !
    En alle klussers have fun !

Degene die net als ik de :evil: :evil: op bezoek hebben gekregen, veel succes in de volgende ronde !

18. Tattie

Tattie Lid

11 apr 2006
    77
    0
    0
    Huismanager
    Joehoe meiden ik ben er ook nog.

Iedereen die zwanger is van Harte Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst.

Mijn temperatuur is laag en nog steeds geen :evil: :evil: op visite.
    Als ik nou niet getemperatuurd zou hebben zou ik denken dat het wel eens raak kan zijn.
    Maar helaas ik heb gezien dat mijn temperatuur gezakt is naar 36.8 en dat zegt mij genoeg.
    Heb er ook vrede mee,maar laat dan toch eindelijk die :evil: :evil: komen dan kan ik verder. ](*,)

Engeltje lokt :evil: poes poes.

Groetjes Tattie***

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Tattie: hier ongeveer dezelfde gedachte.... heb zo weinig bruinverlies dat ook dat nog niet echt overtuigend is... Alleen omdat ik voor het geval dat een tampon gebruik zie ik daar wat op maar verder helemaal niets... Ja zaterdag na wat kluswerk even kort wat bloed maar daarna ook weer niet dus zal wel een verkeerde schroef geweest zijn zeg maar.....

Jij ook succes met wachten

20. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee meiden hier Gertie

Bij mij nog steeds geen :evil: :evil: :evil: :evil: Begin er langzaam in te geloven dat ik zwanger ben, maar de testen geven nog steeds negatief.
    Als ik morgenochtend nog negatief test ga ik naar de dokter, ik ben dan 8 dagen over tijd.

Succes allemaal

Groetjes Gertie [-o<

Deel Deze Pagina