Hoi allemaal. Wat spannend is het voor sommige nog ! Voor iedereen die zwanger is geworden ,gefeliciteerd ! Had zelf vandaag de moeten krijgen,maar is nog niet gebeurt.Heb wel een test gedaan vanavond,was negatief,zou ik te vroeg zijn geweest ? liefs Nana
Hoi Nana, mss wat te vroeg idd. En je kan beter met ochtendurine testen. Daar zit meer hcg in omdat het erg geconcentreerde urine is. Ik ga wel voor je duimen.
Ha Demi, Lief dat je t vraagt. Hele dag weg geweest. Hier nog weinig nieuws. Temperatuur was vanochtend gezakt, maar heb een behoorlijk korte nacht gehad. Dus kan ook van invloed zijn. Weer met tampon gekeken net. Geen spoortje. Borsten zijn nog meer opgeblazen en ben moe (kan ook van korte nacht komen). Nog steeds spannend dus. Ben er helemaal op ingesteld dat t morgen game over is. Hoe is t met jou? Kga weer even verder met lezen en zo weer even een aantal feliciteren volgens mij x Sophie
Melletje, Tanja en Doris gefeliciteerd! Hopelijk ben ik niemand vergeten.... Voor een aantal van ons is t nog erg spannend. Ik duim voor jullie en mezelf Meiden met de een hele dikke knuffel. x Sophie
alle zwangere van harte gefeliciteerd en die ongi zijn geworden balen en succes in de volgende ronde gr maria
we blijven voor je duimen sophie.... ik heb sinds vanavond 8 flessen in de gang staan van moeders voor moeders.... mag 10 weken gaan plassen....
Ha lieve Maria, Ik ben er helemaal op ingesteld dat ik morgen ongi word. Anders ga ik woensdag testen! Kus, Sophie
@Marloes, Thanx da's lief Wat grappig al die flessen op de gang. Kijk uit dat je niet struikelt Goed dat je 't doet! x Sophie
hihi nee zal niet struikelen.... pfff is nog een gedoe hoor, met zo'n grote opvang kan..kan wel een liter in... maar ff iets anders zoeken
Oeh Sophie, geen duivels das nog steeds een goed teken en vooral die tampontest! Dat was voor mij een beetje bevestigin, goed hoor dat je het w88 nog steeds vol kan houden.... Hoop voor je dat je snel bij de aug. mama's komt! Veel liefs Ik duim voor jou en alle andere wachtenden!
Net ff snel test gedaan.. En ja hor een licht streepje.. ZWANGER! Ik zet hem in mijn album.kunnen jullie kijke of jullie t ook zien.. Ga nu naar me werk.. tot strax
ik kan zo snel niet de foto plaatsen doe ik vanmiddag als ik thuis ben..ben door t dolle heen! en moet nu gaan anders ben ik te laat.. tot strax meiden!
kimmiej gefeliciteerd. ik zal maar niet zeggen eindelijk een streep maar hij is er nu dus genieten! en sophie hoe gaat het bij jouw? ik heb het een paar dagen heel druk gehad vandaar dat ik er niet veel was. groetjes las
Thanx lieve Demi en anderen, T is nu moeilijk hoor om ervan uit te gaan dat ik vandaag ongi word. Temp. was gister iets gezakt (had heel weinig geslapen), maar vanochtend weer op hoogst deze cyclus. En nog steeds geen teken. Vanochtend om 4:30 uur klaar wakker en trek. Tja nog steeds kan alles andere oorzaken hebben, maar toch.... Ik houd me echter wel voor dat ik half jaartje geleden iets langere cyclus had (30/31 dagen en laatste maanden 28 dgn). Morgenochtend maar afwachten! Tot vanavond en succes allemaal xx Sophie