En ja hoooooor daarnet weer gesignaleerd,wel keurig na 28 dagen dit keer Dus 3 nov.weer mijn volgende NOD
nicole als ik jou was zou ik gewoon de wekker even zetten en om dezelfde tijd tempen als doordeweeks. Dat doe ik zelf ook. Dat geeft het beste beeld
hoi.. ja erg rustig he.. komt omdat we met zijn allen in het begin van de cyclus zijn.. hopelijk onze laatste cyclus is 9 mnd! maar even over dat tempen.. ik doe het al maanden gewoon omdat ik het prettig vind om te weten wanneer ik mijn ei heb gehad en je hoeft niet persee op hetzelfde tijdstip te tempen als het maar na je nachrust is voordat je opstaat enz... ik merkte in iedergeval dta het bij mij niets uitmaakte of ik nou om 6.00 tempte of om 8.00 tempte.. groetjes..
Hallo meiden, Ik sluit me ook gezellig bij jullie aan. Hoewel ik nu niet echt gezellig ben hoor. Ik voel me al 3 dagen klote! Mijn cyclus is echt raar, om de maand is het 33 dgn en dan weer 29 dgn, echt vreemd. Vanaf deze maand ga ik ovulatietesten gebruiken, dus ik heb nu mijn banner op 29 dgn staan, en anders pas ik hem gewoon weer aan. Mijn NOD ligt tussen 2 en 6 november in. Ik ga nu maar even verder met me zielig voelen, hopelijk is het snel voorbij. Succes meiden! Liefs Neia
Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ook bij mij zijn, netjes op tijd, de gearriveerd, helaas! Op naar de volgende ronde! En hopelijk kloppen m'n pendels dan. Groetjes Sara
Oh ja, heb vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt; de digitale van CB, en ga ze waarschijnlijk deze maand weer gebruiken. En misschien ook tempen, zodat ik misschien op m'n NOD dag niet meer zo zenuwachtig ben. Weet ik in ieder geval zeker dat ik die dag ongi ga worden. Was vorige maand trouwens erg gestressed, zat niet lekker in m'n vel. Hoorde om me heen zoveel mensen die zwanger waren, dat ik het gewoon even niet meer trok, vroeg me af waarom lukt het bij hen wel, en bij mij niet. Als klap op de vuurpijl vertelde mijn tweelingzus vorige week dat zij zwanger was, net als bij haar 1e kindje in 1x raak! Ik gun het hun van harte, maar had en heb het er nog best moeilijk mee. Ik wil zo graag, in juli een miskraam meegemaakt, en vraag me steeds af waarom bij hun wel en bij mij niet. Waarom vindt iemand daar boven dat ik nog niet aan de beurt ben?
Hoi allemaal, Waarschijnlijk kom ik julie vanaf morgen gezelschap houden! Ik kreeg vandaag de voorbodes van mijn duivels.. En nu heb ik ook nog een cyclus van 38 dgn.. Ben niet een dag niet overtijd geweest .Het moet niet al te lang gaan worden hoor (tenzij het 9 maanden is). Ben ook van plan om te beginnen met temperaturen. Hopelijk word ik dan wat wijzer van mijn lichaam. Groetjes, Butterfly
tja ik kom er ook bij. mijn NOD zal ergens begin november zijn (ik meen 3). word al weer druk gebuurt hier, en het is nog maar net Oktober. PFPPPPFFF wat duur dat toch nog lang
Hallo allemaal, Vanochtend officieel, ik ga ronde 5 in. NOD is 15 november. Cyclus 39 dgn Gr, Butterfly
Mogge, Ik kom mij hier ook aanmelden. De zijn nu echt geariveerd. De NOD datum staat nu op 4 nov. Mijn hubbie is de 12de jarig. Misschien een leuk verjaardagskadootje.
Hallootjes, ik kom me hier ook aanmelden.... Helaas.... Maar wel gezellie! Mijn NOD is 4 november. En natuurlijk worden wij de juli-mama's
Jaaaaaa Hey, kom er net achter dat ik nu pas in ronde 4 zit ipv 5... 29 dgn was mijn eerste menstruatie na het innemen van mijn laatste pil. Daarna moet je pas gaan tellen... Nou misschien ronde 4 toch mijn geluksronde?
hoi meiden Nu wordt het toch wel wat drukker hier, is natuurlijk niet de bedoeling ! Het moet hier zo rustig mogelijk blijven, da's beter voor de dames van oktober Nee grapje....iedereen die hier in november beland: welkom en hopelijk zijn we daarna snel weer weg! Dan worden het inderdaad juli-mama's, zomerkindjes haha! Ach...da's ook nog toekomstmuziek......eerst maar de tijd van KLUSSEN! Is ook geen straf, zeker met dat rotweer buiten, ik vermaak me binnen wel met mijn hubby! hahaha Nou veel klusplezier meiden! groetjes Nicole
Ja het wordt al gezellig hier! Juli-mama's klinkt erg leuk, hopelijk dat het voor ons allemaal uitkomt! Ik ben al weer wat rustiger en hopelijk is morgen mijn ongie weg, dan kunnen we naar de klusperiode, en ga ik hier volgende week ovulatietesten bestellen! Liefs Neia
Nou ik ook sluit me hierbij aan. Mijn NOD kan ook 31 oktober zijn (had deze maand opeens 27 dagen), maar meestal is mijn cyclus 29-30 dagen dus dan zit ik in november. En klopt het dat je je eerste cyclus na stoppen pil niet meetelt als eerste ronde? Dat wist ik niet. Dan ga ik niet ronde zes in maar op vijf... klinkt alweer iets minder teleurstellend
Geen idee? Ik tel wel vanaf mijn eerste cyclus na de pil (hiervoor had ik mijn laatste-pil-cyclus meegeteld). Ben benieuwd? Gr, Butterfly
Hoi meiden, ben vandaag ongi geworden dus ik schuif op naar november... Nou ik ben Suleika 25 jaar en dit wordt dan de 4de ronde. Groetjes Suleika