Hee Kimmiej das super nieuws op de vroege ochtend! Hier minder goed nieuws, veel bloedverlies (echt rood) dus denk eigenlijk dat het over is.... We wachten nog even in spanning af, maar durf niet te veel te hoop te hebben.. Groetjes Doris
lassie heeft nog steeds bruine afscheiding dus zit te wachten dat het doorzet kan ik eindelijk mijn banner aanpassen. :x en mirre hoe gaat het bij u? groetjes las
Dankje je wel lieve meiden! Sophie en Las ik duim voor jullie! Kom maar op met die streepjes! Groetjes Doris
Goedemorgen Meiden, @Kimmiej Van Harte Gefeliciteerd meid en geniet van je zwangerschap. @Doris Aiaiai meid doe het heel rustig aan veel rusten en plat liggen is mijn advies.En ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Hier is "De bom" ontploft en de explosie is enorm. Mijn zijn eindelijk doorgezet gelukkig,ik kan weer gaan tellen. Mijn temperatuur was vanochtend 36.7 graden. Hopelijk een mooi kerstcadeau! Groetjes Tattie*** @Brigitte hoe staat die vandaag bij jou?????
O doris, hopelijk gaat het bloeden gauw stoppen en is het nog van de innestelling. Knuffel meid. Liefs Moons
Tattie, succes in December. Voor de meiden die aan of na hun nod zitten, ik duim mee voor jullie. Liefs Moons
O,Ja Voordat ik het vergeet........ Doei meiden en zet hem nog even op he! Ik ga ervan door want ik hoor hier niet meer thuis. @Brigitte ik kom nog wel even lezen om te kijken of je door mag naar de zwangere meiden succes in ieder geval. December-maand-kadootjes-maand HERE I COME......... Doei allemaal,Tattie***
@Kimmiej: gefeliciteerd meid! @Doris: ik duim voor je dat het goed gaat @Tattie: hier nog weinig van een explosie te merken.. Wel weer 0,1 graad lager dan gisteren. Heb maar besloten om de dag dat ik wat rood bloed ontdekte aan te houden als dag 1. Voor de pil ook weinig ongesteld dus hou dat maar even aan.... misschien dat er nog meer komt, misschien ook niet.... Ik hou gewoon maar mijn slijm in de gaten volgende week... heb mijn mannetje al voorbereid dat ie volgend weekend weer mag oefenen... vanavond maar vast in trainingskamp... hihi Ik ga hier zo net voor het einde van de maand ook weg... succes nog even voor de laatste dagen. Kom nog wel even kijken hoe het met een ieder gaat!
Van harte Kimmiej! Nou.... vandaag gaat dag 35 in.... nog niets... geen krampen, wel zeurend gevoel alsof het gaat beginnen, maar dat heb ik al een paar dagen.. Voor de zekerheid een testje tegenaan gegooid, want tja... het duurt lang. Zoals verwacht negatief. Tis maar raar hoor, die cyclus wordt steeds langer