Het bloeden heeft nu heel erg doorgezet. Helaas... Dus ik ga me maar aanmelden bij december. Ik hou jullie hier zeker nog in de gaten en kom maar op met die postieve testen! Groetjes Doris
Kimmiej: GEFELICITEERD Doris: wat balen zeg! Las: geen stille hoop? Sophie: spannend hoor. En voor iedereen die ik vergeten ben: succes, zet hem op en evt gefeliciteerd!
nee nynke het zet nu een beetje dor gelukkig. weet niet heb een dubbel gevoel ga nu voor het eerst de feestdagen in zonder mijn moeder. Als ik zwangerwas geweest had vader en broer daar blij om moeten zijn. Weet niet of dat lukt in deze periode. We proberen er het beste van te maken. vandaar dat dubbelle gevoel. Weet wel dat ik me nu eindelijk weer zo voel als voor ijn spiraaltje. Had daarvoor nooit last als ik ongi werd en nou iedere keer de hele lijst. En dat ding is er al anderhalf jaar uit. groetjes las
Hoi Las. Het klinkt mss raar maar toch fijn dat je ongi doorzet. Weet je tenminsten waar je aan toe bent. Ik snap je dubbel gevoel wel. Het is ook erg raar. Je zou dan blij moeten zijn terwijl je je eigenlijk heel verdrietig voelt. Het zal een moeizame kerst voor jullie worden maar ik hoop wel dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Dikke hug Nynke
Pfft... ik weet niet wat het is, maar ik zit er meer in mijn maag mee dan ik dacht, die lange cyclus... zit er heel de dag aan te denken. Niet omdat ik zwanger wil worden, maar omdat ik ga twijfelen aan mijn lichaam. Zou er iets fout zitten?
Doris, toch doorgezet? Dikke knuffel van mij. Hopelijk ben je nu supervruchtbaar. Ik had dit ook vorige ronde, een positieve test en een dag later ongi. Liefs Moons
hai meiden ben ik weer terug van me werk.. Ja de foto is beetje onduidelijk heb t ff snel met mijn telefoon gemaakt aangezien ik geen digicam heb.. Tis idd licht streepje maar is nu toch wel duidelijk te zien op de test! ik test donderdag ook nog ff-ies een keertje want ik kan t nog niet geloven .... Ben echt blij!
pft, zul je net zien.... breekt ongi nu net door... THANK GOD! Gaan die hormonen eindelijk weer eens iets anders doen. Hoop dat ik komende dagen iets vrolijker word....
kimmiej van harte gefeliciteerd hoor echt super! nu weet ik dus ook hoe die testen er MET streep uitzien hahhaha... was je mannetje thuis toen je teste? hoeveelste ronde was dit nou? echt super liefs weisje
Heej Mickey Ben benieuwd hoe het met je gaat. Ik heb het ook niet kunnen laten en gisteren getest maar gewoon negatief...toch blijf ik goede hoop houden... De misselijkheid wordt wel minder maar de rest heb ik nog kwaaltjes genoeg. Laat me weten hoe het met je is... Liefs
Ja hij lag in bed ik deed testje en ging me aankleden.... En toen zei ik vankom is kijke in naar ze bed en ja hor hij zag hem ook! Hij was helemaal blij en trots..was ik aan werk kreeg ik sms-je met MAMA! Echt lief! Maaruh ik ben aug gestopt met de pil dus dit was de 4e ronde... wel al 5 dage overtijd..en negatieve testen gehad..en nu toch echt een positieve