Alle meiden veel sterkte in december en dat ook daar veel zwangere vrouwen mogen komen. Ik duim voor iedereen heel hard. Knuffeltje Teddy.
Hoi iedereen die zwanger is gefeliciteerd! Een voor de rest heel veel succes! Ik ga helaas ook door naar december vandaag toch ongi geworden.. Liefs martine
Hey kimmiej Van harte met jullie wondertje wens jullie het alle beste en geniet er van! Wanneer denk je dat je uitgeteld bent, dat zeg je wel he tegen ons mijn nod is 15 dec [-o<
Kimmiej, echt gaaf eindelijk een streepje te zien Heh Las dikke knuffel. Voor alle meiden met de een hug. Hier errug spannend. Nog steeds niets te bekennen. Eind ochtend en begin middag op werk ineens kotsmisselijk. Later op middag en nu nergens last van Kon het net niet laten en heb, ondanks vele drinken vandaag, een test gedaan. Negatief. Zal ik een virusje hebben of toch zwanger? Veel succes voor allemaal! x Sophie
ow wat jammer zeg nou zeg waarom niet smorgens testje doen hopelijk mag je ook de andere zwangere achterna gr maria
AAAAAHHHHH! zo hehe dat moest er ff uit, ik zou vandaag ongi moeten worden maar gelukkig niet gebeurd maar ja wat nu, ik voel van alles en nog wat, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik mezelf gek loop te maken! heb stiekem al getest maar ja negatief, maar dat zegt nu nog niets volgens mij. kortom ik hoop echt dat ze wegblijven ook voor jullie allemaal! ik houdt jullie op de hoogte! heel veel succes voor iedereen, groetjes en een dikke kus van joyce zo hehe ff mijn ei kwijt, figuurlijk dan !
Ja, ik wilde pas morgenochtend testen, maar kon me toen ik net thuis was niet meer inhouden. Ik plaste in een plastic doorzichtig bekertje en zag eigenlijk al dat mn plas veel te licht was door t vele drinken
Ha Las, Die van deze site gebruik ik. En heb ook nog een predictor en CB liggen. Ik ben zo brak, misschien heb ik wel gewoon een virusje en is m'n lijf van slag. x Sophie
Oh Sophie, nu is het echt spannend... He, had toch wel een beetje een positieve verwacht. Nou mijn duimen draaien weer voor morgenvroeg! Spannend hoor Joyce! Ook voor jou gaan mijn duimen ff extra rondjes draaien! En natuurlijk ook voor alle andere (stille) lezeressen! Veel liefs
Hoi Terese, ik hoop voor jullie dat het gauw raak zal zijn. Onregelmatigheid is lastig. (had het ook, maar niet zo erg) Wij hebben een week lang elke dag geklust en deze keer met resultaat. Elke dag een speciaal momentje, niet een moetje, dan blijft het leuk... Ik wilde je toch nog ff laten weten dat jouw pendel correct was... Of het nou ook nog een jochie wordt, mag ik je hopelijk over 8 maanden laten weten... Veel liefs
He Sophie, je weet het he meid dit is de maand van de vage streepjes of eerst totaal geen streepje dus......... Kimmy gefeliciteert meid! Las dikke knuffel en sterkte in deze voor jou moeilijke maanden, kan me goed voorstellen dat je echt op goed nieuws zit te wachten succes hoor! p.s Sophie misselijkheid is goed teken hoor! knuff Doos
Las er kan vanalles gebeuren.. Dus laat je niet uit veld slaan door witte vlakken..want ik heb ook 4 teste gedaan met een wit resultaat.. Dus gwoon geduld hebben.. En dat is NIET makkelijk... Ik duim voor je meid !