wil je toch een hart onder de riem doen ik weet hoe het voelt een eerste kerstmis zonder moeder en als je dan zwanger was had het een positief lichtje gegeven maar geef de moed niet op ik ga kerstmis nr 2 in zonder moeder en het blijft zwaar elke feestdag die voor de deur staat heel veel succes toegewenst gr maria
Ja las ik bedoelde ook sophie ...Bloos SOrry meid..maar ik zie dat t voor jou weer door is naar december... Succes en december word jou maand!
hoi hoi, wat is het hier spannend he! ben iedere keer als ik thuiskom weer benieuwd naar de verhalen van iedereen en of er uiteraard weer mama's in spe bij gekomen zijn! moet zeggen dat het hier ook nog spannend is, voel af en toe wel ongi pijn maar neit zo hevig als anders en ik ben nooit te laat met mijn cyclus , alleen wel eens te vroeg zeg maar. nou heb ik vorig weekend pas mijn ei gehad dus het kan ook zijn dat ik mijn innesteling heb gevoeld, please i hope so! kortom ik voel van alles en nog wat, zit mezelf gruwelijk in de weg en ben daarom zooooo blij dat ik het hier van me af kan kletsen! ik houdt mezelf maar voor dat het morgen over is, maar toch dat ene stemmetje ver weg he. die dan weer zegt maar misschien dan toch. o help hier wordt je toch gek van. en dan zijn wij pas in ronde 4, hoe moet het dan zijn als je al een jaar bezig bent! echt knap hoor! nou ik duik vroeg mijn bedje in dan is de dag weer sneller voorbij en dan hopen we dat morgen net zo gaat als vandaag! veel plassen en gluren en gelukkig steeds niets te vinden! ik duim voor jullie allemaal! veel liefs joyce weg weg , weg weg,
kimmiej we zullen wel zien. ben er niet meer zo erg op gebrand. maria ik denk dat dat altijd wel zal blijven. maar we zijn achter gebleven met een hele hoop vragen en dat maakt het soms heel moeilijk. groetjes las
Joehoe Kimmie proficiat !!! Wat fijn voor je meid ! Nu ik ook nog, please !? Ik word niet goed van het w88. Morgenvroeg ga ik naar de huisarts, misschien kan die me meer vertellen ? I hope so ! Ik ben het wachten nu echt zat ! groetjes Gertie [-o< Proficiat Kimmie !!!
goedemorgen allemaal! ff snel voor dat ik naar mijn werk ga , de stand van zaken doorgeven. vannacht echt slecht geslapen, om half tien naar bed gegaan en nu nogmoe. heb ook de hele nacht liggen woelen! kon het niet laten om toch stiekem een testje te doen maar helaas nog nega. maar dat schijnt wel de trend hier te zijn, dus ik hoop dat ik met de trend mee mag doen! ik voel nog steeds mijn buik,lijkt op ongi maar toch is het anders. denk ik hoop ik. we wachten het af, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat! heel veel liefs en ik duim voor jullie allemaal mee! liefs en tot vanavond joyce
Thanx meiden voor jullie super lieve reacties! Joyce, bij jou dus ook zo spannend. Duim voor je! Ik heb net ook getest en je raadt t al: negatief. Geen spoortje ongi te bekennen en weer zo vroeg wakker geworden met trek Nu ben ik ook overtijd wat mn langste cyclus ooit betreft... Kimmiej, Marloes ik houd me nu aan jullie verhaal vast We komen jullie snel achterna Dat is peptalk hoor, nog steeds ben ik helemaal ingesteld op de al is dat verdraaid lastig. Stiekum ga ik natuurlijk toch een beetje hopen nu. Las en Maria, sterkte de moeilijke dagen xxx Nou, we gaan maar weer verder met duimen voor elkaar kus, Sophie
Kimmiej, Marloes van harte gefeliciteerd. Enne Marloes Flore is mijn mooiste meisjesnaam die ik tot nu toe gezien heb. Ik zit nu 1 dag voor mijn nod. Ben benieuwd wat er gaat komen. Gisteravond wat misselijk en een vaag ongi gevoel in mijn onderbuik dus ik denk dat we weer een ronde verder gaan. Ik houd jullie op de hoogte. Stel dat het van het weekend nog clear is dan ga ik testen met CB digitaal.
Marloes, Kimiej en Demi26 GEFELICITEERD ben er de laatste tijd niet veel geweest en er zijn weer wat zwangeren bij Hier mijn eitje geweest en nu wachten op NOD, mijn vriend zat gisterenavond ineens namen te verzinnen Hij heeft het er anders nooit over, hij zegt altijd ik maak me pas druk als het raak is. Was wel grappig want er kwamen wat namen voorbij die erg lachwekkend waren maar ja. Nog 8 daagjes wachten en dan wordt het weer spannend. [-o< Verder heb ik alleen krampjes onderin buik had ik vanaf de eisprong en lichtgevoelige tepels, verder niks.
Ben toch nog weer even op zoek gegaan Hier raden ze zelfs aan pas vanaf een week overtijd te testen: http://www.9maanden.com/zwanger/zwanger/whcg.php Krijg ik weer een beetje hoop Staan de waarden HCG in. Ik heb 14 dgn voor afgelopen maandag eisprong gehad. Meiden, succes! x Sophie
Flore en Noesje, ik duim ook voor jullie Moons, hoe is het bij jou? Druk aan de klus geweest? xx Sophie
Sophie t komt goed... Geloof mij maar ik had/heb ook steeds t gevoel datik ongesteld werd/word.. Maar ook ik had een positieve test na 5 dage overtijd. Had geen klachten alleen grotere zwaardere borsten met gevoelige tepels.. Ik zal duimen voor je!
Sophie, hier alles goed, heb mijn ei al gehad, sinds zaterdagavond ovulatiepijn, is pas sinds gisteren weer over. Mijn luteale fase is 16 dagen dus mijn ei is altijd iets vroeger als de banner zegt. Hopelijk is hij bevrucht. Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt meid. Liefs Moons
vragen hebben we hier ook altijd onze moeder is abrupt uit ons leven gehaald ze was einddelijk na jaren weer eens vrij om leuke dingen te kunnen en mogen doen en door een auto ongluk is dat helaas niet meer zo mogen zijn we blijven altijd met vragen meis heel veel sterkte dikke knuff maria
is toch bij vrouw verschillend de ene is met 4 weken positief en de ander een week later of zelfs 2 tot 3 weken later meis heel veel succes gr maria