Kimmiej, van harte gefeliciteerd meid! Toch nog een leuk verlaat verjaardagskadootje! En dat terwijl je ventje op je vruchtbare dag zo laat van die wedstrijd terug kwam! Is alles ook weer goed tussen jou en je vent? Nou meid, geniet van je zwangerschap hoor! Las, jeetje, zo'n familiegeheim dat uitkomt, is niet niks. Zeker als je niets meer aan je moeder kunt vragen. Je zou bijna naar Char stappen. Sterkte met je ongi en deze zware feestmaand. Jammer dat je je bij NOD december hebt moeten aansluiten maar wel gezellig Sophie, wat maak jij het spannend zeg! Ging je vandaag weer een testje doen? Of wacht je nog even af? Het is iig een goed teken dat je nog geen bloed ziet! Ik duim voor je meid! Gertie, ik hoop dat de ha je wat meer kan vertellen. Kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt met 9 dagen overtijd en geen posi test. Misschien geen eisprong gehad? Hier alles goed, we wachten nog steeds op onze NOD in december. Eitje is weer netjes gelegd (op 25-11 mijn dochtertjes tweede verjaardag) en we zitten weer op de wachtbank! Flink geklust, dus hopelijk hebben die zwemmertjes dat eitje weten te vinden! Toen ik van mijn dochtertje zwanger raakte, had ik mijn eisprong op de verjaardag van mijn man. Dus hopelijk heeft deze eisprong ook een leuk kadootje tot gevolg! x Nienke
Hee allemaal ! Niet zo'n fijn nieuws voor ons. De zijn gekomen. Helaas pindakaas ! Vanmorgen had ik nog veel hoop. Ik ging naar de huisarts, maar ook daar was de test negatief. De huisarts raadde me aan om nog een weekje af te wachten en dan te testen. Vanmiddag was ik ineens ongi, schrok ervan, had het eigenlijk niet meer verwacht. Maar jah zo zie je maar dat je lichaam je echt voor de gek kan houden als je iets heel graag wil. Bij mij in ieder geval wel. Nou volgende ronde beter denken we dan maar ! We zijn pas bezig, dus op naar de volgende ronde dan maar ! groetjes gertie
he hallo allemaal! hier is het nog steeds rustig. ik had vanmorgen nega getest dus morgen maar weer proberen. vanmorgen echt supermoe, kon nog net mijn bed uitkomen maar liep als een zombie op het werk rond, kon mijn ogen maar net openhouden. iedereen vroeg al hoe het met me ging of ik ziek was ofzo. verder soms een vlaag van misselijkheid direct daarna een sterk hongergevoel wat zo sterk is dat als ik er niet aan toe geef ik het idee heb dat ik van mijn stokje ga. ook last van een licht gevoel in mijn hoofd, dat trekt nu wel een beetje weg maar toch! weinig buikpijn gehad vandaag, alleen begint dat nu wel weer te komen, hopelijk geen ongi, moet zeggen dat je nu idd stiekem gaat hopen, dus je verhaal is erg herken baar sophie, alleen ben ik nu pas 1 dag overtijd. mijn bannertje loopt vooruit! maar we zien wel, ik houdt er ergens nog steeds rekening mee dat ik ongi ga worden, zeker met de kramp die ik nu voel. dus we houden het nog even spannend. als die niet komen, wat ze ook maar beter niet kunnen doen, dan ga ik morgen vroeg nog een keer testen! ik laat het jullie gelijk weten! sophie jij ook veel succes he! duim voor jullie allemaal liefs joyce
Gertie, dikke knuffel xxx Joyce, spannend dus nog steeds. Ik duim voor je. Hier zeer waarschijnlijk game over. Net weer even met tampon gekeken en zag beetje waterig licht bruin. Nu wachten tot ze doorbreken. Dan kan ik m'n banner aanpassen en door naar de volgende ronde. Wel vreemd hoor Zal wel virusje onder de leden hebben. Ben nooit zo misselijk en dan die moeheid en lange cyclus.... Bedankt voor het meeleven en we gaan weer vrolijk verder. xx Sophie
Hee meiden, Mijn nieuwe NOD is 27 december, dus dan maar hopen dat we dit jaar met een mooi kado kunnen afsluiten, vuurwerk voor ons, in de vorm van een een zwanger-kadootje. hihi ! Ik verhuis dus naar december. Voor alle meiden die zwanger zijn: Veel geluk, en misschien kom ik je binnenkort tegen in het zwangere forum ! Voor alle meiden die ook niet zwanger zijn: Ik zie je weer in het december forum ! groetjes Gertie
ik zal hier zo een link neerzetten, wil graag jullie 'mening' weten. HEb 1 dag voor mijn NOD getest.. En ik weet niet of ik 'gek' worde of het echt zie... Volgens mij heel licht of niet? http://www.mijnalbum.nl/Foto=U64NIP4V in het echt is die duidelijker http://65.54.169.250/cgi-bin/getmsg/DSC00053%2eJPG?&msg=4278765F-2A56-4AAA-946B-A2ED2BC79351&start=0&len=26659&mimepart=3&curmbox=00000000-0000-0000-0000-000000000001&b=beeb37cf986347d1bac042263acba581&disk=10.1.106.212_d1728&login=saskia_brian&domain=hotmail%2ecom&_lang=NL&country=US&SafeRedirect=%26hm___ts%3d1164825272%26hm___ha%3d1802f72174bc7a97ad0cf1963174f48b
helaas ben ik ook bang dat de spanning hier over is. krijg net de echte ongipijn, zwabberende benen en buikpijn. het is nog niet doorgebroken, ook nog geen bruinverlies maar het voelt precies zoals altijd! ik wacht het nog even af tot morgenochten, misschien dat ik toch nog een testje er tegenaan gooi, maar we zien het wel! ga er vanuit dat het over is met de pret. hou jullie op de hoogte! veel liefs joyce sophie sterkte he, misschien dat het alleen oud bloed is en niet doorzet! ik duim voor je!
Hoi Gertie... super bedankt....ik ga er nu ook maar van uit....hihi.... het is wel heeeeeeeeeel onwerkelijk nog....
Ik strooi voor iedereen hier wat heen (meer dan genoeg)! Hopelijk volgen er veel ( hoop jullie allemaal!)
he wat zie ik nu , weer twee zwangeren erbij, gefeliciteerd, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat en dat jullie er met jullie partners lekker van gaan genieten! stiekem hoop ik ook dat ik en alle anderen hier zich snel bij jullie willen voegen! liefs joyce!
nienke ik heb er wel aan lopen denken en zou dat ook eigenlijk wel willen. alleen er zijn er nog een aantal van de famile van vaders kant die het niet weten. En dat wil mijn vader nog even zo houden dus vandaar. Maar zou wel graag antwoorden willen op een aantal vragen. Maar je moet dan denk ik ook iemand vinden die je kunt vertrouwen, er zijn er zoveel. Maar als je iemand weet? groetjes las
Loran en Equal gefeliciteerd! Super hoor Joyce en anderen ik duim voor jullie. Net had ik heel klein beetje rood aan tampon, dus ga mn banner zo aanpassen. Morgen zal t wel doorzetten dan. Gek lijf hoor. Zag bij ff dat nu gemiddelde 29 dagen is. Hou ik maar aan voor de volgende ronde. x Sophie
Waaahhhh Loran en equal, van harte dames met de streepjes! Loran, als ik zo'n test had, zou ik ook juichen hoor. Hij is echt wel positief, ondanks dat hij zo licht is. Sophie, zou wel balen zijn he als die alsnog komen. Ik ga er ook altijd vanuit dat ik ongi word als ik spotting ontdek. Hoewel ik in april ondanks oud bloed toch zwanger bleek. Misschien tot in NOD december. Las, kan ik me voorstellen. Helaas heb ik niet echt contacten in de spirituele wereld. Sterkte in elk geval. x N.