Thanx voor je lieve berichtje Nienke! Ik ga nu door naar december. T is echt beetje rood nu. Voor jou is t aftellen. Ik duim voor je
Oh Sophie, Gertie en Las dat was niet de bedoeling, Heel veel succes in de volgende ronde! wie weet wordt het een Kerstkadootje! Alle wachtende meiden veel sterkte in deze spanning! Veel liefs
Vanmorgen heb ik getest en de test was POSITIEF! Het is wel een licht streepje maar wel zichtbaar en ik lees hier altijd een streep is een streep. Dus heel voorzichtig zijn wij heel erg blij om in ronde 3 zwanger te zijn Liefs Stephanie
Stephanie, Loran en Equal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Veel zwangeren deze maand. Meiden die ongi zijn geworden, kop op en veel succes in de volgende ronde. Hier is alles rustig. Net met de gluurtest nog niks ontdekt. Gister wel buikpijn gehad en misselijk, heb ik ook wel vaker voor de ongi. Ik vind het wel spannend omdat ik nog nooit het gevoel heb gehad dat ik daadwerkelijk zwanger was. Alleen het ontpillen was erg lastig. Stel dat het zo is dan hebben we een leuk sinterklaascadeautje voor de familie. Mijn eega krijgt een dikke pluim omdat hij deze maand met een gebroken rib ( 4 weken) toch wilde klussen na een dikke borrel bij vrienden te hebben gehad. Die krijgen dan ook een nieuwe fles met een kaartje eraan. En zo mijmer ik verder. Het is zo dubbel ik maak me normaal niet zo veel zorgen maar deze maand is het anders. We duimen en we wachten het weekend af.
helaas pindakaas. hier is het ook over, hoe ironisch ik ben een test aan het doen en bij het afvegen zie ik lichtbruin op het papier! heel licht, maar het is gewoon over ik voel het gewoon. ik snap er nu helemaal niets meer van, een cyclus van 29 25 29 24 en nu ineens weer 31! ben nooit overtijd, en deze ongi kondigde zichzelf erg kort van te voren aan, ook nog steeds geenlast van mijn borsten ed! maar goed, het feestje is weer eens over, misschien toch maar langs de ha, heb nl een ei op dag 19-20 dus best wel laat, misschien dat het daar wel aan licht! succes voor iedereen en ik ga snel maar naar december! liefs joyce
He meiden, wat zie ik weer een aantal zwangeren? Gefeliciteer meiden. en voor de dames die ongi zijn geworden, dikke knuffel. Liefs Moons
hee moons toch wel flink geklust he! joyce balen meid maar nod ecember wordt steeds leuker flore spannend ik blijf voor je duimen. groetjes las
tuurlijk Las, mijn ei is altijd een paar dagen eerder dan mijn banner zegt, heb een luteale fase van 16 ipv 14 dagen, dus hopelijk ben ik nu aan het broeden. We zullen wel zien. Liefs Moons
jee wat kan je gek van je eigen lichaam worden he! ik wordt er echt een beetje simpel van! ik weet dat ik ongi ben maar voel echt gewoon helemaal niets. terwijl ik normaal gesproken de dag niet doorkom zonder 8 paracetamols en iedereen aftezeiken aangezien ik dan erg sjaggie ben. ik voel alleen een lichte buikpijn maar af en toe. mijn boops doen niet eens pijn, die zijn zo zacht als blubber! maar goed mijn lichaam houdt me dus aardig voor de gek. ik heb me wel samen met mijn mannetje voorgenomen om er ons maar even niet mee bezig te houden. dus geen ovutesten en ik ga ook niet uitrekenen waarneer mijn nodje is. we zien het wel. voor mijn gevoel maken we al wat minder kans aangezien ik pas mijn ei heb bij bijna 3 weken, dus de innestelings periode is net een weekje. heb zelfs een cyclus gehad van 25 nou dan kan dat eitje het wel helemaal vergeten. dus we hebben ons nu maar voorgenomen dat we het allemaal wel zien! hihi en nu nog volhouden. hihi ik houdt jullie op de hoogte, ben in ieder geval blij dat ik uit mijn ongi dipje ben, vanmorgen was het even maar zelfs dat heb ik nu al niet meer! haha stom lichaam! iedereen veel succes, blijf duimen voor jullie! dikke kus joyce
Ik zie dat er weer een paar zwangeren bij zijn gekomen onder ons Laten we hopen dat er nog meer bijkomen [-o< Ik heb vandaag een kramp onderin mijn buik die ik niet eerder heb gehad normaal zou het rond deze dagen de innesteling zijn Wordt weer spannend die laatste week. Meiden ik duim voor jullie en ook voor mezelf natuurlijk
SORRY maar daar ben ik weer. ik ga net naar het toilet om voor de derde keer van tampon te verwisselen sorry voor de details, maar er was alleen maar sprake van een heel klein bruin spoortje. eerder op de morgen ook. hhhmm, geen rood ofzo. ook geen ongi buikpijnmeer, soms heel lichtjes maar ja! dus ik weet het ook niet meer hoor. sorry voor het stalken wat ik doe maar ik ben zo blij dat ik het hier allemaal neer kan zetten en dat het ook gewoon mag! kortom het blijft hier erg wazig, gebruik nu zelfs helemaal geen tampon, gewoon om het even aan te kijken! ik hou jullie op de hoogte! liefs joyce
joyce het is maar geraden ook dat je ons op de hoogte houdt. Als je dat niet zou doen zou dat veel erger zijn hoop dat het niet doorzet en hierbij blijft. groetjes las
Erg rot Joyce. Soms is een lichaam een lastig ding. Hier nog niks te bekennen. Heb wel lichte buikpijn dus het kan beide kanten nog op. Ben er nog nooit zo erg mee bezig geweest als nu terwijl ik gewoon moet werken en vanavond een leuk feesie heb. Tot later
@Joyce: ik had dat ook de afgelopen week. Heb van vrijdag tot dinsdag af en toe wat kleine beetjes bruin bloed verloren en zondag tot dinsdag wat drupjes bloed... alleen maar gezien omdat ik een tampon in had maar was eigenlijk overbodig. Heb dit toch maar gerekend als mijn ongi....
hey joyce ik heb een vraagje aan jou je schreef net: "voor mijn gevoel maken we al wat minder kans aangezien ik pas mijn ei heb bij bijna 3 weken, dus de innestelings periode is net een weekje. heb zelfs een cyclus gehad van 25 nou dan kan dat eitje het wel helemaal vergeten" maar hoe bedoel je dat? hoezo kan je dat eitjes dan vergeten? en wat jij zei van dat bruine dat had ik ook maar één dag dus en verder veel minder buikpijn als normaal maar mijn ongi-dag was vorige week woensdag en ik heb afgelopen dinsdag een testje gedaan en was negatief maar nu hoor ik ook vaak dat bij sommige die testjes niet aanslaan.. ik ben ook niet echt misselijk (en hoe misselijker je bent hoe meer hcg je hebt toch?) en ik hoor ook vaak dat je pas later na 5/6 weken misselijk kan worden... hmmm vaag allemaal ik wacht maar gewoon of ik de volgende keer weer ongesteld word en als het dan weer vaag is dan test ik nog maar een keer.. succes meid ik zal voor je duimen xxxx anne
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier... Zal me eerst even voorstellen: ben Tineke Wessels, 23 jaar en kom uit Noord-holland... Ik ben in juli gestopt met de pil.. Heb altijd een keurige cyclus van 21 dagen dus na drie weken ben ik ietsjes sago ... Nu had ik 21 november ongesteld moeten worden... Echter ben ik dit nog steeds niet... Dus gisterochtend naar de huisarts geweest en een urine test gedaan... Die gaf nog niks aan, maar de huisarts gaf ons het advies om nog 1 week te wachten... Mijn man en ik hebben nu besloten om zondag, mijn man zijn verjaardag, als ik nog niet ongesteld ben een test te doen thuis... Groetjes