Hey Equal (en alle anderen of course) Lief dat je nog aan me dacht. Ben ff niet op het forum geweest. Ben inderdaad ongi geworden na 2dagen overtijd. Jij natuurlijk SUPER gefeliciteerd! Zo zie je maar hoe de symptomen van PMS en zwangerschap overeen komen.. Geniet er lekker van! Ik zal je zeker blijven volgen hier. Alle andere zwangeren: Van Harte Proficiat! En de rest; tot NOD December.. Liefs Mickey
hey hey alle zwangeren van harte! allen die nog wachten heeeel veeel succes...! en allen die de toch gekregen hebben ik leef mee, en ik ga meteen met jullie mee naar december... mijn cyclus was deze maand plots 2 dagen korter? wel lekker eigenlijk niet zo heel erg in spanning gezeten.... liefs wiesje
hoi hoi allemaal hier ben ik weer eens SWEETYLOVE wat ik daarmee bedoelde was dat de innestelingsperiode dan kort schijnt ze zijn. maar ik moet zeggen dat ik toen ik dat schreef best pessimistisch was hoor. even de stand van zaken, vanmorgen dus een kleine beetje bruin verloren, verder de gehele dag niets, dus toch geen ongi. ik weet nu dus helemaal niet wat me te wachten staat dus we zien het wel! jullie horen het gelijk! liefs x joyce succes voor iedereen! haha ik laat mijn bannertje toch stiekem zo staan
Hoi meiden, Voor ik hier verder lees alvast even een berichtje. Gisteren na 4 dgn overtijd en allerlei symptomen toch ongesteld geworden. Gister nog spotting, maar vandaag is het doorgezet. En zonder in details te treden, dit is geen gewone ongesteldheid. Ik weet eigenlijk bijna zeker dat mijn gevoel klopt en dat er wel bevruchting (en innesteling?) is geweest....Mijn ventje zei gisteren al dat hij zo'n vermoeden had. Klinkt misschien gek , maar ik vind t een geruststelling. Voelt als een stapje verder. Ik was nogal bezig met schildklier en mogelijk verminderde vruchtbaarheid man. Hopelijk volgende maand een stap verder en gewoon gezond zwanger. Kus, Sophie
dat is balen maar wat bedoel je anders dan je gewent bent ik had een heel goed gevoel bij jou en had echt gevoel dat je zwanger was heel veel succes dikke knuff gr maria
ik heb dus precies hetzelfde ik had maar één dag beetje bruin verder niets en dat is al ruim een week geleden ik hoop voor je dat je zwanger bent..
hoi hoi thanks sweetylove, ja ik ben wel heel benieuwd wat er verder gaat gebeuren nu. ik wacht het rustig af, ik ga voorlopig geen testen doen, en ik prent mezelf in dat ik niet zwaner ben. maar tja dat stomme kleine stemmetje in je achterhoofd he. maar goed ik hoop niet teveel want dan is de teleurstelling te groot, zeker nu! maar hoe is het bij jou nu, nog steeds niet ongesteld? groetjes joyce duim voor jullie allemaal
nee nog steeds niet ik had vorige week alleen op één dag 1x iets bruinig meer niet heel raar.. maargoed we zien wel ik word gek van al die testjes ik wacht maar af ik moet het 20 december weer worden en misschien dat ik volgende week nog een laatste test doe een vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar.. en ook omdat iedereen weer andere klachten heeft.. ikzelf heb niet echt klachten.. alleen veel gerommel in mijn buik maar dat heb ik wel vaker gehad.. verder eigenlijk niet echt overduidelijke symptomen maar dat had mijn moeder bij elke 3 zwangerschappen ook nooit dus tja je weet maar nooit.. ik zal voor je duimen! liefs anne
Hoi lieve Maria, Om t uit te leggen moet ik meer in detail treden. Ik bedoelde hetgeen ik aantrof aan tampons en anders dan anders menstruatiepijn. Ook nog apart: Afgelopen dinsdag vroeg een collega op t werk opeens of ik zwanger was En mn mannetje was er van overtuigd, alleen durfde ik t zelf niet te hopen. Knuffel terug, Sophie
sophie ja ik heb dat gevoel he ik nog steeds bij jou klinkt misschien gek hoor maar op de een of andere menier heb ik het gevoel dat je zwanger bent maar ja dat heb ik ook overmezelf niemand vertelt gister kreeg ik dat van een collega van mijn mannetje te horen dat ik zwanger was stond er even perplex van maar ja bij mij moeten we nog even wachten hihi kop op gr maria
Hier ben ik weer even snel voor ik ga werken, de krampen in mijn buik zijn nog steeds hetzelfde, ook ben ik al 2 dagen niet naar de wc geweest voor de grote boodschap terwijl dit normaal is als ik smorgens mijn koffie drink dan duurt het nog geen 5 minuten en ik moet Verder niks maar ja als ik straks klaar ben met werken gaan we lekker inkopen doen voor de sinterklaas en kerst dus veel geld uitgeven maar niet aan onszelf Voor de meiden die vandaag ongie moeten worden ik [-o< voor jullie dat ze wegblijven.
moet vandaag of morgen ongi worden... ik weet het allemaal niet, ik word gejk van mijn lijf...ik voel me anders dan normaal maar heb geen last van hele zere borsten zijn een beetje gevoelig, ben niet misselijk, maar voel me anders... wel draaierig licht in mijn hoofd, heb dinsdag al test gedaan (was erg ongeduldig) maar die was negatief.... bleee! ik snap niks meer van mijn lijf!
Hopes, spannend he. Je kunt te vroeg getest hebben. Ik heb ook weinig zwangerschapverschijnselen. Het zegt niks. De een is supermisselijk en de ander merkt weinig. Ik duim voor je en wanneer test je weer?
Hoi Lieve Sophie, Jee wat naar om te lezen...ook ik had een enorm goed gevoel bij jou...idd wat je zegt als het idd zo was dan weet je iig dat het wel kan! Maar toch is het flink balen! Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en blijven! heel veel liefs en een dikke knuf
ik ben dus vorige week niet echt ong. geworden alleen één keertje iets bruinig verder niets (normaal 4/5 dagen echt erg ongesteld) dus vandaar mijn twijfels, maar testen waren negatief.. (laatste test heb ik 6 dagen over tijd gedaan) vandaag is het 9 dagen over tijd ik kan het weer proberen.. ik heb weinig klachten alleen erg gerommel in mijn buik en sinds gister zo'n gevoel alsof ik ong. moet worden maar dan heeeeeeeeeeeel licht maar af en toe zo'n soort 'zeurend' iets maar eigenlijk veels te licht.. maar ik heb wel eens gehoord dat dat ook een zwangerschaps-symptoom is? verder heb ik soms savonds gevoelige borsten/steekjes enzo en ook steekjes in mijn buik..