NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    hai hai meiden!

Kom toch ff kijken hor hoe het met jullie allemaal gaat!
    Hier gaat t wel redelijk... misselijk en moe ..maar ja goed dat zal er wel bij horen denk ik hahaha.

Nou meiden ik hoop dat jullie heel snel achter mij aankomen,want ik weet hoe frustrerend het wachten is..
    Ik duim voor jullie allemaal [-o<

2. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Ik duim heel hard mee voor iedereen die nog niet zwanger is en dat december een top maand mag zijn en er veel zwangere vrouwen mogen komen.

Doei Teddy

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx lieve Maria en Pjetje,
    Gezellig met z'n allen zwanger! :p :p

Maria, wanneer is je NOD?

x Sophie

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

het begint hier wel spannend te worden voor iedereen! wens jullie veel succes!

ff een update van de stand van zaken. vanmorgen weer wat licht bruin verlies ook overdag maar het mag eigenlijk geen naam hebben. kleine drupjes zeg maar!
    verder op mijn werk weer erg moe, licht in mijn hoofd alsof ik van mijn stokkie ga, en vandaag ook af en toe misselijk!
    nog steeds spannend dus.

maar er zit ook een keerzijde aan dit alles en dat is dat iedereen begint te vragen wat er aan de hand is, wat heel lief is natuurlijk, maar ik kan niet een goed antwoord geven en dat vind ik zo vervelend.
    vele weten dat wij bezig zijn met zwanger worden en vragen nu ook of k zwanger ben. superleuk natuurlijk maar ik weet het zelf niet, aaahhhh.
    ik kan echt niet tegen die onzekerheid, maar goed als het raak is dan heb je dat er voor over uiteraard! ;)
    als ik het nu eens wist dan kon ik het ook op mijn werk zeggen dan is het allemaal niet zo vaag.

ook zo een leuke opmerking van een collega gekregen dat ik er teveel mee bezig ben, waarop ik eruit flap dat ik dat niet gek vind als je drie dagen overtijd bent.
    vervolgens een vaag , o ben je drie dagen overtijd, niet eens een leuke opmerking van o wat spannend ofzo. blehehhh.

zo sorry hoor dames moest ff mijn eitje kwijt, ik wordt gewoon een beetje gek van de spanning. wel zwanger of niet, en tja wanneer zal ik weer testen volgende weekend of toch morgen?

hhm maar eens een nachtje over slapen, in de hoop dat dat wel lukt , en dan zien we het wel weer!

ach het is op zich ook wel weer een komische situatie, mijn lichaam neemt me gewoon in de maling, haha en dan denk je je eigen lichaam te kennen! :oops:

nou sorry voor het lange verhaal!
    wens iedereen veel succes, en we zorgen er gewoon voor dat er nog wat novemberzwangeren bij komen.

veel liefs joyce :rolleyes: :rolleyes:

5. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Joyce heel veel sterkte en ik hoop van harte dat je als nog zwanger mag raken.

Doei knuffeltje Teddy.

6. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden,

hoe gaat het hier?
    Zijn er nog zwangere bij gekomen volgens mij niet.
    Nou heb vandaag een kut dag gehad.
    Auto voor mij stopt midden op de weg ik ook, auto achter mij ook.
    maar auto achter hem niet en rijdt met 70 vol er in waardoor die
    auto ook weer doorschuift en mij raakt.
    ik had gelukkig min voet op de rem.
    en nou heb ik last van mijn rug en mijn nek.
    ik wordt er gek van.

groetjes las

7. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Heh Las, wat naar joh. :cry: Hoe is t nu?
    Als je nog last hebt heel rustig aan doen even hoor en evt. naar je huisarts gaan.

Joyce, spannend. Snap helemaal hoe t voelt. Ik duim dat het bij jou wel raak mag zijn!

Dikke knuffel,
    Sophie

8. demi26

demi26 Niet meer actief

Tjee, het blijft spannend hier!

Alle zwangeren die ik nog niet gefeliciteerd had, bij deze alsnog.

Alle wachtenden nog heel veel succes!

En alle meiden die helaas weer een ronde verdergaan. Veel klusplezier en dan zien we elkaar wellicht nog bij de AUG. mama's!

Veel liefs

9. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hoi hoi,

he sophie, ik hoop dat je echt heel snel weer met je mannetje zwanger mag raken! heel veel sterkte !

hier wordt ik echt langzaam aan gek. de moeheid lijkt nu minder maar dat komt denk ik omdat ik thuis ben, en op mijn werk veel stress heb.
    zeker van de gedachte wel of niet!

maar goed, vanmorgen wel weer bruinverlies, lijkt ook een gewoonte te worden na drie dagen! :(
    ook nega getest vanmorgen, ik ga nu pas weer dinsdag testen ivm sinterklaas. en dan zien we het wel weer!

succes voor jullie allemaal, liefs joyce :rolleyes:

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    :evil: helaas ze zijn er!

helaas zijn ze toch gearriveerd, baal er echt van.
    maar waar ik het meeste vanbaal, waarom 4 dagen te laat . kom dan gewoon dinsdag wanneer ik ongesteld had moeten worden en niet 4 dagen later waardoor je toch 4 dagen inspanning zit!
    aaahhhrrrgghhh het zijn echte rot :evil: :evil: .
    ik ga nu wel afstand van het hele gebeuren nemen, geen ei uitrekenen en ook geen nodje, ik wordt er anders echt gek van!

zo ik heb mijn gal weer gespuwd, nu weer een smile op mijn face, en weer gewoon doorgaan.
    bedankt voor het duimen, ik zal voor jullie allemaal blijven duimen en het gaat jullie lukken!

ik zal af en toe wel eens om de hoek komen kijken bij december, maar voorlopig heb ik het even gehad!

veel succes voor iedereen!

veel liefs joyce

daar komt mijn smile op mijn face: :D :D :D :D :D :D :D :D :(

11. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Hey Joyce,da's echt klote dat de :evil: toch gekomen zijn!
    Hopelijk dat het komende maand goedkomt en dat 2007 een mooi jaar mag worden voor jou!
    En natuurlijk ook voor de anderen allemaal.Ik ben nu ook al een paar dagen overtijd en denk elke keer weer dat de :evil: komen.Wacht het nog even af en dan laat ik jullie weten hoe of wat!
    FIJN WEEKEND EN SUCCES ALLEMAAL!

12. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    :) hahahaha wat een lol, ik wordt hier echt in de maling genomen,
    vanmorgen dus bloed verloren.
    maar normaal gesproken heb ik dan echt stolseltjes, nu dus niet. hhmm
    en weer geen tampon nodig gehad, wel vanmorgen maar de rest van de dag zonder kunnen doen!
    dus tja of ik nu ongi ben of dat er iets anders aan de hand is ik weet het niet meer!
    wordt steeds gekker bij mij,
    maar goed we tellen het gewoon als ongi en dan zien we het wel weer!
    maar ja we houden mekaar op de hoogte!

succes voor jullie allemaal!

liefs joyce

the soaps continues, misschien dat john de mol interresse heeft in de soap die zich momenteel in mijn lichaam afspeelt! HAHAHAHAHA :) :) :)

13. Flore

Flore Actief lid

Oct 4, 2006
    114
    0
    0
    Het is hier game over voor november. Ik ben ongi geworden en hoe..... lijkt wel een zwembad. Op naar december met goede moed. Heb vanavond een bruiloft dus ik drink er een wijntje op.

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    :evil: he flore, dat is niet zo mooi!
    balen voor jullie, ik hoop dat jullie de volgende maand meer geluk hebben!
    wil je voor mij ook een wijntje nemen?

veel liefs joyce ;)

15. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    mijn nod is hou ik 32 dagen aan
    15/12
    waneer die van jou

gr maria

16. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    He Joyce thanx voor je lieve bericht.
    Kan me voorstellen dat je gek wordt van de spanning. Dan lijken ze weer door te komen, dan toch niet echt.... Ik hoop hard met je mee dat je gewoon zwanger bent :p

Flore, balen :cry: dikke knuffel

Jee, spannend! Ik duim voor je.

Maria, mijn NOD is 28 december. Ik houd dan een cyclus van 29 dagen aan (= gem.). Ik duim heel hard voor je!

Liefs,
    Sophie

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    ps Maria, ik klets in Nod dec. wel met je verder ;)

18. gertie

gertie Lid

Nov 25, 2006
    95
    0
    0
    Hee meiden,

Ik was verhuisd naar december, daar zit ik nog steeds, maar ik bedenk me net dat het ook zo kan zijn dat ik nog in november thuis hoor.
    Ik weet nl. niet of ik nog steeds over tijd ben of niet.
    Ik heb nl. op woensdag en donderdag een klein beetje bloedverlies gehad.
    Het zijn maar een aantal druppels geweest, terwijl ik normaal echt leeg stroom bij mijn ongi.
    Ik heb gisteren toch nog maar een test gedaan, maar die bleek weer nega.

Heeft iemand van jullie er ervaring mee ?
    Wanhopige Gertie xxx

19. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nou hier is niet zoveel geluld>
    zijn er nog meiden over?

groetjes las

20. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    :) he dames,
    jaja het wordt hier nu echt rustig, ik kan jullie nu zeker meedelen dat het voor mij en mijn mannetje echt over is.
    de duivels zijn zaterdag losgebroken en goed ook.
    moet zeggen dat ik er niet zo van baal want nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

ik wil jullie heel veel succes wensen met het vervullen van onze grote wens!

veel liefs joyce ;)

Share This Page