Nou meiden heb een heel weekend sinterklaas gehad dus nu weer even rustig. Vanochtend bij het douchen had ik het idee dat mijn rechter (.) ineens voller was dan mijn linker (.) terwijl normaak mijn linker altijd ietsje groter is. Ook toen ik vanmiddag naar de wc ging kwam er bloed bij uit (sorry beetje onsmakelijk) moet normaal pas donderdag ongie worden en heb ook totaal geen ongiekramp en heb nu ook helemaal geen bloedverlies meer Zou het de innestelling kunnen zijn? Was best veel bloed maar nu helemaal niks meer. Ooh het zou zo'n leuk kerstcadeautje zijn [-o< [-o< Er zijn al aardig wat meiden zwanger Maar helaas ook al naar NOD december Voor alle andere meiden succes en toy toy toy Heey maar nu ik erover nadenk....ik moet ook naar december heb 7 december NOD. Hihi stom stom
Hai lieve las en Sophie, en natuurlijk alle nieuwe meiden, die ik nog niet ken. Ben een tijdje niet aanwezig geweest en het is gewoon bijna niet terug te lezen, gezelly al dat gekwebbel hihi! Sophie, kon het bijna nie geloven toen ik je verhaaltje las, ik zou zweren dat jij zwanger was, nou meid nie opgeven komt vast goed hoor, ik heb er alle vertrouwen in. Lieve las wat duurt dat wachten altijd lang he, nou meid duim voor je veel succes deze maand. Hier is alles ok, wel behoorlijk misselijk maar verder gaat het geloof ik wel goed. Ben alleen erg hongerig, dus dat is weer nieuw. Sporten gaat op het moment niet zo terwijl ik anders 3 a 4 x per week ga. Dat is dus behoorlijk wennen, ben gewoon te misselijk dus dan maar ff niet toch? De mega borsten zijn er nog steeds hihi, dus mannetje is erg blij met me hihi! Nou meiden een fijne sinterklaas en dat dat ene kadootje maar heel gauw mag komen X doos
Hmm,geloof dat ik de enige ben die hier nog een NOD in november heeft ...Ben inmiddels 7 dgn overtijd en heb nog niet getest.Ga het proberen te rekken tot 40 dgn.Normaal altijd 31 dgn.Soms 1 of 2 dagen meer of minder.Ga nu van 40 dgn uit en test daarna.En natuurlijk meld ik het jullie dan!En voor de andere meiden natuurlijk heel veel succes en laten we hopen dat de NOD dan in december écht een NOD wordt!
Dank je!Maar goed,is vol te houden zolang de uitblijven blijft er ook hoop.En dan test ik liever als ik echt helemaal goed overtijd ben...haha!Nou,jij succes deze maand!