ja lintje sleur hem maar gewoon mee, bind hem desnoods maar vast [kinky]. sylvia ik duim voor je, wachten duurt zoooo lang. mijn man zei je hebt nog een ei in nov. hij had gelijk ! in december kan ik niet vrij krijgen. dan zou de hsg voor de volgende ei kunnen. 27 okt samenlevingstest , 31 okt. ei, 14 nov. ongi , 28 nov. ei, dan kan daarvoor de hsg. leuk !
Sylvia; Ik had dinsdag op mijn ovulatietest helemaal geen streepje, woensdag een heeeeeeeeeeeeel licht streepje, en donderdagavond een vette streep. Dus het kan alle kanten op. Maar als je om de dag klust, kan het bijna niet mis gaan, toch? Lintje; zo te zien aan je cyclus heb je nog even tot je ei komt! dus veel succes met het verleiden van je mannetje! Joyce; Welkom! Hier nog nergens last van. Ik denk dat vrijdag mijn ei is geweest(steekjes gevoeld). we hebben gister voor de zekerheid nog geklust , dus deze maand moet het gewoon goed komen! Dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie! Liefs Neia
Hey meiden, Ik kom ook weer ff om de hoek kijken, ben hele week ziek geweest en daarvoor heel druk, heb wel wat meegelezen, maar weinig tijd gehad om mee te kletsen! ik kan verder ook ff geen touw vastknopen aan mijn lichaam, heb al hele week vruchtbare afscheiding enorm veel egg white, bmond is erg hoog en zacht en open, sinds 2 dagen ovupijntjes links onderin en krijg maar geen posi ovu test, temp kan ik ook geen wijs uit, is de ene dag 36,4 de andere dag 37,1 en dan weer 36,4 snap er de ballen nie van Veel klusplezier en duimen voor flink wat posi testjes in november ! liefs Pjetje
knollie ik zit in de medice molen. met de hsg kijken ze naar je eileiders en worden daardoor schoongespoelt. er zijn veel vrouwen die dan wel zwanger worden, het is niet een prettig onderzoek, maar ik hoop dat ik dan wel zwanger wordt, eerste onderzoek zwemmers goed
Aly, ja dat zou misschien kunnen idd, had ik nog niet over nagedacht, dan veranderd je afscheiding ook geloof ik he?! Maja we wachten wel weer af, vorige keer 35 dagen, ga ik dan nu ook maar weer vanuit! Thanks voor de tip! Liefs Pjetje
@ marsab: meid zou je eerst niet een beetje afwachten? je bent er nu zo heftig mee bezig. zou je niet als het over een paar maandjes nog niet is gelukt pas beginnen met ovu-testen enzovoort? je moet het natuurlijk wel een beetje leuk en spontaan houden, zowel voor jou als voor je vriend.... succes, hoop dat t snel raak is! xxx female
Hallo dames, na een hele drukke week, meld ik me ook weer hier. Heb geen tijd gehad om mee te lezen en te reageren. Vind het wel jammer, heb wel het idee, dat ik er nu een beetje uit ben... Zal proberen jullie weer bij te houden. Voor alle klussers: SUCCES! Voor de wachters: alleen ++++ in november!
Nou Divanaatje, is nog niet moeilijk om bij te houden hier, want het is nog heel erg rustig...Veel zwanger in oktober en een aantal meiden neemt even afstand van het forum hier... dus ja... we doen wel een hele dag over 1 bladzijde, maar komt vast nog wel verandering in
Vandaag voor het eerst ong geworden nadat ik met de pil ben gestopt...keurige cyclus van 28 dagen!We gaan er dus weer voor! Succes voor iedereen!
Ach, hoe dichter november in zicht komt, hoe drukker het hier weer zal worden, denk ik! Boogschutter: succes!
ja dat zal ook weer wel...maar we hopen natuurlijk dat er niemand bij komt... al is dat een hele mooie droom.....
hoi hoi, het is hier inderdaad gezellig! ben blij dat ik deze website gevonden heb, kan ik eindelijk antwoorden op mijn vragen vinden hoewel deze antwoorden soms ook weer nieuwe vragen oproepen. ach ja. volgens de planning had ik vandaag eigenlijk mijn eisprong moeten hebben, maar nog niets gemerkt wel geklust uiteraard. ook al twee dagen helemaal geen afscheiding gehad daarvoor wel een beetje. dus ja heb ik mijn eisprong dan alweer gemist of komt hij nog? ik snap er af en toe echt helemaal niets meer van , maar het resultaat telt. gelukkig komt mijn nodje steeds dichterbij want dat wachten iedere maand vind ik echt maar niets. maar daar zullen we allemaal wel last van hebben! liefs en tot morgen maar weer! joyce
Hoi dames, Nog even over die ovu testen± die waren bij mij dus steeds negatief maar wel licht streepje. Nu kon ik aan hets lijm zien dat ik 18 oktpber mn ovu heb gehad )paar adgen ervoor ook van dat vruchtbare slijm, maar de 18e het meeste, en had ook de steekjes. 19 oktober was het slijm meteen al minder en dag en na helemaal niks meer. Wel dag daar weer na, soort afscheiding± wittig-doorzicvhtig en reukloos maar was niet dat vruchtbare want je kon er ook geen draadjes van trekken. Heb nu ander soort steekjes , meer banden pijn, dichter bij mn lies en schaambot. ook vandaag soort ongi gevoel erbij. Ook heb ik gevoelige tepels. Dus dat het streepje gisteren opeens weer iets donkerder was komt niet door ovu want die heb k al gehad )18e' dit heb ik ook aan mn temp gezien )hou deze bij' Dus ja± soms kan je lichaam best moeilijk zijn... maar dank je wel voor het duimen! het klinkt stom± maar ik voel me bijna zwanger, niet alleen door die dingetjes die ik allemaal heb maar gewoon een soort van gevoel..heel stom, vind ik zelf ook wel, en wil dat helemaal zo nog niet voelen want wil geen terleurstelling. Maar moet ook zeggen dat ik er niet te veel mee bezig ben hoor, al vind ik mn NOD super spannend en heb veel zin om te testen...)en dat ongi wegblijft' Ik duim ook voor jullie allemaal natuurlijk! Liefs Sylvia