Dankjewel lieve Cindy en ik hoop dat deze maand voor ons allemaal gewoon heel erg vruchtbaar gaat zijn Groetjes, astrid
Joaney en MamaIris, welkom in november, we gaan ervoor hè? Cindy70, zolang er nog geen bloed is, kan het nog alle kanten opgaan! Dus we houden moed! Nog niet opgeven hoor meissie! 8)
Is voor jou vast wel moeilijk denk ik. Ik zit nog maar gewoon in mijn derde ronde, maar als ik jou onderschrift zie... pfff dat is heftig. maar, de beste manier is inderdaad om de moed erin te houden!
O, Vissie het gaat echt wel goedkomen. Aan terugkijken heeft geen mens wat, daar heb je helemaal gelijk in! Gewoon vooruitkijken en klussen op het juiste tijdstip Liefs, Jo.
Hallo allemaal daar ben ik weer even. Wat is er in twee dagen tijd veel geschreven zeg! Gister kon ik niet op internet want het systeem lag er compleet uit en vandaag moest ik gewoon weer aan de arbeid! Nu dus even de tijd om bij te lezen. Ik zou eigenlijk gaan sporten vanavond maar ben o zo moe dus ga ik maar een keertje niet. Ik ben trouwens al een paar weken moe, maar heb ongeveer iets meer dan een week geleden heel veel op bezoek gehad...Iedereen (ook mensen die niet weten dat we bezig zijn) om me heen , vooral op mijn werk, vroeg of ik zwanger was....hmmmm. NEE dus! Ik ben al bij de ha geweest, maar uit bloedonderzoek (ijzergehalte en lever) kwam dus niets uit. Vanavond maar weer eens een lekker rustig avondje. Heb trouwens net als Gemke het idee dat dit niet mijn maand wordt, maar je weet maar nooit. We klussen, als ik niet te moe ben tenminste, gewoon weer verder. Voor iedereen die nieuw is hier welkom bij NOD november en veel klusplezier! Voor iedereen die op de wachtbank zit, heeeeeeel veeeeeeel succes!
Pjetje, Adina en Pearly; Bedankt voor jullie reacties! Ik ben nu opeens super zenuwachtig. Ik had hier op de site wel eens gehoord dat je ook aan ovulatietesten kan zien dat je zwanger bent, maar ik snapte daar nooit iets van. Helaas zijn mijn ovulatietesten nu op en kan ik dus niet zien of het vandaag weer een positieve is. Maar het kan toch niet zo zijn dat hij 4 dagen achter elkaar positief is? Heeft iemand anders hier ervaring mee? Dinsdag dus piepklein streepje, woensdag een heel licht streepje (lichter als de controlestreep), donderdag/vrijdag/zaterdag en zondag donkerder als de teststreep. Gewoon echt een dikke streep. En ik heb verder vandaag ook niks raars gevoeld. Wie kan mij helpen? Liefs Neia p.s. Joaney en MamaIris; Welkom in november!
Hoi , hmm, donkerder dan de teststreep ook, en dan zoveel dagen....ik weet wel dat een ovulatietest ook vet posi aangeeft als je zwanger bent, tenminste als je een paar weken zwanger bent. Misschien dus ook wel als je net zwanger bent? Ik zou het anders ook echt niet weten helaas. Houd je ook je temp bij? Liefs Sylvia
Neia, ik heb laatst een topic geopend over positieve ovulatietesten bij zwangerschap, een aantal meiden die net zwanger waren hebben toen voor de gein een ovulatietest gedaan en ja die waren duidelijk positief! Tis echt zo dat je lh piek maar hooguit 2 dagen duurd, langer dan dat kun je dus niet positief testen op je lh piek! Als ik jou was zou ik er anders gewoon een zwngerschapstest tegenaan gooien! of denk je dat dat nog te vroeg zou zijn? nou ben heel benieuwd! suc6 liefs pjetje
Als de ovulatietest een dikke steep laat zien, dan zou de zwangerschapstest toch ook wel iets laten zien? Lijk mij dat die nog veel gevoeliger is. Nou Neia, morgen toch maar eens testje eraan wagen. Ben heel benieuwd en ik hoop voor je op een positief resultaat.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Een test is toch nog veel te vroeg? Is het niet slimmer om tot mijn NOD te wachten?
Goh Neia spannend zeg! Misschien ben je wel al zwanger van de vorige ronde? Of is dat uitgesloten? Je hoort wel vaker dat er meiden zijn die toch nog ongesteld zijn geworden, of bloed hebben verloren? Het is maar een idee hoor, ik spreek (helaas niet) uit ervaring... Ik duim voor je!
Bedankt Vissie, Hoe kan het eigenlijk voorkomen dat er vrouwen zijn die ongie worden terwijl ze al zwanger zijn? Ik vind het ook spannend, maar we gaan maar gewoon doorklussen en we zien het op mijn NOD wel, denk ik. Liefs Neia
Ik heb vanavond voor het eerst een ovulatietest gedaan, ik vond het best al spannend, moet je nagaan als ik ooit nog eens voor een zwangerschap moet gaan testen? hihi. Maar goed, er was dus helemaal niks te zien... Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik mijn ei heb gemist, want ik had zaterdag een heel klein beetje afscheiding bij het afvegen en ook wat lichte krampjes en steekjes... Maar dan zou mijn lutheale fase (of hoe je dat ook noemt) 20 dagen zijn...? Als ik netjes na 30 dagen weer ongie wordt... Hmm, dat is wel erg lang toch? Nou ja misschien komen ze dan wel eerder. Helaas hebben we van de week niet kunnen klussen. Mannetje was hele dagen aan het werk en pas laat thuis. Dus ik hoop dat mijn eitje nog komt, maar ik ben bang dat ik hem niet meer ga vinden deze maand met mijn testjes...
Ja dat is een goeie, ik heb ook geen idee. Ze hebben het wel eens over 'oud' donkerrood bloed, dat zou schijnbaar wel kunnen. Als het helderrood is dan in principe niet. (heb ik hier wel eens gelezen) Verstandig gewoon lekker wachten tot je nod, dan weet je het zeker. Verder heb je helemaal geen sypmtonen dan?
oh oh.... ik heb al vruchtbare slijmies..... vanavond dus echt klussen.... hihi vandaag is pas dag 10.... van cyclus van 30 dagen... maar het eitje komt er weer aan!
Hé, Marloes, is dat bij jou ook zo vroeg dan, dus het kan wel? Ik heb normaal dus nooit afscheiding, maar zaterdag wel een klein beetje.... Gossie dan zouden we hem helemaal hebben gemist...