NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    He Vissie; hopelijk heb je je ei nog niet gemist!

Marloes; Veel succes vanavond! ;)

Ik heb mijn vraag even voorgelegd aan de verloskundige van de site!

Liefs Neia

2. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik ben benieuwd wat ze zegt...

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Ja dat herken ik wel hoor marloes, ik stond afgelopen weekend ook raar te kijken toen ik volgens mij veel te vroeg volgens mijn banner (dag 10) het eitje voelde. Tenminste...volgens mij was dat er een, met steekjes en al.
    Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik het voor heen, ook voordat ik met de pil begon, het ooit zo duidelijk heb gevoeld.

En neia ik ben ook erg benieuwd wat de vk zegt!

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    goeiemorgen allemaal,

ff een oproepje voor iedereen, of jullie svp mee willen zoeken naar mijn ei, ik had zondag mijn eitje moeten krijgen maar ik heb nog steeds niets. snik snik.
    ik heb direct na mijn menstruatie in oktober een dag of 4 afscheiding gehad , niet veel ofzo. en sindsdien is het maar minimaal.
    diepe zucht, ik snap het af en toe echt niet meer hoor, maar ja dat schijnt erbij te horen dat je lichaam met je er van door gaat.

zit nu iedere dag te hopen op een ei, en ja het heeft een voordeel we blijven aan het klussen nu. hihi. stel je voor dat je hem mist,dan duurt het wachten weer zo lang. bah.

ik ben er nu echt chagrijnig door, denk echt dat het nu weer niet gelukt is, slaat nergens op ik weet het, maar vandaag mag het van mezelf en dan morgen weer happydepappy zijn!

zo ik ben mijn ei weer kwijt voor deze ochtend, maar dan het verkeerde ei zeg maar! hahaha :) . heerlijk dit forum!

groetjes en veel succes voor iedereen!

liefs joyce :)

6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Goeiemorgen,

Ik had een beetje een vaag antwoord.
    Normaal krijg je 2 a 3 keer een positieve ovulatietest. Ze wist nu of het ook 4x kon zijn.
    Maar omdat ik 4/10 nog ongie ben geweest kon ik daarvoor niet zwanger zijn, volgens de VK.
    Ik kon al wel een aantal daagjes zwanger zijn omdat we 3 tot 4 keer rond mijn ei hebben geklust.
    Maar ik moet maar wachten tot mijn NOD.
    We zien het wel.
    Bedankt voor jullie steun. Ik ga nu werken.

Joyce; hopelijk heb je je ei snel gevonden!

Liefs Neia

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    meiden een vroeg eitje is mogelijk ik had hem vorige maand op dag 11, op dag 10 had ik ook zulke krampen in me zij/liesstreek
    hoop dat jullie nog lekker geklust hebben ;)

8. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Mijn temperatuur is nu vanochtend toch weer omhoog gegaan! gelukkig maar en nu hopen dat ie nog hoer wordt en blijft! Had nu vanochtend weer 36.9 c! Gisteren was dat 36.7 c. en daarvoor 36.6 c , ik had nl de verkeerde temperatuur heir op het forum doorgegeven, want dacht eerst dat ie steeg, en weer daalde. maar nu is ie dus alleen gestegen vanaf dag 27. Ja, wel lange cyclus...oja, de datum dat je temp begint te stijgen, heb je dan 1 a 2 dagen daarvoor je eispong gehad?

Liefs

Sylvia

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

oeps, foutje zeg: hoer moet natuurlijk hoger zijn! jeetje, stomme typfout van me. Sorry

Liefs
    Sylvia

10. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik ben inmiddels 4x zwanger geweest ( 12 wkn, 13 wkn, 39 wkn, 8wkn) en met alle zwangerschappen heb ik gevloeid: helderrood bloed.

Met Giulian heb ik tot 24 wkn (maarliefst) gevloeid en puur rood, hoor. Niks oud bloed.
    Dus het kan allemaal en ik heb er 1 gezond kind aan over gehouden tot nu toe. Ik zou mij vooral niks aantrekken van mijn hoeveelheid miskramen, want dat hoeft helemaal niks met die bloedingen te maken te hebben (wat dan wel weet ik niet).

Als je vloeit moet je wel heel rustig aan doen, want het kan wel n teken aan de wand zijn. Ik heb dus een half jaar vooral bedrust gehouden, heel lastig maar voor n goede zaak. PM me maar als je meer wilt weten.

Ik wilde ff laten weten, dat ik bij de ha ben geweest en dat ik nu 3 mndn aan de pil moet, omdat ik zo'n last heb van mn borsten. Kijken of ik t met hormonen kan oplossen.
    Ik heb er de balen van, maar ook dit is voor n goede zaak, dus helaas. Meer ook niet. We maken t beste er maar weer van, hihi.

11. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Goede morgen dames, Ik kom ook naar november. Vanmorgen zijn de duivels, na 2 dagen bruinverlies echt goed doorgebroken. :evil:
    Balen, maar zoals mijn man vanmorgen heel optimistisch zei: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Mijn nieuwe NOD heb ik op 18 november gezet. De vorige cyclus was 27 dagen, deze 25 dagen, dus ik heb het gemiddelde maar genomen.
    Ik ben benieuwd of er hier net zoveel gekletst wordt als in het oktober-topic.

Succes voor de dames die hier al bivakkeren. :)

12. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Hoi Malaika, balen voor je dat je ongi bent geworden. Succes deze ronde!

13. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Dank je, Joaney!

14. Niet meer actief

balen van de :evil: :evil: malaika
    maar inderdaad nieuwe ronde nieuwe kansen, mijn NOD is ook 18/11 :)

dus wie weet kunnen we samen testen

groetjes baby blues

15. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Babyblues, daar gaan we voor!

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Goedemorgen,

Alle meiden waar de :evil: :evil: op bezoek zijn gekomen. Balen zeg. Maar idd nieuwe ronde , nieuwe kansen en welkom in november.

Ik zit nog braaf op het wachtbankje. Deze maand hou ik ook een temperatuurkaartje bij, maar op dit moment zeg me dat nog niet veel. Zit al dagen op een temp van 37.2. Volgens mij is dat best hoog. Of niet?

17. melletje

melletje Lid

27 sep 2006
    36
    0
    0
    Nog een weekje en november komt eraan, ik krijg al wat zenuwen, ik heb normaal mijn NOD 03/11 maar aangezien ik denk dat mijn ei vroeger was zou mijn nod 01/11 zijn, ik hou mijn banner wel op nod 03/11 om zeker niet te vroeg te testen,
    hoe gaat het bij jullie ?

groetjes melletje

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hallo allemaal,
    ben er ook weer even. Hihi... was eventjes druk de laatste dagen (privé en werk). Maar nu komen de rustigere dagen weer (geloof ik)...

Ongi is net over, nu komt het wachten op eisprong.

Verder nog nieuws hier? meiden die getest hebben, die kort voor NOD zijn?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hi dames...

nou heb gisteren vriendje nog goed versierd..haha...
    Heb zelfs dat randjesfietsen geprobeerd... kwam tot 3, bij 4 ging het niet meer

hihi... deze week gaan we goed ons best doen...!

voor alle dames die de duivels op bezoek hebben: even afwachten en dan hup hup.... dat eitje is zo weer klaar...

20. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hihihi Marloes toch! randjesfietsen. Dat gaan wij van het weekend ook proberen.....

Heb gisteren wel de fles slagroom opgemaakt tijdens het versieren van hubbie.... hihihihi....

Heb hem trouwens dat stukje over randjesfietsen laten lezen. Nou vraagt ie steeds: heb je al gedipt? NOU VRAAG IK JULLIE! tsss tsss... mannen! ;);) 8)

Deel Deze Pagina