NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    wat een drukte :) :)

2. Niet meer actief

Een goede mogguh!

Is er misschien ook nog een klein plekje voor mij? :p

Na 35 dagen is dan toch mijn ongi ingetreden :cry: Maja twas pas mijn eerste ronde na mijn bevalling, dus ik moet nog niet zeuren he! We gaan met goede moed op naar de volgende ronde!

Mijn nieuwe Nod is 11 oktober en dat klinkt nog zooo ver weg!

Suc6 allemaal! en we gaan voor mega veel positieve zw testen deze ronde!

Liefs Petra

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Welkom meiden,

Het word hier iets drukker! En ik heb mij toch weer mis gerekend in mijn rondes. Ik zit dus gewoon in ronde 5. Ben nu aan het temperaturen en vind het toch spannend hoe mijn overzichtje er deze maand uit gaan zien.

@Neia: ik ben wel benieuwd hoe dat werkt met ovulatietesten. Hoe weet je nu wanneer je een test moet gebruiken?

Gr,
    Butterfly

4. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Ik weet zelf dat ik een cylcus heb tussen de 27 en 30 dagen, dus begin vanaf dag 12 te testen en dan heb ik tussen dag 13 en 16 het piek moment. Maar met hele grote afwijkende cylclussen durf ik het niet te zeggen.

5. Channie7

Channie7 Actief lid

Aug 30, 2006
    114
    0
    0
    Ook ik ben doorgeschoven naar november. :(
    Dit is pas mijn tweede ongesteldheid na het stoppen met de pil, zit ik dan in de tweede of derde ronde ? :(:
    En hoe zit dat met de cyclus ? Die van mij was eerst 41 dagen en nu 37.
    We klussen toch de hele maand door minimaal om de dag (mijn mannetje kan er geen genoeg van krijgen :D ), maar ik vraag me wel af hoe jullie je vruchtbare dagen bepalen.

41-37

6. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Er zijn vrouwen die hun eisprong aan voelen komen. Je merkt het ook merken aan de witte vloei van een vrouw. Die wordt dan plakkeriger/slijmeriger.

Bij een structurele cyclus is het normaal gesproken 14 dagen voor je NOD.

7. Channie7

Channie7 Actief lid

Aug 30, 2006
    114
    0
    0
    Ik heb eigenlijk nooit last van een witte vloed, dus dat wordt lastig.
    Ovulatietesten vind ik erg duur, vooral omdat we net begonnen zijn. En tempen vergt m.i. erg veel moeite of valt dat mee ?

8. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Valt wel mee vind ik. Alleen je moet wel elke ochtend rond dezelfde tijd temperaturen. Er is een website waar je oa je temp in moet vullen en het grafiekje gemaakt word voor je.

9. Channie7

Channie7 Actief lid

Aug 30, 2006
    114
    0
    0
    Welke website is dat dan ?
    Denk erover om het toch eens bij te gaan houden. ;)

10. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
  11. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Klik hier :)

Oeh, Jannes je was mij voor :D

12. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nou Butterfly, we waren er exact tegelijk bij :)

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Oh ja ik zie het :D :D hihi

14. Suleika

Suleika Lid

Aug 28, 2006
    44
    0
    0
    He lieve mensen...

Het is zondag en ik verveel me! Moet nog wat in de huishouding doen maar heb er niet veel zin aan!

Nou dat wou ik even kwijt hihi

Groetjes Suleika

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Ik moest nog wat werk doen dit weekend dus mijn man heeft dit keer het huishouden gedaan (tenminste een gedeelte) :D

@Channie7: ik ben deze ronde gaan temperaturen. Vooral om een beetje zicht te krijgen in mijn cyclus. Want elke ronde was ik wel een aantal dgn overtijd en mijn cyclus word steeds langer. En het overzichtje kan ongeveer aangeven wanneer je ei-sprong is geweest. Ik denk dat je dan ook wel ongeveer kan zien wanneer je NOD is (of deze eventueel is verschoven). Hopelijk deze keer niet overtijd tenzij het voor 9 maanden is 8)

16. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Goedenavond ladies,
    Ik meld me hier aan...ben gisteren ongi geworden en mn nieuwe nod is 5 november! Dit is de derde ronde...drie maal scheepsrecht? We gaan ons best weer doen! Succes allemaal en we hopen op een vruchtbare maand!

Liefs

17. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hallo dames, het begint hier alwat drukker te worden.

Ik ben deze ronde ook begonnen met tempen. Ik voel altijd wel mijn eisprong, maar ben nu benieuwd wanneer het eitje er echt is, want ik loop dagen met buikpijn. :(

18. Niet meer actief

Een hele goede mogguh!

Alles goed met iedereen? mmzz allemaal weer in afwachting van de vruchtbare daagjes ;)
    Ik gebruik ovulatietesten, deze gebruik ik ook nog als ik al een positieve test heb gehad, net zolang totdathet streepje weer heel licht is, dan weet ik zeker dat mijn ei is geweest.
    Ik begin met testen op het moment dat mijn afscheiding meer, rekbaar en doorzichtig is, dan zit ik meestal goed en heb ik binnen 2 dagen mijn positieve ovu test!

Liefs Petra

19. Marit36

Marit36 Actief lid

Aug 21, 2006
    262
    0
    0
    hey pjetje, ik ga alleen mn temperatuur bijhouden deze maand, en weer heel veel klussen elke dag of om de dag :D en mn slijm in de gaten houden, en verder er niet al te veel mee bezig zijn..liefs marit

20. Niet meer actief

Hey marit, ik heb afgelopen ronde getempt, maar ik wordt er zo zenuwachtig van haha, iedere ochtend dat ding in mijn bil en dan na 2 weken ineens zien dat de temp omlaag gaat, was niks voor mij hihi, dan ben ik er meer mee bezig dan wanneer ik alleen tijdens vruchtbare dagen test, daarna ga ik in afwachting en voel ik het meestal wel aan mijn beginnende buikpijn, probeer er nu ook minder mee bezig te zijn dan vorige ronde, maar is altijd makkelijker gezegt dan gedaan ;) Ik moet zeggen bij allebij mijn vorige zwangerschappen wist ik dat ik zwanger was en was ik er daardoor automatisch minder mee bezig, als ik niet het gevoel heb zwanger te zijn ga ik er juist meer mee bezig omdat ik dan toch hoop dat mijn gevoel er naast zit.. :(

Liefs petra

Share This Page