haha... ik heb het hem niet laten lezen... gewoon gedaan. rare vraag hoor, maar hier kan het wel... moet hij tijdens het fietsen er in...of er uit? (bij ons er in...)
als ik het goed gelezen heb, moet hij er niet in zijn...... ik meen omdat je het zaad dan beter naar binnen kan dippen. Maar dat ga ik voor alle zekerheid nog eens nalezen.
Joehoeeeeeeeee .... is er hier nog een plekje voor mij ? ... na een mega lange cyclus zijn ze er dan eindelijk ... Mijn NOD zal vermoedelijk eind november zijn. Maar dat is natuurlijk weer afwachten .... Knuffel van Tinky
ha Tinky: eindelijk welkom zou ik zeggen. Als je zolang op je cyclus hebt moeten wachten, denk ik dat je blij bent dat ze er weer zijn. Nu weer van voren af aan en deze keer raak. Daar duim ik voor!
heey lieve meiden, Hier gaat alles prima weer flink aan het oefenen! Zie dat meer mensen het gezellig hebben met hun hubbie! Zie slagroom, randjes fietsen klinkt goed! Hier wordt rijkelijk gevloeid met massage olie(body to body massage) Veel plezier meiden en hoop dat deze ronde beloond wordt met een posi-test! de Lieverds die ongie geworden zijn Balen maar haal de slagroom en de massage olie maar uit en geniet er gewoon van deze ronde! Dikke knuff Pearly
Dat idee had ik deze maand ook. Dat mijn ei ook vroeger zou zijn. Dan zou mijn NOD op 2 nov. Komen. Laat mijn banner ook maar zo staan, om jezelf een teleurstelling te besparen.
zo zo... we krijgen het toch zo gezellig... Lijkt niet meer op een nod forum he dames... Maar dan nog een: ijsklontjes zijn hier ook favoriet...
Volgens mij heb ik iets gemist, randjes fietsen? wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen ? Groetjes Astrid die alles wat goed en lekker is best wel eens wil uitproberen
Hoi meiden, ik kom vandaag jullie gezelschap houden. Ookal hadden we dat allemaal liever niet gewild!
hoi damens ik had ergens iets gelezen over pendelen wie kan mij vertellen waar dat was ik kan het niet meer vinden alvast bedankt
@ mamairis: ik weet ook niet wat het is 'randjes fietsen' is... waarschijnlijk iets wat we wel kennen, maar anders noemen haha! @kaatje2381, jammer van je ongie, succes meis deze ronde! @karin, hier http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 kun je wat meer vinden over pendelen...