NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Bij jouw schiet het dus ook al op Melletje. Zijn wij zo'n beetje de eerste die gaan testen? Als ik op mijn ei afgaat dan is mijn Nod 2 november nu. Ook wat vroeger dan anders. Ik voel nog geen symptomen of iets dergelijks. Ik denk ook niet dat het echt raak is deze ronde. We hebben niet zoveel geklust deze ronde.

2. Niet meer actief

Hey Melletje,

Ik ga zowiezo al nooit op mijn banner af, kheb hem nu ook aangepast, aangezien ik gisterochtend een positieve ovulatie test had, zal ik vandaag mijn ei wel hebben, de banner staat gewoon leuk ;)

3. Niet meer actief

Haha tja anders gaan ze er bij voorbaat al vanuit he, moeten toch een beetje slim overkomen ;)

4. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    ik laat mijn banner altijd gewoon staan vorige cyclus had ik me ei op dag 11 maar verschuif niets hoor.
    Hou gewoon me 26 daagse cyclus aan ook al wist ik dat het er 24 gingen worden. Was dus ook idd zo hihi

5. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Goeiemorgen ladies!
    Het wordt hier al steeds wat drukker (wat eigenlijk niet goed is!) maar ook wel gezelliger!
    Ikzelf ben enorm druk.......met klussen! :) We zijn namelijk vanaf dag 6 bezig met om-de-dag aan de gang ;) Dus ik ben wel een beetje vermoeid haha.....Maar ik probeer wel door te gaan want vorige maand hebben we de laatste 14 dgn niet veel meer gedaan. En dus niet zwanger dus nu benut ik álles! :oops:

Je moet toch wat, hier op de wachtbank! ;)

Iedereen veel succes met eh.... ;)

Liefs

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi hoi,

Hier verder ook nog niet veel nieuws.
    bedankt voor de berichtjes Knollie en Ingiemoppie!
    En ook bedankt voor het meeduimen Ingie, ik hoop ook erg hard dat het raak is..Maarja, om daarachter te komen moet ik nog ff geduld hebben.

Liefs

Sylvia

7. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Help me eens uit de droom dames!
    Gisterochtend misselijk, deze ochtend misselijk....Wat steekjes gehad in mijn schaamstreek. Brownies, daar word je normaal gesproken toch snel misselijk van? Ik kan er 5 op zonder misselijk te worden.
    En dan die borsten! Normaal voelen ze aan als zakjes met yoghurt, redelijk vol en stevig dus. Slappe hap is het nu! Net 2 zakkies water, het golft alle kanten op. Ze zijn ook groter lijkt wel...

Maar nee! Ik ben niet zwanger! Ik kan niet zwanger zijn want ik ben nét van de pil af, en zo vruchtbaar zijn wij niet! Het is gewoon hormonaal he dames? Ontpillen! En als ik wel zwanger ben stoot mijn lichaam het vast af en word ik gewoon ongi 3 november. Ik ben niet zwanger!

8. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Haushinka: Wat een verschijnselen allemaal! Je kan ook zwanger zijn natuurlijk maar je lichaam kán je ook enorm voor de gek houden! :(
    Ik heb de vorige keren steeds maar gedacht dat ik zwangerschapsverschijnselen had...toen weer ongi...ik denk nu maar gewoon dat het weer niet raak zal zijn. Valt het misschien wat minder tegen :cry:

Sterkte op die stomme wachtbank!

Liefs

9. Niet meer actief

goede morgen dames

hier alles nog rustig, gaan binnenkort weer aan de klus voor de 2e ronde na de miskraam.
    ben er helemaal klaar voor :oops:
    al wil ik er niet te veel mee bezig zijn, maar ja als je zo graag wil is dat niet makkelijk. zal strax weer moellijk worden op het wachtbankje :)

groetjes baby blues

10. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Ja, ik denk dat ik me gewoon vanalles inbeeld hoor. Hoewel, die borsten daar kan ik niet omheen, maarja, dat kan gewoon hormonaal zijn he, van het ontpillen!
    Op de wachtbank ga je inderdaad zoeken onbewust denk ik.
    Zo had ik in een boek gelezen dat vrouwen die niet zwanger zijn tussen hun benen gewoon roze/rood gekleurd zijn. Vrouwen die wel zwanger zijn, zijn daar blauwig gekleurd. In eerste instantie was ik daar zeg maar alleen aan de buitenkant (buitenste lippen zeg maar) blauwig, maar nu ben ik helemaal een smurf! Maargoed, daar moet ik me niet teveel aan vasthouden uiteraard.

Even ontnuchteren is af en toe wel goed. Ik ga gewoon 3 november netjes ongi worden en ik ben zeker niet zwanger.

11. Sheila82

Hoi,

ja, die symptomen, dat is eigenlijk niet zo leuk..ik heb dat ook en allemaal dingetjes die ik alleen had voor/nijn NOD toen ik dus zwanger was....Dus ik denk steeds maar: nee, niet teveel aan denken, mn lichaam houdt me voor de gek..
    maar pfff..als ik dan weer iets heb wat ik toen ook had helemaal in het begin...
    (grotere, donkere tepels, die ook pijnlijk zijn, steekjes in mn onderbuik, vlakbij lies en schaambotje en af en toe beetje ongi gevoel..
    Ik moet nog ff geduld hebben voor ik meer weet...
    het is eigenlijk te spannend!

Liefs

Sylvia

oja: vanochtend had ik ineens echt veel haaruitval! Ik kon zo plukken haar weghalen die gewoon los zaten! Het was niet super veel maar toch wel dat je gaat denken van: hoe kan dit nu weer?
    Iemand ervaring mee?

12. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Haushinka:
    Is dat zo ja? Blauw aan de onderkant? Weer wat geleerd!

Of moet je misschien wat aantrekken? Een broek haha? :) :) sorry! hihi

Liefs

13. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Hier gaat het ook super! We zijn al druk aan het klussen!
    hmmm nog 2 weekjes en dan heb ik mijn eisprong :confused: ! Duurt nog wel ff!
    Zijn er al aug Mama's bij gekomen? of ben ik nog steeds de enigste die voor de augustus mama's aan de klus is?

Liefs Pearly

14. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Ja alice, dat had ik gelezen. Weet niet in hoeverre het voor iedereen opgaat natuurlijk, ik neem het maar met een korrel zout.

Sylvia, haaruitval heb ik wel gelezen bij de eerste symptomen, dus het zou idd iets kunnen zijn!

15. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Wat ik ondertussen wel geleerd heb is: De wens is de vader van de gedachten.

Ieder steekje, pijntje en misselijk gevoel ga je hopen...het zou toch...maar waarschijnlijk heb je zulke dingen toch vaker gehad en er toen niet echt op gelet, omdat je niet bezig was om zwanger te raken.

Dat hou ik me dan maar voor, valt de klap niet zo hard straks. ;)

16. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Pearly
    nee er zijn er nog een paar die voor augustus gaan
    hier voor juli

Haushinka
    lichaam kan je soms flink in het ootje nemen
    maar ja het kan ook zijn dat je zwanger bent
    je bent zo te zien net van de pil af en dan zijn er vrouwen die snel zwanger zijn hoor
    maar dat is nog afwachten succes

melletje
    een innesteling kan je voelen
    het voelt als of je een eisprong hebt maar dit duurt langer
    heb de eerste zwangerschap gehad van de 2ling die voelde ik heel goed
    gyn zei dat het komt omdat ik mager ben en dan voel je veel meer zelfs het rekken van de banden en het groeien van je baarmoeder erg gevoelig maar zo mooi want je weet dat het voor een goed doel is

Sylvia
    kan ook aan je hormoon verandering zijn
    stress maar ook zwanger zijn
    ik had het met de 2de zwangerschap helaas mk
    en last van bloedend tandvlees en zo
    nog een week hopelijk een positievetest

alle dames heel veel succes en klus plezier

gr maria

17. Sheila82

Ik moet dus gewoon geduld hebben..Ik hoop erg dat ik zwanger ben natuurlijk maar kan volgende week pas testen en het liefste wacht ik dab tot volgende week vrijdag..als mn ongi uitblijft wat ik erg hoop..spannend spannend

Liefs

Sylvia

18. Sheila82

Begin ook weer sneller te huilen...pff hormonen?
    Nu komt het liedje Sweet Child Of Mine ...ik schiet weer vol...pfff...zucht......

Liefs

Sylvia

19. melletje

melletje Lid

Sep 27, 2006
    36
    0
    0
    Hallo dames, ik denk dat we ons inderdaad zelf een beetje gek maken,
    maar toch,
    ik heb zo steekjes sinds gisteren avond, nu terwijl ik aan het werken was had ik een mega steekje, ik had echt zo auw geroepen een 10 secondjes voelde ik het, ik weet wel als ik innesteling zou hebben dat het nu de periode zou zijn, maar ik wil niet teveel hopen want we willen het allemaal zo graag,
    groetjes,
    melletje

20. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    melletje
    als het anders voelt dan je gwent bent dan zou het zo kunnen zijn maar zoals je al zegt er te veel mee bezig zijn is iet goed

ik probeer deze ronde zo min mogelijk achter pc te zitten om toch ergens anders de aandacht op te zetten we zien wel

Sylvia
    we duimen voor je
    heel veel succes

dames laat je hoofd niet gek maken
    succes

gr maria

Share This Page