NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Net had ik super veel afscheiding, reukloos, klein beetje doorzichtig (maar kan er geen draadje van trekken, heb mn eisprong ook al gehad de 19e) maar ook beetje cremeachtig. Maar was echt veel zeg..pff..maar wel reukloos gelukkig.
    Ook weer steeds meer steekjes.
    Wie heeft er ook last van veel afscheiding na je ovulatie 9week voor ke NOD)

liefs

Sylvia

2. Sheila82

Bedoel dus gewoon 1 week voor NOD :)

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik moet morgen gaan voor een samenlevingstest en ben o zo nerveus. Weet iemand vanaf hoeveel dagen na de eisprong je via een echo kan zien of het gelukt is.

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai sylvia,

ik zit ook precies 7 dagen voor nod en onwijs last van afscheiding....bij mij is het reukloos spierwit en dik...bah niet zo smakelijk maar ja!

Altijd weer spannend. Ik vind deze maand sowieso een vreemde maand....volgens ovu testje wel ei maar temp is niet echt veel hoger geworden en onwijs late eisprong als ik hem al heb gehad... afwachten maar weer!

liefs nina

5. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    mercedes
    als het raak is kunnen ze dat met 6 weken zien
    dan is het een rijstkorreltje groot
    maar een gyn weet precies waar hij naar moet kijken dus
    heel veel succes

Sylvia
    is bij mij verschillend de ene keer heel veel de andere keer amper wat afscheiding
    maar dat is per vrouw verschillend

gr maria

6. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal!

Wat moest ik toch weer veel lezen! Wel heel gezellig allemaal.

Ik zit op dag 14 van mijn cylces. Normaal voel ik rond deze dag een eisprong, maar nu nog niks gevoeld. Ik heb wel last van mijn onderuik en wat kleine steekjes, maar de ovu test geeft niks aan! Ik ben nu al een tijdje aan het testen en in het begin heb ik vier dagen achter elkaar een lichte streep gehad en nu helemaal niks meer!

Ben benieuwd hoe het gaat lopen. En ja........al die klachten. Je wordt er gewoon niet goed van. Stiekum blijf je toch hopen!

Doei!

7. Niet meer actief

Hee ladies,

hoe gaat het hier, allemaal druk aan de klus en op zoek naar het ei?

Ik heb vanochtend wakker gelegen met pijn aan een van m'n eierstokken leek wel. Echt bizar. Wat ik daar nou weer van moet denken?! :confused:

Nah ja, allemaal veel suc6jes!

Liefs!

8. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Sylvia, ik heb momenteel ook echt heel veel afscheiding. Lijkt wel of ik elke keer een bak met kwark in mijn string heb gekiept ofzo :rolleyes:

9. Sheila82

Hoihoi allemaal,

Er zijn er dus meer met zoveel afscheiding..
    Het is idd echt veel ja! Helemaal vol mn string ook zo ongeveer, of als ik met papiertje beetje binnenin ook schoonveeg zit e rook nog erg veel.
    Maar het is ook beetje wittig bij mij, maar ook een klein beetje doorzichtig erdoor heen (dat doorzichtige lijkt op vruchtbaar slijm een beetje, maar je kunt er geen draadjes van trekken, het si beetje plakkerig)

Liefs

Sylvia

10. melletje

melletje Lid

Sep 27, 2006
    36
    0
    0
    Ik heb die afscheiding vorige maand ook gehad, helaas ik was niet zwanger dus ik weet niet of het een teken is .
    groetjes,
    melletje

11. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Volgens mij kan je aan je afscheiding niet zien of je zwanger bent.

12. melletje

melletje Lid

Sep 27, 2006
    36
    0
    0
    Meiden,
    ik ga lekker gaan eten, en dan naar onze countryclub, ik hoor jullie morgen,
    daaaggg

13. Sheila82

Ik heb niet alleen de afscheiding. heb ook pijnlijke tepels die ook wat groter en donkerder zijn. En elke dag lichte steekjes vlakbij mn lies, bij schaambotje (bij baarmoeder). Mn borsten zijn ook wat voller. natuurlijk hoeft dit allemaal niks te betekenen maar hoop heel erg dat ik volgende week goed nieuws heb.
    Erg spannend zo allemaal! Mn temp gaat gelukkig goed omhoog.

Liefs

Sylvia

14. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi meiden,

wat is er toch weer veel geschreven!

ik zit nu op dag 13 we gaan weer aardig klussen maar heb tot nu toe 2 lange cyclussen gehad dus kan ook mijn ei pas over 2 a 3 weken hebben we blijven klussen!

@pearly en gaan zeker voor augustus mama

klus ze allemaal dat dit een vruchtbare maand voor iedereen mag worden!

liefs

15. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Dat ziet er wel veel belovend uit. Zal voor je duimen.[-o<

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hallo allemaal!

Op zoek naar het ei? Jazeker!

Ik heb nu al 3 ovu-testjes gedaan en ik heb een héél licht streepje. Dus negatief!

Maar ik bewaar ze nog even om met elkaar te kunnen vergelijken en (ondanks dat ze ingedroogd zijn) zie je wel dat het streepje steeds een beetje duidleijker wordt. Op de eerste nog niks. Maar nu heel licht. Kun je daaraan ook al concluderen dat het er nog aan zit te komen? Of kun je ook hele lichte streepjes hebben terwijl je geen ei-sprong hebt? Weet iemand dat?

Van de week zijn we fijn aan het klussen, dus ik hoop maar dat hij binnenkort springt!

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Hoi Mercedes! Misschien een domme vraag hoor, maar wat is een samenlevingstest? :( :( :(

18. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    vissie met een samenlevingtest kijken ze of het zaad nog in de baarmoeder leeft.
    mercedes ik moet vrijdag, ik dacht dat jij al even in de mmm zat ?
    er zitten vast wel weer wat zwangeren tussen zo te lezen.
    hier is niet zoveel te melden wij zitten in onze klus weken, daarom schrijf ik niet zoveel, maar ik lees wel mee. vrijdag samenlevingstest en uitslag zwemmers.

19. Sheila82

dank je wel Adine, voor het duimen!
    Volgende week duurt nog zooooo lang...
    Ik denk dat ik paar dingen in ga plannen deze week om er niet teveel mee bezig te zijn, want zo een week voor je NOD ga ik er toch wel meer aan denken, ook omdat ik die klachtjes heb. Want juist omdat ik steeds die dingetjes voel/heb, herinner ik me er weer aan: mm, zou ik misschien zwanger zijn? (maar ik probeer er dus niet teveel mee bezig te zijn maar dat is moeilijk zeg)

Liefs

Sylvia

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Aha, weer wat geleerd!

Share This Page