He Sylvia, Ik heb dat ook altijd, dat ik voor mijn NOD ga denken (hopen) dat ik misschien wel zwanger ben! Ik probeer daar ook niet teveel aan te denken en me voor te houden dat het toch niet zo zal zijn. Maar het blijft dan toch een teleurstelling. Ik dacht altijd dat ik dat niet zou hebben als we zouden beginnen voor een kindje, maar ik had het mis. Ik ben dan echt een paar uur verdrietig. Zal ook wel met de hormoontjes te maken hebben. Ik zal in ieder geval voor je duimen!
Hallo allemaal! Heb vandaag bezoek gehad dus ik mag jullie ook gezelschap houden. Het word voor mij ronde 3 en hopelijk is het drie keer scheepsrecht! Veel succes allemaal! Liefs Maja
Welkom Maja. Ik ga volgende week ook maar extra dingen in plannen, want het zijn idd zenuwslopende laatste daagjes. Ik voel al heel de dag kleine krampjes, maar probeer mezelf maar niks wijs te maken.
Hoi ik heb nu steken links onder, denk ook dat het m'n aankomende ei is, vorige keer had ik dit ongeveer een a twee dagen van te voren. Hopelijk niet nu want mannetje heeft vanavond niet zo'n zin Hebben de anderen de steken voor of tijdens hun ei?
Hoi Linda Volgens mij is het bij mij ervoor! Ik weet dit niet precies. Ik denk als hij eenmaal gesprongen is dat je dan niks meer voelt. Jammer dat je menneke geen zin heeft! Kun je hem niet verleiden? Knollie
Hoi Aly, ik ben sinds april onder controle bij de gyn (dus ruim een half jaar mmm), in het begin had ik geen eigen eisprong sinds september wel, maar omdat mijn eigen gyn tijdens mijn eisprong er niet was, is de samenlevingstest vergeten. Nu heeft mijn gyn het alsnog ingepland.
mercedes SUCCES vandaag ! spannend. ik ga morgen voor de tweede keer naar de gyn. wij hebben nog geen idee waar het probleem ligt.
Goedemorgen meiden! Mijn periode is bijna voorbij, dus we kunnen bijna weer aan de klus. Dit keer heb ik me voorgenomen om niet meer om de dag te klussen want dan is het zo'n moeten en niet echt bevorderlijk voor een zwangerschap. We gaan nu gewoon lekker klussen wanneer we er zin in hebben en dan zien we wel waar het schip strand . Groetjes, Astrid
Een hele goede mogguh meiden! Nou ik heb gisteren krom gelegen van de pijn aan mijn eierstok, is er nu nog beurs van(zo voelt het) ik denk dat dat ook voor mijn ei is, nu is de pijn aant afnemen, maar bmond staat nog erg ver open, en die sluit toch geloof ik bijna direkt als je ei is geweest? gisteraaf gelukkig nog ff kunnen klussen, hopelijk op tijd! En hoe zit dat nu met de temp eigenlijk, stijgt die gelijk als je ei is gesprongen, of gaaat dat langzaam? ik heb al 2 dagen 36.9, daarvoor tusen de 36.4 en de 36.8 schommelt van dag tot dag, vorige keren had ik na mijn ei, (wel paar dagen later pas begonnen met tempen), maar dan was het boven de 37.1! liefs pjet
goedemorgen pjetje als je net je eitje gehad hebt dan duurt het wel even weer voor bmond sluit teminste bij mij wel ik voel me al raar voor de vorige ongi deze was raar en voel vlagen misselijk gespannen borsten eetlust maar ook weer niet katjes die graag bij me liggen we zien wel vissie hier heb ik het zelfde hoor normaal doorzchtig eiwit achtige maar nog steeds niks denk wel dat er een eitje aan het springen is erg raar maja balen dat ze er weer zijn succes deze ronde hier is het weer aan het werk hihi gr maria
Goedemorgen, Pjetje: Ik weet alleen dat je temp stijgt als je ei is geweest. Volgens mij moet het dan wel die andere dag te zien zijn. Kreeg een mailtje over die petitie die een paar pag. terug stond. Je kon in Amsterdam live gaan protesteren. Gaat iemand dat nog doen?
pjetje na je ei stijgt je temperatuur minimaal 0.3 graat en blijft 3 dagen hoog, daaraan kun je zien dat je je ei hebt gehad. als je naar de ha of gyn. gaat vragen ze je temperaturen, bewijst of je wel of geen eisprong hebt gehad. sneup maar eens bij de temperatuurkaartjes op het forum. adine ik ga niet.
Volgens de berekeningen zou vandaag de innesteling moeten zijn, als die dan al plaats vindt. Maarja de dag is nog lang, blijf hopen. En er is natuurlijk niet gezegd dat ik iets MOET merken. Heb ook niets gemerkt (dacht ik) van mijn eisprong. Ben nu maar uitgegaan van een 30 dagen cyclus. Gisteravond hadden we "geklust" en vanmorgen had ik wat bruinige afscheiding, nu kan dit natuurlijk oud bloed zijn... Het is afwachten, die laatste dagen voor nod zijn echt slopend he. Zou trouwens 3 nov. mijn NOD moeten hebben. succes allemaal
Dank je meiden voor de reacties! nou ik wacht wel ff af wat mijn temp doet dan! denk dat ie vannacht is gesprongen, aangzien de pijn nu bijna weg is! maar we zien wel! weer op de wachtbank voor de komende 2 weken! liefs pjet
ooooow jeeeej... vruchtbaar slijm.. pijn in buik.. huh, vroeg! Klussen!!!! Waarom komt mijn man pas over 8 uren thuis?
nou we hebben dan toch nog geklust misschien op tijd misschien net te laat tijdens of net na de eisprong dus daarvoor kon niet want mijn ventje heeft het nogal in zijn rug hij heeft een vernauwing tussen zijn 4e en 5e wervel erg vervelend en maakt het zwanger worden er niet makkelijk op dus we zien wel weer deze maand
Het Kat, ik heb ook mijn NOD 03/11, ik denk wel dat het vroeger kan zijn aangezien ik denk dat mijn ei ook een 2à3-tal dagen vroeger was, ik duim voor je, hoe voel jij je nu ? groetjes, melletje
Ik heb nu 2 dagen steekjes gehad, dat is sinds vandaag weg, maar wel een gevoel van opgeblazen buik, zouden mijn duivels op komst zijn of zou het iets anders kunnen zijn groetjes
Die steekjes beginnen bij mij ook al bekend voor te komen. Zit echt in de lies. Zelf denk ik dat het bijna niet kan, omdat we niet echt veel geklust hebben rond die periode. Maar ja, je weet maar nooit hoelang zaad blijft leven en wanneer de eisprong nu precies was.
Hoi Maria, Ik hoop het maar dat er een eitje op komst is. Ben benieuwd naar mijn ovutestje van vanavond... Als ik mijn ei deze ronde niet kan vinden ga ik de volgende ronde een week eerder beginnen met testen. Ik heb nog steeds het vermoeden dat ik hem zaterdag al had, omdat ik toen een heel klein beetje afscheiding had, verder heb ik daar eigenlijk nooit last van... (Maar ja niet geklust die week ) Bij jou is het spannend hoor, je hebt toch al wat symptonen! Maar het is nog lang... ik duim voor je!