Tja we hadden het de avond ervoor ook fedaan, en om de dag is natuurlijk ok, dus ik wil niet te veel pushen, vanavond weer aan de slag hihi
heey meiden, Weer lekker veel gekletst hier Hier gaat het zijn gangetje! Pfff het duurt een eeuwigheid tot mijn eisprong we klussen gezellig om de dag dan kunnen we het eitje niet missen hoop ik Voor de nieuwkomers heel veel geluk deze ronde en go for it! Voor de klussers Have Fun En de wachters op naar de positest en laat je niet gek maken door je lichaam Liefs Pearly
moeilijk he om te voelen wanneer je ei er is ? ik vind van wel gekke dingen die je voelt en het is gewoon gokken
hallootjes, mijn ei is echt op vakantie ofzo, ik heb hem nog steeds neit gehad. ook bijna geen afscheiding, een heel klein beetje maar. na mijn ongesteldheid wel 4 dagen afscheiding gehad en sindsdien eigenlijk nagenoeg droog! tja wat dat nu weer betekend, ik weet het niet. wel al 3 dagen af en toe last van buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar dan wel wat minder! we zien het wel weer, mijn nodje komt gelukkig steeds dichterbij, dus dat wordt weer spannend. wel stom dat je bij ieder dingetje wat je voelt in je lichaam dat je gelijk denkt, zou het dan toch. ben tenslotte al 3 dagen prikkelbaar, erg kort lontje! nou ja ik kan me eigen natuurlijk ook gek maken, dus we wachten maar rustig af. wel af en toe frustrerend dat andere mensen in mijn omgeving wel zwanger geworden zijn, je bent wel heel erg blij voor die mensen maar je hebt toch zoiets van shit en ik dan. klinkt lekker egoistisch, maar laten we eerlijk zijn ik denk dat we daar misschien allemaal wel last van hebben! ga er weer vandoor! klussers succes en natuurlijk voor de rest ook! groetjes joyce
Hallo allemaal Mijn naam is "roca81" en ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben 25 jaar en mijn vriend is 28 jaar. We hadden uiteraard gehoopt om snel zwanger te raken, maar tot nu toe is dat helaas nog niet gelukt. Ik had al na twee maanden weer een regelmatige cyclus van 26/27/28 dagen. Inmiddels zijn we weer aan ronde nummer 12 bezig en mijn NOD dag is 11 november. Sinds vorige maand ben ik begonnen met temperaturen en sinds deze week heb ik voor het eerste ovulatie testen gebruikt. Gisteren een licht streepje, vandaag iets donkerder. Morgen is mijn vruchtbaarste dag en zaterdag mijn ei sprong. Ik ga nu eens door dit forum lezen en het lijkt me fijn om met jullie mee te kletsen. Groetes roca81
Hee meiden.... Ik kan bijna niet wachten tot het spannend wordt op dit forum!!! Volgende week is het al november... jaaaaaa de +jes komen er aan!
Hallo, Ik snap helemaal niks van die ovulatietesten! Ik ben al een aantal dagen aan het testen. Eerst een paar dagen een licht streepje, toen helemaal niks! Gisteren ook niks, terwijl ik wel allemaal steekjes had. Vandaag heb ik duidelijkere steken en ik had nog één test. Ga ik testen is de streep veel donkerder dan de controlestreep! Dan moet de eisprong toch nog komen? Groetjes Knollie!
als je streep donkerder is dan de controle streep komt je ei eraan en hoef je niet meer te testen.Een lichte streep niks geen ei
Ja lintje, het wordt weer spannend! Ik ben benieuwd wat de score gaat worden voor november... Gokje wagen hoeveel? Knollie: Sorry, ik heb hier geen verstand van. Ik temp zelf niet en gebruik ook geen ovu testen. Maar volgens mij is hier een topic over geweest, ik zou even naar zoeken (links in menu) gaan en kijken wat je terug kan vinden. Terese: Jeetje wat een verhaal, nou ik hoop voor je dat de komen. Maar als je banner goed staat, kun je volgens mij gewoon een testje doen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent! Of zijn ze ondertussen om de hoek komen kijken? Verder voor iedereen die is binnengekomen op dit topic: Welkom!
Kan het geen innesteling zijn geweest....(weet niet of je nu nog tempt, maar als ie nog aan de hoge kant zit?!?!?!?)
Vissie: Hopelijk heb je vanavond een pos. ovu-test. Melletje: Niet gek worden hoor. Jackie: hoe is het met de oren? Samcat: kom er maar gezellig bij hoor , de herberg is nog niet vol. Indey: Kop op meid. Positief blijven denken. Marina99, Friezin, Roca81: welkom in november. Knollie: Klusse vanavond. Go for it... Lintje: Wordt zeker al lekker spannend hier. Ik heb nog nooit zo erg op mijn lichaam gelet als de laatste paar dagen. Heeft iemand al symptomen?
nou zeg dames.... hallo eerst maar eens. En alle nieuwelingen: WELKOM en veel succes... zit ik vanaaf met mijn buuf op de msn-chat. vraagt ze hoet het met mij gaat (ik ben de afgelopen dagen misselijk, duizelig met giga hoofdpijn). Ik dus verteld, dat het vandaag niet denderend veel beter is en dat als ik niet ongesteld was geweest haast zou denken dat ik zwanger ben. zegt ze: joh, bij mijn eerste ben ik ook gewoon nog 1 x ongesteld geweest. AAAAHHHHH... dacht ik juist dat ik wat meer rust had.... Maar ja, mijn broeken zitten wat strakker en ik heb verschrikkelijk zin in zoutig eten..... ben haast geneigd er morgen toch een test voor alle zekerheid tegenaan te gooien. Te gek voor woorden natuurlijk, maar ik ga toch weer twijfelen.... pfffff hihihihihi, en dat op dag 9 na ongesteldheid hahahaha
Dames ik kom me aansluiten bij jullie.. Helaas zijn de toch gekomen vandaag. Op naar de 4e en hopelijk laatste ronde..
hey kimmiej.... zijn ze toch helemaal doorgekomen? Ik had je hier niet graag gezien... maar ja.... vol goede moed op naar de volgende ronde (zei je toch?)..... dikke kus
kimmiej, balen meid maar gelukkig ben je positief en hoop dat dit je laatste ronde word succes met klussen de komende maand!
Hey Kimmiej, jammer meid, hopen dat ze straks wegblijven, die rode duivels. Ik heb nog steeds steekjes, vlakbij mn lies. Mijn liezen/schaamstreek zijn erg gevoelig (dus waar ik ook de steekjes voel). Mn tepels zijn ook nog steeds gevoelig.. Ook lage rugpijn weer gehad, beetje ongi pijn en weer veel reukloze wittige afscheiding.. was het maar volgende week, wil hele maal niet zo lang wachten..maar moet toch he Liefs Sylvia
Hee Ingiemoppie, mijn buurvrouw is nog drie keer ongi geworden bij haar tweede zwangerschap. Daarom had ze het eerst ook niet door. Kimmie: Balen dat de er zijn. Nou Silvia, ik heb ook van die kleine pijnscheutjes bij mijn schaamstreek. Heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad.