aaaaaaaaaaaargghh.... nu ga ik dus morgen die test halen hoor. want die duizeligheid en die misselijkheid zijn niet voor de poes.... hihihihihi. hubbie zei ook al: meid, als je het niet vertrouwd! Haal die test! nou ja zeg...
Ik durf er niet te veel op te hopen. Vroeg me wel af hoever je voor je Nod al symptomen kunt hebben. Ik vind het namelijk nog zo ver voor mijn Nod om al iets van symptomen te kunnen hebben.
Ik ga me beetje aan de zijlijn houde de komende tijd... Ik kom wel elke dag ff lezen hor... Dus ik hou jullie in de gaten! ik ga mij nu richten op het tempen. En op t gericht sexen... Succes allemaal en tot snel ik hou jullie op de hoogte.
Ik zit nu op 7 dagen na mn eisprong en voel steeds meer dingetjes, erg lastig (omdat ik dus net teveel wil denken dat ik misschien wel zwanger ben) heb echt bandenpijn achtige steekjes die steeds iets meer worden (vanaf vandag erger) maar niet pijnlijk ofzo. Mn tepels zijn ook nog gevoelig, pijnlijk, groter, in koude stand de hele tijd en donkerder van kleur. tepelhof is ook wat groter en beetje opgezet lijkt wel. En dan ook steeds die wittige afscheiding, reukloos. Is beetje doorzichtig/witachtig. Ook af en toe ongi pijn en lage rugpijn Misschien dat ik tich eerder ga testen dan volgende week vriijdag, maar probeer vol te houden tot volgende week... Ik duim voor iedereen en blaas dara waar nodig is..pfffffff! Liefs Sylvia
is goed hoor kimmiej... ik blijf jou ook in de gaten houden. Thanks adine.... denk dat ik het tochmaar even probeer morgen. a propos je symptomen. Ze zeggen dat je een week voor je NOD best wel al symptomen kunt voelen en merken. Maar velen vinden die symptomen ook heel erg op ongi symptomen lijken, vandaar dat ze er niet teveel achtr proberen te zoeken.
hoihoi lieve meiden, ik kom hier me maar weer melden na mijn miskraam heb ik of de 19e of de 25ste weer mijn ei gehad (denk ik) duzzz ongeveer 8 nov is mijn nod. Normaal weet ik het altijd zeker maar deze keer dus niet. ik zie dat jullie al veel geschreven hebben en zal dat straks even allemaal gaan lezen. iemand vroeg naar vroege symptomen . nou dat was bij mij een sterk verhoogde temp,veeel afscheiding en een schrapend gevoel diep in mn buik en had toen al 5 dagen voor mn nod positief getest. toch weer spannend... liefs irisje
ja he ik ben er ook geweest. ik was er vorige weer zondag geweest. ik dacht misschien word ik wel spontaan ongi.... maar nee hoor (hihi)
hee marloes wat super. Ik ging gister naar Arnhem en de trein reed even niet meer.....allemaal mensen voor het concert zaten er in echt sneu hoop dat ze het alsnog gered hebben. Toen belde me schoonzusje dat haar schoonmoeder niet meegaat volgende week zaterdag en of IK mee wil jaaaaaaaaaaaaaaaa natuurlijk hihi dus ik ga ook nog
Mogguh! Lekker geslapen iedereen? hier alles rustig, ziten weer lekker op de wachtbank (nou ja lekker ) ! suc6 alle klusers, duimen draaien voor de wachters liefs pjet
Goedemorgen iedereen, Kom ook maar weer eens kijken! Het lukt me niet om alles bij te houden. Iedereen SUCCES! Probeer nu weer wat gaan te lezen, zodat ik weer wat op de hoogte ben van jullie perikelen!
Thanks Knollie Mijn duimen draaien ook voor jou! en voor iedereen hier natuurlijk dat er maar mega veel ++++++ mogen komen deze ronde! liefs pjet[/quote]
Nou ik begon lekker, zit ik in het verkeerde forum hihi! Sorry voor de meiden daar. Ik ben net gestopt met de pil en hoop nu zwanger te worden van mijn 3e kindje. Ik heb al 2 jongens van 8 en 10 jaar en duurde lang voordat ik kon toegeven aan mezelf dat ik er nog graag eentje bij zou willen. Ik ben hier gekomen door mijn vriendin ,beter bekend bij jullie als, ik zeg Petje hihi, maar het is pjetje hihi! Nou ik vind het heel spannend en kijk net als jullie weer uit naar mijn zwangerschap dikke x
he meiden, hoe is het hier. nieuwe meiden, welkom op dit verslavende forum Meiden die ongi zijn geworden, veel succes in deze ronde Meiden die op de wachtbank zitten, mijn duimen draaien. Wij zijn druk aan de klus, om de dag vanaf dat mijn duivels weg zijn. Moet zeggen dat ik de afgelopen dagen ook echt veel zin heb in sex. Ben echt opgewonden, heb ik anders ook wel eens, maar nu echt al een paar dagen en heb ook vruchtbaar slijm, dus hopelijk gaat het deze ronde echt lukken. Gisteravond tijdens het klussen deed het echt pijn als mijn mannetje te ver naar binnen kwam, ging door mijn hele onderlichaam heen, steken en last van baarmoeder en eierstokken. Hopelijk is dit een goed teken en was ik echt supervruchtbaar. We klussen voor de zekerheid nog even door en dan maar weer afwachten. Vanacht heb ik gedroomd over een positieve test, dus wie weet was het gisteravond wel een lucky shot. Liefs Moons
Hoi dames, Hier gaat alles nog steeds beetje hetzelfde: nog steeds die steekjes die elke dag wel even een paar keer komen (bij schaamstreek/liezen). MN tepels zijn weer minder pijnlijk maar ze blijven wel in de koudstand zeg maar. Mn temp is nu vandaag voor de derde keer nog mooi 37,0, dus dat is goed (weet ik nu, dat ie niet perse mer hoeft te stijgen). Dus ik ben nog erg tevreden Weet iemand hier toevallig ook wanneer je temp weer omlaag gaat als je niet zwanger zou zijn? Is dat 1 of 2 (of meer?) dagen voor je NOD? Dus dag voor je ongi zou moeten worden? Alvast bedankt, ik ga deze vraag ook ff bij temp lijsten vragen Liefs Sylvia
Goede morgen dames, we gaan zodadelijk beginnen werken, , ik moet werken tot deze avond 19 u dus weet niet of ik veel ga kunnen babbelen maar ik volg wel mee hoor tussen door zo, voor iedereen in de wachtkamer we duimen hé, groetjes