goede morgen dames alle nieuwe van harte welkom en zouden er vandaag al +++ testers zijn ik hoop het wel wordt steeds spannender op dit forum alle klussers veel succes en alle wachers...... nog ff duimen draaien meiden groetjes baby blues
hoi sylvia volgens mij gaat je temp ongeveer na 3a 4 dagen na je ei naar beneden maar dat hoeft niet.kijk anders even bij de temperatuurkaartjes forum daar zie je verschillen. groetjes iris
alle dames heel goed weekend en voor alle klussers veel plezier en laat ze niet weg glippen he en voor de kkkkkssstttt weg nu en gauw en voor de wachtbankers pppff duurt lang he maar heb geduld ik heb ****** verstr fijn weekend
Mogge, Alle nieuwe: Welkom in November. Wachters: Heb geduld..... Klussers: zet hem op. Hier weinig te melden. Wat kleine symptomen en al dagen constante temperatuur van 37.2. Maar een week is nog best lang.
Zo dames, hoe gaat het hier? Ik heb nog steeds van die gekke borsten. Ze zijn toch niet echt groter, en mijn tepels zijn ook niet verkleurd, maar ze voelen nog zo zacht aan! En beginnen ook pijn te doen, maar niet heel erg. Verder voel ik me weer prima, geen symptomen meer ofzo. Ik maak mezelf gewoon gek, ik heb maar zo'n kleine kans om zwanger te zijn, net na de pil, dus ik ben gewoon niet zwanger, maak mezelf alleen gek! Heb wel 2 keer laten pendelen, allebei de pendels zeggen: november 2006, jongen. Maargoed, dan zou dat betekenen dat ik pas de volgende ronde zwanger ben lijkt me, en niet dat ik in november positief test. Ach, we zien het wel. 3 November is mijn NOD........
Moons, hier precies hetzelfde. Om de dag klussen, errug opgewonden enzo..... Afgelopen dinsdag tijdens het vrijen, leek het wel of dat mijn "opening" smaller/kleiner was, dan anders. Dit heb ik nog nooit gevoeld, leek wel of het vol was, binnenin. Wie weet een goed teken, dus maar weer afwachten. Heb het ook nog nooit eerder gehad.
Goeiemorgen! Ik ga zo even bijlezen... Maar ik heb gisteren weer een ovutestje gedaan en hij was weer een stuk donkerder. Maar nog steeds lichter dan de controlestreep. Zou hij dan vandaag eindelijk positief zijn? Let's hope so! Je moet alleen 4 uur niet naar de wc zijn geweest staat op de bijsluiter. Maar ik kon het echt niet meer ophouden op mijn werk. Dus heb ik getest na 1,5 uur... (ik moest 's avonds ook weer weg, vandaar...) Hihi, best spannend hoor, die testjes!
hihi vissie, daarom test ik 's morgens. ook al weet ik dat velen zeggen dat het niet goed is. maar vorige maand heeft de ovu test toch maar mooi een smiley laten zien op mijn ochtendurine. 's nachts is de enige tijd, dat ik 4 uur zonder een plasje kan. Ik ben nog steeds duizelig en misselijk.... maar gelukkig geen hoofdpijn meer.
Roca81, welkom! Goh de 12e ronde weeral, dat is inderdaad lang! Ik wens je veel succes en veel plezier hier op het forum! Ingiemoppie, ooow, die buuv hè? Ga je weer twijfelen natuurlijk, ik zou d'r gewoon een test tegenaangooien, dan weet je het tenminste zeker! Kimmiej, balen meid. Vol nieuwe moed de 4e ronde in. Sterkte Sylvia, spannend hoor, zoveel symptonen...geduld! Iedereen sterkte en veel plezier op het wachtbankje, of met klussen!
Hé Ingie! Heb je al getest? Want nu worden we natuurlijk wel nieuwsgierig! Dat zou ook nog een oplossing zijn, om toch gewoon 's morgens te doen. Ik kijk wel even, ik heb ook steeds weer op andere tijden getest. De ene keer kwam ik thuis, en ging ik gewoon naar het toilet en vergat ik het helemaal, dus ja toen werd het een uur of 10. Andere keren 6 uur of 7 uur. Ach, we zien wel, ik vind het best grappig!
hahaha vissie, niet alleen de buuv, ook verhalen hier op het forum en dan komt tot slot mijn schoonnmoeder vanmorgen met het verhaal dat zij ook nog een ongi was geworden terwijl ze al zwanger was van nr. 2......... sjee... hihihi maar heb testje gehaald. vanaaf testen met man erbij... weet bijna zeker dat ie niets aangeeft, maar dan kan ik voor 100% gaan kijken of het niet een vorm van een griepje is..... heb nl. verder geen griepklachten (afgezien van een lichte vorm van verstopte neus, alleen 's ochtends). maar ik denk dat die positieve ovu test er bij jou aan zit te komen hoor! ik had dat vorige keer ook. een paar dagen een lichte streep en toen ineens.. pats boem! een smiley (had 1 dag een ander merk genomen)... daarna weer niks meer.... alleen lichte streepjes... Ik vind ze bijzonder handig en ga ze nu vanaf morgen ook weer voor deze cyclus gebruiken. Geeft toch iets meer inzicht vind ik.
Haha, dat is wel sterk ja, roept ineens iedeeen om jeheen dat ze ook nog ongie zijn geweest...Tja je hoort het nu eenmaal veel vaker...enne...het zit dus in de familie! Leuk hoor, lekker testen vanavond. Dan weet je het tenminste zeker. Gelukkig is je hoofdpijn weg.. Ja, ik vind ze niet alleen leuk, maar ook erg handig die testjes. Wij waren de laatste 2 weken niet meer actief in het klussen zeg maar, en nu blijkt dat ik waarschijnlijk mijn ei toch iets later heb dan gedacht...
heeeey kijk...... dat geeft een mens weer moed... mijn ei schijnt altijd rond dag 16 op te komen dagen. en FF geeft vaak aan dat het tussen dag 10 en 14 kan komen (groene stipjes). Dus in het begin wij als een gek aan het klussen. (wanneer eigenlijk niet hihihihi). Met die ovu test en de temp en de slijmcontrole kwam ik er dus achter dat die van mij ietsiepietsie later komt......
ik ga denk ik dit weekend ook eens ovu testen proberen ingie ben toch wel benieuwd Word me ontmaagding met de ovutesten hihi welke zijn goed? (maar niet te duur haha centen%$r)
hahaha jackie...... ontmaagding... hihi veel succes. ik gebruik die van de site hier (midstream ovu testen) en omdat die bijna op waren had ik ook die van cb gehaald, die een smiley geven. Ik had nogal last van die streepjes, omdat ik ze niet goed kon duiden. die smiley geeft een rondje als het niet goed is en een smiley als je eisprong hebt/krijgt (voor mensen zoals ik, die weer geen streepjes kunnen lezen). maar die midstream zijn net zo goed hoor. ze geven ook een dikke streep als het zover is (en ze zijn goedkoper dan die andere).
Hoi Jackie, ik heb ze hier gewoon op de site besteld, omdat ik die in de winkel echt niet durf te kopen...haha! Dus heb ik geen idee of ze duur zijn... Ik ga effe boodschapjes halen, ben lekker vrij vandaag! Tot vanmiddag!
hm ik zal eens kijken ingie ....doe altijd bij de c1000 booschappies en daar zit de kruidvat bij in ga daar wel even heen. Maar die smileys lijken me wel handiger ja maar had al gezien dat die iets van 25 kosten...oeps beetje duur. En ga volgende week onverwacht naar M.Borsato en die week er op naar J.Smit oeps beetje dure maand haha maar ja leef maar 1 keer he oh lekker vissie ik ben vanmiddag vrij om half 1 lekker lekker...
Hallo hoe gaat het hier, komende NODers nog niet te nerveus ? Ik heb soms een moment dat ik me echt zwanger voel en dan het andere moment weer niet raar zenne, dat het maar snel volgende week is, groetjes
ik geloof dat diegene, die gaan testen nog bij NOD oktober zitten adine.... hihihihi.... zaterdagmoeten we de tijd omstellen. lekker een uurtje langer slapen joepie.