Goedemorgen allemaal, Ik kom me hier ook maar melden. Ben zojuist ongesteld geworden. Mijn volgende NOD is 11 november. Poeh, wat is dat nog ver weg. Liefs, Divanaatje
ik heb alles gedaan.. en ben nog bezig met tempen gewoon omdat ik het prettig vind om te weten wanneer mijn ei is geweest... ovu testen ook gehad in het begin.. het word al drukekr hier hopelijk blijft dezeber leeg ! groetjes
Heeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy Jooooooooooooooeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhoeeeee! Waar is iedereen ? Tja nog rustig hier he, hopelijk blijft dat ook zo, dat betekend dat er veel zwangeren zijn En voor ons is er nog weinig spannends nog in afwachting van ons superei! Iemand nog iets leuks gedaan afgelopen weekend? Liefs Petra
Hierrrrrrr. Ik heb ook niet veel te melden. Ik heb gewerkt zaterdag en daarna zijn we nog naar de camping geweest.
Hoi allemaal, Weekend is weer voorbij.... nog 4 dgn werken *gniffel*. Ik hou mijn temperatuur bij om oa ook te zien wanneer mijn ei-sprong is en of eventueel te zien wanneer mijn NOD is en eventueel verschuift. Ben nu al 4x overtijd geweest en nu ben ik het zat! Ik vind 39 dgn lang zat (tenzij het 9 mnd zijn, dan vind ik het goed). Nou ik ga even informatie opzoeken over de belly-painting (volgens mij had ik dit ergens gelezen). Als cadeau maar kan niet zeggen voor wie, misschien leest ze hier ook
Neee ik kan nog niet. Maar zit wel vol ongeduld te wachten tot ik weer mag! *gniffel* Voor jou word het spannend zo te zien! Wanneer wil je gaan testen? Gr, Butterfly
Ja butterfly, dat is vervelend he als je nog de duivels op bezoek hebt! Ja het is hier erg spannend... ik ga woensdag testen, dus nog 2 nachtjes slapen! aarrrrrrggggggggggg ik wil gewoon nu al testen!
Hoi hoi, Ik kom me ook even melden bij november, want na 4 dagen overtijd toch ongi geworden ... Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen Maar wat duurt het nog lang voordat het november is, zucht............. Ik ga deze maand starten met ovulatietesten, ben benieuwd hoe dat gaat Eerst nog maar even wachten tot die !@#$%$^%* weer vertrokken zijn Zet 'm allemaal op hè deze maand Liefs, Mireille
Hoi dames, Ik kom hier alvast ff neuzen,... Allereerst meiden Kl*te dat de zijn langsgekomen! Mijn lichaam heeft me de afgelopen keren erg voor de gek gehouden ik had allerlei verschijnselen die ik bij mijn 1e zwangerschap ook had maar toch ongi geworden,.. Nu voel ik weer van alles,..ook beetje branderig gevoel in buik,..hmm ik weet het niet hoor. Durf er haast niet meer op te hopen. Als ik ongi word kom ik iniedergeval gewoon gezellig hier kletsen,.. Ik wens jullie alvast veel succes en plezier bij de aankomende klusperiode! x sanne
Heleuj! Nou weer een paar meiden erbij, gezelly, maar balen dat die stomme zijn gekomen! Ik lag al heerlijk te slapen, maar pfff word ineens wakker met een mega hitte aanval, kan ook echt ff niet meer slapen Sanne2 Mijn lichaam heeft me de afgelopen keren erg voor de gek gehouden ik had allerlei verschijnselen die ik bij mijn 1e zwangerschap ook had maar toch ongi geworden,.. Hier heb ik ook last van, erg is dat hoe je lichaam je in de maling kan nemen! Ik slaap normaal eigenlijk altijd best ok, dingen als wat ik nu heb, dat ik rond 2 uur wakker wordt bloedjeheet en niet meer kan slapen heb ik altijd alleen tijdens mijn zwangerschap, tis dat ik ongi ben geworden, anders zou ik haast denken dat ik toch zwanger ben, verder ben ik misselijk, licht in mijn hoofd en heb rare steekjes in mijn buik, niet echt gebruikelijk tijdens mijn ongi, maar goed khad voor de zekerheid gisteren een testje gedaan, binnen 30 minuten was er niets te zien, dus ging ervanuit dat hij negatief was, nu kijk ik gisteravond, gewoon omdat hij nog op mijn slaapkamer lag en ik hem weg wilde gooien, staat er tot mijn verbazing een hele lichte 2e streep op haha maja realiseer me ook dat je die dingen niet meer moet aflezen na een bepaalde tijd, hier zat wel 10 uur tussen, dus zal wel niet meer betrouwbaar zijn! Je wordt er wel onzeker van moet ik zeggen je weet dat het niet zo is, maar gaat toch twijfelen he, stomme dingen voortaan gaan ze gelijk de prullebak in na een half uur!
Hoi meiden,...ik kom ook maar es hier kijken.... Mijn NOD staat op 4 november..... Ik was aldoor aan het tempen, maar daar ben ik nu mee gestopt...werd er helemaal nerveus van... Dus ik ga proberen er weer wat meer rust in te vinden....en niet meer dat krampachtige. Ben benieuwd...
Hoi Sandra, Ook ongi geworden meis Ik doe met je mee deze ronde wat minder krampachtig er mee bezig te zijn, ga ook niet tempen, hou alleen mijn kosmo en gewone ei in de gaten en daarna gewoon proberen nuchter te blijven Suc6 deze ronde op naar een positieve zw test! liefs Petra
Valt niet mee om nuchter te blijven. Zeker niet als je op het wachtbankje zit. Ik moet wel zeggen dat ik in deze periode, voor de eisprong, er minder mee bezig ben.
Nee valt ook niet mee, is makkelijker gezegt dan gedaan he voor de eisprong ben ik er ook het meest rustig onder, maar dan is er ook nog niet zo veel om mee bezig te zijn dan alleen afwachten totdat de weer weg zijn en we weer lekker aan de klus kunnen !
Ongi geworden gisteravond en wat voor 'n eentje. Gelukkig na jaren bruinverlies door een pilbloeding eindelijk weer een ouderwetse ongesteldheid. Vandaag dan ook een broodje filet americain gekocht. Heerlijk en vrolijk verder naar ronde 3. Veel succes meiden Liefs Ronel