NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hallo dames,

Het begint hier weer spannend te worden. Volgende week zitten we weer in november. Ik vind het best snel gaan de tijd :D .

Hier zijn we nog steeds aan het klussen voor een ei aangezien ik niet weet wanneer ie komt omdat mijn vorige cyclus wel heel erg raar was. Na het weekend ga ik echt officieel op de bank zitten wachten tot mijn NOD.....

Ook al schrijf ik niet veel toch volg ik jullie hoor ;)

Groetjes Diaantje78

2. melletje

melletje Lid

Sep 27, 2006
    36
    0
    0
    Hallo in geval dat ik mijn duiveltjes niet krijg ,
    ga ik volgende week testen NOD 03/11 dus vrijdag,
    kan wel zijn dat ik wacht tot maandag om te testen of misschien kan ik me niet inhouden en test ik toch vroeger dat laatste hoop ik voor mezelf niet ik hoop te kunnen wachten, ik moet dinsdag 31/10 naar de gyné voor onderzoek, maar in geval ik zwanger ben zou ze dat nog niet kunnen zien naar het schijnt.

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik ga proberen vol te houden tot vrijdag, dus volgende week vrijdag...Dat is dan een dag na mn NOD. Ik zou dus wel eerder kunnen testen, en ik denk dat ik dat ga doen, dat ik niet kan wachten..erg he..(tenzij ik ongi word natuurlijk..)

Heb ook nog steeds die klachtjes...afwachten dus voor mij, misschien houd ik het wel vol om te wachten zolang mn temp goed omhoog blijft..
    Als ik eerder test laat ik het hier snel weten natuurlijk!

Liefs

Sylvia

4. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Volgende week is het november, dat wordt onze maand dames! We gaan allemaal zwanger worden (hoop ik)! De duivels zijn weg dus we gaan om de dag klussen tot aan mijn NOD, en dan hopen dat het resultaat heeft! Wat zullen we dan een fijne kerstdagen hebben..

5. Niet meer actief

Mijn NOD is 4 november.
    Ik wil maandag 6 november gaan testen.

Wie test er mee? :D

Worden we samen juli-mama's, klinkt dat goed he! \:D/

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Marieke Pieke: dat klinkt goed he, Juli mama's! k zit hier al helemaal zo van: jaaaaaa, joehoeee, juli mama's..maar ik moet eerst afwachten....

Heb deze week al een keer eerder gehad dat ik ineens emo werd, dus moest huilen opeens bij het nummer Sweet Child Of Mine, terwijl ik nog nooit iets met dat nummer heb gehad, en nu...(ook heb ik toevallig dat nummer meerdere keren gehoord: steeds weer: in de auto, in de winkel etc)
    maar ook dat ik bij een reclame moet huilen, en dat is dan geen reclame over baby's ofzo (ja, dat raakt me ook natuurlijk!) maar reclame over auto's ofzo, slaat echt nergens op!
    En vandaag dus ook weer: was in de winkel, en opeens, voelde ik een enorme drang om ff potje te gaan janken, ik moest me echt in houden zeg, echt heel raar en stom, heb dus niet gejankt daar hoor, haha. En even later was dat gevoel gelukkig weer weg. vreemd wel vind ik.
    Die steekjes lijken ook erger te worden, bij mn liezen/schaamstreek (bandenpijn achtig dus)

Liefs

Sylvia

7. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hallo dames

we zijn vanochtend bij de gyn geweest. test zwemmers was niet goed gegaan, dus die moet weer opnieuw. samenlevingstest = geen zwemmer te zien. als het goed is heb ik maandag mijn ei, dus we gaan nu zelf met een spuit aan de slag. mijn man is vroeger geopereerd, dus spuit niet ver genoeg [waarschijnlijk], dus proberen we het met een spuit erin te spuiten, we willen deze kans ook graag benutten.

8. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hai meiden,

Tis weekend en klustijd, beter kan het niet gepland zijn dacht ik zo! :D
    Gisteren ook geklust en deed alweer een beetje zeer. Normaal baal je dan, nu dacht ik YES, das ook een beetje idioot of niet :oops:
    Vandaag ook rugpijn en hoofdpijn dus ik denk vandaag of morgen zal m'n ei wel zijn.

Spannend en zondag Marco Borsato! Dus weekend kan niet op.

Liefs aan jullie allemaal

9. Haushinka

Haushinka Actief lid

Oct 9, 2006
    125
    0
    0
    Als ongi uitblijft ga ik zaterdag testen. Maar in principe word ik vrijdagavond/zaterdagochtend ongi.

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

aly: heel veel succes. ik hoop dat die methode voor jullie geluk brengt. my fingers are crossed.... duim duim duim...

oh je toch een paar spannende teststers hier?
    woooooow.... meiden: ik zit op het puntje van mijn stoel, dus wel snel melden hé!

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    oehw, spannend Haushinka, ik duim voor je!

12. Niet meer actief

Ik ga flink voor je duimen dat het gaat lukken voor je Aly!
    Heel veel suc6!

leifs Pjetje

13. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ingrid ik hoop het ook , na mijn ong weer naar de gyn. niet geschoten is altijd mis, misschien lukt het zo wel.

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

That's the spirit girl! Alle mogelijkheden aangrijpen....
    Wij klussen dit weekend ook.... ben benieuwd..

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Succes Aly,

Ik hoop voor je dat het zo lukt!

16. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hoi Aly,

Ook ik ga goed voor je duimen! r zijn zo te lezen flink wat duimers voor jullie, dus het kan bijna niet meer mis gaan!

Liefs Knollie

17. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    bedankt mieden voor het duimen ,ik zal ook voor jullie duimen \:D/

18. melletje

melletje Lid

Sep 27, 2006
    36
    0
    0
    Hallo mariekepieke,
    ik ga ook proberen wachten om te testen tot maandag 06/11
    we duimen hé
    Nog 1 klant vandaag en de werkdag is over, morgen nog een dagje en tis weekend,
    prettig weekend voor iedereen,
    melletje

19. julie123

julie123 Actief lid

Oct 2, 2006
    323
    0
    0
    alles goed hier?

20. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Alles goed! Ik heb alleen veel pijn linksonder in mijn buik!

Share This Page