NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    hallo november dames,

Nou ik kom jullie vergezellen hoor...gisteren ongi geworden heftig en hopelijk ook kort...je leest vaak 2, 3 dagen klaar had ik de vorige keer ook...raar eigenlijk als je aan de pil bent is het toch anders valt mij op..

maar goed we wachten even en hopen op een vruchtbare maand voor iedereen...zodat wel straks allemaal zwanger onder de kerstboom zitten..

liefs Lydia

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Lydia, welkom bij NOD november!

3. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Bij mij is de ongi trouwens veel heftiger dan toen ik de pil slikte en duurt nu ook veel langer. Toen ik de pil slikte was dat ongeveel 3 á 4 dagen, nu minstens 5 als het er niet meer zijn, daarna neemt het pas af.
    Maar ja dat was ook zo voor ik de pil slikte, dus hoop dat dat een goed teken is [-o<

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    goedemorgen dames

ook ik kom maar weer eens aan waaien
    na vele blz bijlezen er gezellig hier hihi

voor de nieuw komers welkom en veel succes

Ingrid
    heb je gevolgd hoor en balen dat je je zo beroerd voelt we wensen je beterschap toe

vissie en hartje
    zie dat we bijna gelijk lopen op spannend

hier verder weinig te melden dat ik me met vlagen misselijk voel maar zou kunnen ik heb ook sinds vandaag steken in mijn baarmoeder hopelijk goed teken
    maar wil me er niet teveel mee bezig zijn hoef nog maar 10 dagen

alle dames heel veel succes

gr maria

5. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Hoi Maria, gezellig dat je weer even langs komt.
    Ja, we gaan gelijk op, wordt weer een spannende tijd.
    Ik weet alleen niet of mijn banner helemaal klopt, ik ben nog niet zo lang geleden gestopt (half augustus) met de pil. Voorlopig houd ik het maar zo en tellen we en hopen we dat we de :evil: :evil: buiten de deur kunnen houden!

Ingrid: Voel je je alweer iets beter?

6. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    hartje
    heb je een onregelmatige cyclus?

heb de halve dag al alsof er in mijn baarmoeder iets aan het invreten is :oops: weet niet echt wat ik ervan moet denken
    wil me de kop niet gek gaan maken
    ben toch al prettig gestoort :whistle:

we hopen dat die nare :evil: wegblijven

:({|=
    succes

gr maria

7. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Maria, ik ben 21 augustus gestopt met de pil. toen in mijn stopweek ongi geworden. Toen de :evil: wegwaren werd ik na 1,5 week echt ongi met erg veel :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: , dit duurde ongeveer 5 dagen.
    Toen een week niets, een weekoverdag bruin verlies (geen rood dus niet als ongi meegerekend), weer een week niets, daarna weer ongi.
    Tussen de eerste dag van mijn eerste ongi en de dag voor mijn tweede ongi zitten 29 dagen. Deze heb ik maar aangehouden. Maar het kan dus zijn dat mijn cyclus nog veranderd door het ontpillen ofzo. Van het ontpillen heb ik erg veel last (gehad) maar weet niet hoe lang dit gaat duren, dus mijn cyclus kan ook zomaar ineens veranderen. Ik lees dit op het forum vaker terug.

Vandaar dat ik het niet zeker weet of het klopt. Voor het gemak houdt ik het maar aan. We zullen zien... en hopen dat alles goed gaat!

Ik wens jou ook veel succes!
    Ach en een beetje prettig gestoord is toch niet erg, ben ik ook wel een beetje hoor :) :) :)

8. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Hartje1
    hopelijk begint dan nu je cyclus regelmatig te worden
    hopelijk mogen we veel zwangere in november zien incl ons hihihi

prettig weekend

9. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    hihihi ja dat hoop ik ook!
    Volgens mij hebben we ergens in het begin van deze topic gezegd dat we er deze keer voor gaan allemaal zwanger te worden! :)
    (Lekker realistisch weer.....)

10. Niet meer actief

Hey meiden!

Hier ook weer ff een berichtje van mij, nog niet zo veel te melden, aant wachten en wachten en wachten....en zoveel mogelijk doen om de tijd maar zsm voorbij te laten gaan!

over een paar dagen kunnen er al weer meiden testen he! spannend!

ik ga heel hard duimen hoor!

liefs Pjet

11. Niet meer actief

Haai,

hoest met de aanstaande juli-mama's?

(Positief denken heet dat, hihihi)

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey mariekepieke,
    Ik sla juli helaas over met mijn lange cyclus ik ga voor de augustus mama's!
    Mijn NOD is 22-11 uitgerekende datum is dan 01-08-07!
    Hoop dat de pendels gelijk krijgen!
    We klussen er gewoon op los! ;)

Verder gaat het prima hier!

Liefs Pearly

13. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    @ Pearly ik hoop ook dat de pendels gelijk hebben en een augustus mama lijkt mij ook best leuk hoor...

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Lijkt mij ook geweldig! Mijn moeder is van mijn broer dus de eerste ook in augustus bevallen en haar zussen ook allemaal de eerste in augutus! dus zou zeker leuk zijn als ik als enige dochter ook van de eerste zou bevallen in augustus! ;)

Liefs Pearly

15. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    nou ik snap er even niets meer van, heb 2 weken geleden 3 dagen licht bruinverlies gehad nu had ik vandaag met het afvegen rose op het wc papiertje :(: :idea: wie kan mij vertellen wat dit is

liefs

16. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hmm alleen maar bruin verlies gehad? Geen helder rood?
    Vriendin van mij heeft dat ook gehad en zei was gewoon zwanger en heeft nu ook nog af en toe rose op het papiertje zitten bij het afvegen en ze is nu 8 weken zwanger!

Heb je al eens een test gedaan?

Liefs Pearly

17. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi pearly,

ja alleen maar bruin geen rood gehad.
    heb afgelopen dinsdag negatief getest had gisteravond beetje het gevoel dat ik ongie werd maar vandaag alleen rose met afvegen :oops:
    met vlaagjes wat misselijk maar dat heb ik vaker verder nergens last van word hier wel onzeker van

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    OOh dan weet ik het ook niet! Hoelang was je vorige cyclus en hoeveelste ronde is dit?
    Misschien heb een lange cyclus of ben je aan het ontpillen?

Welke testen had je gebruikt?
    Geloof graag dat je onzeker wordt van dit allemaal!
    En dat je geen rood bloedverlies hebt gehad betekend eigenlijk dat je nog niet gemenstrueerd hebt! :(

Liefs Pearly

19. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    dit was de tweede ronde vorige cyclus 42 dagen maar als ik nu nog niet gemenstrueerd heb was dit dag 62 en heb weleens gelezen dat meiden door het ontpillen alleen bruin verlies hadden dus ik had dat als mijn ongie gerekend maar omdat ik wat rose had vandaag had ik mijn twijfels. ik had het idee dat ik 11 dagen voor het bruine verlies wat rekbaarachtig slijm had.......
    we zien het wel en als het zo blijft moet ik misschien nog maar testen voor de zekerheid?

liefs

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Meid ik vind het ook een beetje raar dat je geen rood bloedverlies gehad hebt! Had je vorige ronde wel rood bloedverlies? OF bedoelde je daar je bruin(oud Bloed) verlies mee?
    Jeetje meid weet het ook niet pfff vrouwen lichamen om gek van te worden! :( :(
    Dikke knuff vanuit hier

Liefs Pearly

Share This Page