Hoi allemaal! Nou ben ik blij dat ik met ovu-testjes werk... Volgens mij heb ik vandaag pas een positieve. Hij staat in mijn album...wat vinden jullie? Hij moet gelijk zijn of zelfs donkerder. O ja, de ronde is de controle streep, die staat er altijd en in het rechthoekige venster is de teststreep... Dat zou betekenen dat ik mijn ei dus inderdaad veel later heb dan ik dacht en we klussen normaal de 2e helft niet meer zo fanatiek... zo missen we het eitje natuurlijk steeds. Ik weet wat me te doen staat vanavond!
de eerste ronde heb ik gewoon gemenstrueerd zoals met de pil na 42 dagen. en nu 2 weken geleden alleen bruin. jaah dat vrouwenlichaam is erg ingewikkeld soms! liefs
Hoi Lot, Lastig hoor, als je het niet zeker weet! Ik kan er ook niks zinnigs over zeggen. Ik zou als ik jou was ook goed opletten bij alles wat je voelt en misschien eens tempen?
Hihi! Dank jullie wel... Ja ik dacht het ook, maar het is toch fijn als iemand het even bevestigd.. 't is de eerste keer met ovu-testjes vandaar! Bedankt!
vissie vorige maand best wel opgelet maar veel steekjes gehad en verder weinig dus daarom weet ik het niet precies wil ook ovu testen gaan gebruiken maar vind het moeilijk vanaf welke dag ik moet beginnen 42 dagen en 48 dagen( als mijn bruinverlies mijn ongie was) we zien wel succes met klussen!
@ vissie je weet wat je te doen staat veel klus plezier! Laat die zwemmertjes maar komen zou ik zeggen @ Lot23 Meid ik zou het ook niet meer weten de kans bestaat er dat je nog aan het ontpillen bent en dat daarom je cyclus nog in de war is! Er zijn vast wel meiden die dit ook hebben en misschien meer info over kunnen geven! In ieder geval een dikke knuff van mij! Liefs Pearly
lot23 er zijn meer vrouwen die gestopt zijn met de pil en eerst gewoon ongi worden en daarna amper of een erg onregelmatige cyclus hebben hoelang ben je gestopt met de pil toen ik de pil slikte had ik geen rood verlies alleen bruin en dat was amper iets werd steeds minder nu ik 4 jaar gestopt ben is het 2 jaar pas echt een goede menstruatie het scheelt erg per vrouw vissie dat word klussen succes dames veel succes gr maria
Lot23 Ja, ik denk ook dat het ontpillen is hoor, heb ik ook gehad, alleen heb ik niet net als jij zo'n lange cyclus gehad, maar dat verschilt per persoon. Ik had in mijn vorige cyclus wel een week bruine afscheiding, erg raar want het was alleen overdag en niet 's nachts. Waarschijnlijk is dat dan oud bloed. Ook veel andere klachten gehad, leek erg op zwangerschapsklachten. Mensen om mij heen vroegen zich al af of ik zwanger was en dat terwijl ze niet wisten dat we er nu mee bezig zijn. Het verschilt per persoon hoe lang dat ontpillen duurt, ik las ergens dat het wel een half jaar kan duren. Ik hoop voor jou en voor mezelf ook natuurlijk dat dit voor ons niet geldt en dat we er eerder vanaf zijn. Ik zou nog ff wachten en eventueel later nog een test doen, wie weet?! Ik wens je erg veel succes! Vissie: Dat wordt klussen! Veel plezier! \/ Pearly: Dat zou wat zijn jij ook in augustus, dat moet gewoon goed gaan deze maand! [-o<
IK heb weer een rare cyclus deze maand. Vorige mnd had ik mijn ei een dag later en was ik 3 dgn overtijd. Nu heb ik gistermorgen en vanmiddag ineens zo'n zere buik lijkt wel of ik nu mijn ei heb, terwijl het volgens de banner pas over 4 dgn is! Maar flink gaan klussen dit weekend en maar weer afwachten hoe het verder verloopt. Raar hoor, was ook maar 3 dgn ongi ipv de normale week.
hallootjes, wat wordt allemaal spannend he, het is al bijna november dus de testen kunnen gehaald worden en dat ze maar positief uit mogen vallen! wij moeten zelf nog een week wachten voor ons nodje, maar een week vliegt zo voorbij. moet zeggen dat ik er rond mijn eitje heel veel mee bezig was, maar nu ik eigenlijk alleen nog maar af hoef te wachten, en voor de fun klussen, valt het wel mee. ik heb verder ook helemaal geen klachten of wat dan ook dus ik stel me zelf er al op in dat ik geen julimama ga worden, maar altijd hoop houden he. pessimistisch in de hoek gaan zitten pruilen heeft ook geen zin, dus we blijven lachen. diegene die strakjes al mogen testen heel veel succes en voor de klussers, super veel plezier. schijnt goed te werken!hihi. groetjes joyce
Positief blijven hè Joyce, dat is het beste.. Maar tja uit zelfbescherming er maar niet vanuit gaan. Dat kennen we vast ook allemaal. Ik hoop met je mee!
Goedemorgen meiden! Mijn saaie lijn heeft vandaag besloten om gigantisch de lucht in te gaan, dus maar weer afwachten wat het gaat worden. Ik ga in ieder geval mijn mannetje zo even aan het werk zetten voor het geval dat mijn ei besluit om in het diepe te springen. Groetjes, Astrid
goede morgen dames hier alles nog rustig wel druk aan de klus maar moeten nog geduld hebben pffffffffff lekker he die wintertijd met kleine kinderen hihi die hebben zoiets van ja ik ben wakker dus wil er uit al is het dan pas 6 uur ze kwam vanmorgen bij mijn bed met knuffels en een helium ballon zo van ik ben wakker gaan we spelen groetjes baby blues
Ik ken het helemaal babyblues, alleen lag die kleine meid van mij al bij mij in bed de hele nacht en om 7 uur toen ik ging tempen was zij ook klaar wakker en vond ze het nodig om meteen uit bed te springen en dan moet mamma dus mee . Ik ga alleen zo lekker terug mijn bedje in en dan lekker mijn mannetje aan het werk zetten . Groetjes, Astrid
goed idee als mijn vriend er zo uit komt ga ik ook nog maar ff terug denk ik hihihih ff lekker in bed kruipen hoef niet eens te slapen hii maar moet ie wel op tijd eruit komen anders wil het niet meer gaan vandaag naar de dierentuin in amersfoort ben bang dat ik gewoon de klos ben ahhahhahaha groetjes baby blues
Dan is het voor jou te hopen dat die zo zijn bedje uit komt. Verder wens ik jullie veel plezier in de dierentuin. Groetjes, Astrid
dank je wel en als ik zo naar buiten kijk hebben we het weer gelukkig mee vandaag denk dat ik mijn bedje maar vaarwel zeg vandaag hihih en zo nog maar een lekker bakkie neem mijn dochter is nu lekker aan het swingen op k3 (wil je eigenlijk ook niet missen he) groetejs baby blues
Nee dat wil je idd niet missen dat swingen, Iris kan dat ook zo goed. Hier begint het gelukkig ook een beetje op te klaren. Ik had gisteren allemaal spulletjes gekocht om te gaan knutselen met de kleine meid als het weer slecht zou zijn. Maar als het weer droog wordt vanmiddag denk ik dat we wat gaan wandelen in het bos, is ook meestal een happening voor de kleine meid. Groetjes, Astrid