NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ja dat vinden ze geweldig

nou veel plezier vandaag en wie weet komen we elkaar vanavond weer tegen op het forum

groetjes baby blues

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi ladies,

Gisterenavond en vandag heb ik wat meer ongi pijn....nog niet heel erg maar voel het wel....Mijn tenp is nog wel steeds even hoog, dus goed gelukkig..
    Weet dat ongi gevoel niks hoeft te betekenen (of juist wel, dat je zwanger bent! maar voel me er niet helemaal happy mee..maarja, het is afwachten.
    Zit nu op DPO 10..dus nog zeker 4 dagen wachten...

Liefs

Sylvia

3. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    Goeiemorgen dames

Dit bericht heb ik vanochtend gepost bij "Zwanger worden":

Heb vanochtend vroeg een test gedaan (vriend was nog in dromenland).....had een raar voorgevoel sinds 2 dagen.
    Heb eerst even zitten rekenen wat betreft mijn cyclus.
    Volgens mijn 'normale' cyclus (van voor de pil en 1e ronde na) van 31 dagen had ik de 27e ongie moeten worden. Maar mijn tweede cyclus was opeens 45 dagen. Heb dus t gemiddelde genomen: 38 dagen. Maar ik voelde mijn ei 4 dagen eerder dan verwacht, dus 34 dagen cyclus zou ook goed kunnen.....
    Anyway....heb getest vanochtend en na het 3 min wachten kon ik een heel heel licht streepje ontdekken, oooooooohhhhhhhhh heb ik weer! Het was totaal niet duidelijk......maar het was toch niet als de testen in eerdere rondes die echt negatief waren.....
    Kortom, ben mijn bed weer ingekropen naast mijn lief.....en heb daar nog 2 uur gelegen (klaarwakker)....
    Heb niks gezegd tegen vriendje.....maar hij weet wel dat ik nog steeds niet ongie ben...
    Maar ik moest het ff kwijt en waar beter dan hier!

Heb besloten om woensdagochtend nogmaals te testen.

groetjes
    Nicole

ps. Cyclus is waarschijnlijk iets korter dan eerst gedacht....tja...onregelmatig.....

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey Nicole,

Nou, spannend meis! Streep is een streep toch meestal! Idd goed van je om woensdag nog ee keer te testen, dan is de streep wel een stuk donderder als het raak is! Maar het klinkt heel goed!

Ik zal voor je duimen!

Liefs

Sylvia

5. mirrepir1981

mirrepir1981 Actief lid

Oct 2, 2006
    166
    0
    0
    Nou ik voeg me ook maar weer toe aan de NOD :cry: van november, heb volgens mij nu een heel regelmatigecyclus te pakken, wel kort maar 25 dagen ( nu dus 2x achter elkaar.) Maar nu is de berekening wel wat makkelijker, ik hou dus 25 aan. Nou de komende tijd weer druk klussen, en hopen dat het dan raak zal zijn\:D/ . Liefs mir. We wachten weer af :)

6. Niet meer actief

ben effe benieuwd naar mijn banner hihihi

7. Niet meer actief

ohhhh duurt nog veel te lang ¨pffff ben er weer weg van jullie horen me wel weer tegen de tijd dat ik kan gaan testen hoor hihihi

8. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames, hier weinig te melden druk met klussen en we zien wel wanneer mijn ei komt!

Kan iemand mij vertellen wanneer je met een onregelmatige cyclus, 42 dagen en 47 dagen het beste kan beginnen met ovu testen?

@nicole1982 erg spannend meid maar klinkt positief! succes met wachten tot woensdag!

liefs

9. Niet meer actief

Duur idd weer erg lang! Als het wachten maar beloond wordt :)

liefs pjet

10. Niet meer actief

Ik zou ff het gemiddelde pakken en dan kijken wat de tabel zegt om te beginnen met testen, en ondertussen je afscheiding in de gaten houden en stand van je baarmoedermond!

liefs pjet

11. pol

pol Actief lid

Sep 25, 2006
    270
    0
    0
    Ook ik ben helaas weer ongesteld geworden :(

12. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    nicole ik duim voor je dat je over een paar dagen een dikkere streep hebt, ik denk ook een streepje [hoe licht ook] is positief.

13. Niet meer actief

Aaah Pol balen meis :cry:

Veel suc6 en vruchtbaarheid voor deze ronde en op naar een dikke posi zw test!

knuf

14. nicole1982

nicole1982 Actief lid

Aug 10, 2006
    184
    0
    0
    hoi meiden
    heb een foto vd test in mijn album gezet......

ben zo onzeker..........erg he?! :oops:

15. Niet meer actief

nou nicole ik feliciteer je gewoon hoor ik zie een overduidelijke streep op die test gefeliciteerd meis je bent hartstikke zwanger geniet ervan

16. Smeetje

Smeetje Bekend lid

May 28, 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Duidelijk Nicole, je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd!

17. Knollie

Knollie Actief lid

Oct 17, 2006
    124
    0
    0
    Brabant
    Hoi Nicole,

Als je het mij vraagt..................ben je ZWANGER!

Liefs Knollie

18. Terese

Terese Fanatiek lid

VAN HARTE NICOLE! :D :D :D

19. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Nou Nicole, ook ik zie een streep hoor!
    Gefeliciteerd!

20. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi Nicole,

Super gewoon, ik krijg altijd kippenvel als ik dit soort verahlen lees, geweldig!

Share This Page