Nicole: volgens mij ben jij ook hartstikke zwanger hoor..... morgen nog een keer checken voor alle zekerheid? alvast voorzichtig gefeliciteerd!
ook ik zie een overduidelijke streep hoor! Jij bent gewoon kei zwanger! GEFELICITEERD!!!!!!!!!! geniet er lekker van, en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Hoi meiden, Ik sluit me ook maar aan in November... Ben niet zo'n fanatieke schrijver, maar lees wel regelmatig mee... Moons, zag dat je weer in je klustijd zit... Hopelijk is het deze keer raak! Nicole als ik jou test had dan wist ik het wel! Gefeliciteerd, gewoon nog een keer testen, morgen ofzo, dan weet je het zeker! veel liefs
nou nicole ik zie ook een lichte streep dus volgens mij kan ik je feliciteren en voor je eigen gevoel zou ik van de week nog een keer testen! liefs
@ de nieuwkomers----> Balen meiden nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik duim voor jullie @ nicole GEFELICITEERD MEID een echte streep hoor! \/ Geniet ervan! Hier gaat het op het moment minder ben denkelijk door mijn rug afgegaan gisteren, morgen naar de dokter! Jeetje ik verga van de pijn Liefs Pearly
bedankt aly! Hopelijk valt het allemaal mee! Maar ben er bang voor! Deze pijn is niet te houden pffff! Weet niet hoe ik moet zitten, staan of liggen ! Liefs Pearly
hoi hoi allemaal, nicole, ik heb hier vaker gelezen een streep is een streep, en we zien met zijn allen toch echt die streep! dus ik geloof dat ik je dan toch mag feliciteren! super! moet zeggen dat dit forum me steeds beter bevalt, je kan er zoveel lezen en met elkaar delen! echt superleuk. ff een vraagje ik zelf zit echt te wachten op de dag dat ik misselijk ben en heel erg moe. de typische symptomen van een wonder in je buik zeg maar. nu is mij nodje nog een week wachten, maar sinds vandaag heb ik last van mijn borsten, ze zijn erg gevoelig, meer niet. normaal gesproken heb ik dat twee dagen voor mijn nod geen week. stom he maar je gaat gelijk denken zou het dan toch..... hopelijk ben ik niet de enige die bij ieder pijntje of dingetje denkt misschien..... , voor de klussers zet m op! succes voor alle anderen, groetjes joyce enne voor de die volgende week voor mijn deur denken te gaan staan, heel gauw wegwezen en de komende tijd maar niet meer komen, kksst kksst weg weg weg!
nicole van harte gefeliciteerd hoor eg wel duidelijk geniet er van, en weet je vriend het nu ook al of nog niet? groetjes baby blues
Goedenavond, ga straks alles wel eens bijlezen. Hier stijgt de spanning. Vandaag erg last van mijn buik. Lijk wel ongikrampen, maar dat kan helemaal nog niet. Ook voel ik me misselijk, niet erg, maar echt van dat wehh. En vanmiddag stapte ik uit de auto en had ineens last van zwabberbeentjes. Hoezo symptomen. Ben nog erg voorzichtig met blij zijn, want kan nog best misgaan op het laatst. O ja en mijn temp. is vanmorgen nog meer gestegen.