Hoi Allemaal, ik ben een weekje weg geweest en moest 30 pagina´s bij lezen. Nicole: voorzichtig gefeliciteerd! Alle nieuwkomers: heel veel succes de komende periode. Alle wachters: ik duim voor jullie. Alle klussers: heel veel plezier. Zelf heb ik net mijn ei gehad en flink geklust. Nu maar afwachten.
Gerrina; Bah, wat balen zeg! Hopelijk wordt november een vruchtbare maand voor jou! Vissie; Heb je vandaag alweer een ovulatietest gedaan? Ik ben zoooo benieuwd hoelang die bij jou een positieve test aangeeft, hahaha. Fijn dat je er gister in ieder geval 1 hebt gehad! Debje1976; Hopelijk wordt November jouw geluksmaand! Nicole; Volgens mij is een streep een streep inderdaad. Ga je morgen nog een keer testen, of ga je echt tot woensdag afwachten? Adine: Spannend! Klinkt erg goed meid, ik zal voor je duimen. weet je al wanneer je gaat testen? Pearly: Wat balen zeg. Hopelijk kan de HA je morgen bij de pijn helpen. Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen. Hier komt al enige verandering.........Ik had vandaag een uur lang rommelende eierstokken, denk ik, dit gevoel ken ik namelijk totaal niet, deed echt wel pijn, maar ik ben blij dat ik eindelijk iets voel. Deze cyclus loopt echt helemaal anders als alle andere, hopelijk is dat een goed teken. Daarnaast heb ik enorm pijnlijke tetters! We zullen zien, en wachten met geduld ( ) af. Succes meiden. Liefs Neia
hallo kom even hier kijken ben zo weer weg hoor. nog een dag maar heb er nit meer zo'n goed gevoel bij. klachten blijven maar ja wachten he. en wachten is niet mij sterkste punt. groetjes las
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. k heb de testen van Matcare liggen en die zijn best gevoelig, zou dus al kunnen. Maar dan zou ik het met ochtendurine doen. Misschien morgen wel, als ik al die symptomen nog heb. Nicolle: gefeliciteerd. Degen die ongi zijn geworden: Balen zeg Klussers: zet hem op. Wachters: Heb veel geduld.
dag allemaal! alles goed met jullie? Ik wacht nog steeds op mijn ei, alleen weet ik niet hoelang mijn cyclus dit keer zal zijn...vorige maand 37 dagen maar ja... nu nog maar tweede ronde, dus kan toch ook korter zijn deze maand of niet? groetjes xxx
Ja Julie123 helaas kan het langer of korter zijn. Helaas weet je het nooit van te voren. Helemaal de eerste paar cyclussen is het gewoon gissen. Maar hopelijk is je cyclus deze keer 9 maanden lang , dus zwanger. Succes! Neia
Las....wegwezen hier :x Jij mag hier niet komen en je gaat hier ook niet komen. Dus niet nu de goden gaan verzoeken heh btw dames in November, mijn NOD is 25 November. Hoop ook ECHT dat het mijn Niet Ongesteldheids Dag gaat zijn. Want 28 November hebben wij onze eerste afspraak met de gyn. Lijkt me best onsmakelijk om daar dan met mijn benen wijd op die tafel te gaan liggen 8) We gaan er weer voor deze ronde.
@Gerrina balen meis van je ongi. Ik duim voor je dat de 28e nov een loze afspraak wordt bij de gyn. Vond je berichtje van Knock Knock zo zielig... Maar hopelijk vind je weer goede moed voor deze (hopelijk laatste) ronde. @alle meiden: ik zit weer in de wachtkamer. Ben deze ronde voor het eerst gaan temperaturen. In het begin schommelt het maar heen en weer, maar nu is mijn ei geweest en gaat de temp stijgen. Maar ben er nog steeds niet achter of mijn ei op dag 11 of dag 12 is geweest. In ieder geval dag 9, 10 en 11 geklust, dus we zijn goed bezig geweest. Ben alleen bang dat ik dag 12 ook had moeten benutten, maar mijn ventje kon niet meer... . Weet iemand wanneer je je ei krijgt, is dat na de piekdag van slijm (jugh!) en zo ja binnen hoeveel uur komt ie dan? Want dag 12 had ik niet meer zo veel slijm maar 's avonds wel weer steekjes (dacht ik) Nu is het weer cremig. groetjes Jessica
Oooh Gerrina, jij bent wel de allerlaatste die ik hier wilde zien! Wat ontzettend naar voor je meis, ik had het zo voor je gehoopt zeg! Ik ga ontzettend hard hopen en duimen voor je dat het deze ronde wel jouw ronde mag zijn [-o< [-o< [-o< Heel veel suc6 en vruchtbaarheid deze ronde meis! Een hele dikke knuf!
hoi meis ik hoop voor je dat het raak is maar klem je niet teveel vast aan die sympthomen he (hoor wie het zegt ha ha ) ik heb dat ook altijd hoor voel vanalles want ik wil zo graag zit mezelf helemaal gek te maken maar feit blijft dat ik altijd na mijn eisprong pijnlijke borsten heb dus daar kan ik het waarschijnlijk niet eens aan merken het enige waar je meestal wel van op aan kunt is dat je menstruatie uitblijft dat is een sympthoom die vrijwel bij iedereen vookomt maar ja dat wachten daarop he duurt zooooooooooooo lang het enige wat je kunt doen is wachten en hopen en vooral niet te snel testen wijze woorden van iemand die het zelf ook niet kan hoor en die vanalles voelt ik heb nu bijvoorbeeld alweer vanaf vandaag last van mijn onderrug en voel nu ineens steekjes in mijn borsten iets wat ik nooit heb normaal (kan ook gewoon zijn dat ik daar nooit op heb gelet) tis voor het eerst hoor dat ik er nu nuchter over ben komt ook omdat we nou niet zo veel hebben geklust en ik zelf denk dat het niet raak kan zijn hoewel we wel de vruchtbare dagen hebben meegepikt dus het kan wel maar ach we zien het wel allemaal meis zoals ruud in big brother ooit zei LAAT JE NIET GEK MAKUUUUUHHHHHH
Wanneer had je je eisprong? Volgens mij kan je daarna pas na minimaal 6 dagen iets gaan waarnemen van evt. syptomen.
5 dagen geleden adine en ja dat is ook verschillend volgens mij hoor waneer je iets kan voelen de ene zegt na 4 dagen al de door bijvoorbeeld de innesteling en de ander zegt dat je het pas na 8 a 9 dagen iets kunt voelen ik heb zelfs sites gezien waar ze zeggen dat je pas in de 6e week van je zwangerschap iets waarneemt dus tja daar geloof ik niet meer in hoor ik geloof pas iets waneer ik een test zie hopen doe ik natuurlijk wel
Hoi hoi ladies, Adine, wij kunnen zo ongeveer op dezelfde dag gaan testen Ik wil in principe nog 5 dagen wachten, dan zit ik op DPO 15. maar ik kan dus ook eerder testen...spannend! De reden dat ik wil proberen te wachten is oa dat het dan vrijdag is en ik vrij ben en mocht het leuk nieuws zijn, we dan extra leuk het weekend in kunnen gaan (wat een reden he..) Oja: ook vandaag had ik weer super veel witachtige afscheiding, reukloos. Dit heb ik al vanaf een paar dagen na mn eisprong. Alleen wordt het nu sinds 2 dagen ofzo veeeel meer, ik voel het dan ook echt eruit stromen een beetje. Vandaag was het zelfs zo toen ik van de wc af kwam ik iets langs mn been voelde lopen, was er zelfs van dat wittige omlaag gedropen..echt een grote klodder (maar wel heel vloeibaar, heel dun).. Dus..hopen dat dit ook een goed teken is... Liefs Sylvia
Volgens mij is natte dunne afscheiding vlak voor je NOD geen goed teken. Vaak wanneer je echt vlak voor je menstruatie (dus 1 dag ofzo) die afscheiding hebt betekend het dat je menstruatie er ook echt aan zit te komen. Maar ik kan het mis hebben hoor. (heb het es ergens gelezen) Maar ik zie dat je nog een aantal dagen te gaan hebt. En hoop dus dat ik het mis heb. De duimen draaien iig
Ik heb juist bijna geen afscheiding. Maar ja, nietiedere lichaam is hetzelfde. Ik weet niet of ik mij zolang goed kan houden. Als mijn temperatuur morgen nog zo hoog is, ga ik er denk ik een testje aan wagen. Maak het trouwens nog uit of je je urine eerst opvangt of dat je gelijk over het staafje heen plast? Weet iemand dat?
Nou meiden ben er eventjes tussenuit geweest na mijn vorige NOD. Ik was 5 dagen overtijd en kreeg best een klap toen ik ongie werd. Zit ook sinds een paar weken in een ongelofelijke dip en zit een beetje in de knoop met mezelf. Dus die ongie werd me net even teveel. Kan nu weer eens niet slapen dus vandaag dit late berichtje. Heb nu mijn ei weer achter de rug dus het wachten is weer begonnen. Ik heb wel sinds mijn eisprong steken onderin mijn buik en is heviger dan normaal nu doet het soms echt pijn, lichtgevoelige tepels en en voelen koud aan, en veel honger. Ik probeer er minder mee bezig te zijn maar na mijn ei lukt dat echt niet want je voelt van alles. Maar ja we zullen zien.
Een hele goede mogguh meiden! Noesje ik hoop voor je dat het deze ronde wel raak gaat zijn! Nou ik word vanochtend wakker met enorme ongipijn? nah zou wel erg vroeg zijn, aangezien mijn nod pas 8 augustus is, maja ga me er vast op instellen dat ik deze keer een erg korte lutheale fase heb en dus gewoon eerder ongi wordt Weet iemand of het kwaad kan als je zon korte lfase zou hebben? Normaal begint mijn buikpijn in deze mate zon 2 dagen voor ik ongi wor, dus als dat nu zo zou zijn zou het een lfase zijn van 7 dagen? erg kort lijkt me! liefs Peet