Volgens mij maakt dat niks uit, tis wat je zelf het makkelijkst vindt denk ik! Ligt er natuurlijk wel aan wat voor test je hebt. liefs Peet
Goedemorgen, Voor mijn doen was ik vroeg wakker en heb een uur eerder getempt. Die was weer net zo hoog als gisteren. Ik heb het dus maar gewaagd om een testje te doen. Na 5 minuten zag ik een heel dun streepje.
He Adine, ik zie echt een streep, heel licht, maar een streep is een streep toch? Gefeliciteerd meid, en hopelijk mag alles goed gaan. Super. Hoe lang waren julie al bezig? Liefs Moons
JOEPIEEEEE Adine van harte GEFELICITEERD! Ik zie best een duidelijke streep hoor, hoef niet moeilijk te kijken, dus naar mijn idee overduidelijk! Geniet er lekker van meis en lekker door naar de juli mama's! Een hele fijne zwangerschap toegewenst! liefs Pjetje
Ik heb begin augustus mijn laatste pil ingenomen en heb daarna mijn onttrekkingsbloeding gehad. Is dus binnen 3 maanden zwanger. Had het niet gedacht, dat het toch zo snel kon zijn aangezien ik niet meer één van de jongste ben.
ik zie hem ook adine gefeliciteerd meid geniet ervan. Ik heb gister avond in bed me ei gevoeld. Was de bedoeling dat we een spannende avond zouden hebben maar manlief had echt geen zin Ik kan wel janken. Want me temp was ook gestegen ....... Heb ik gewoon me ei gemist zeg. Ja we hebben het zaterdag ochtend gedaan....... zou dat nog kunnen..... pfff zit er even doorheen hoor
Nou Jackie, dat is best nog mogelijk hoor. Wij hebben eigenlijk ook maar 2 keer geklust rond mijn ei. Volgens mij had ik hem op donderdagochtend en 's avonds hebben we wel geklust en die maandag daarvoor. Ik dacht dat het dit keer ook mis was, maar zie het resultaat.
Adine gefeliciteerd! jackie: dus.... vanavond nog een keer proberen? (wel sneu hoor, dat ie gisteravond en vanmorgen niet wilde...)..... dikke knuf....
thnx meiden. Het gekke is ik heb nog steeds krampjes misschien is hij NOG niet gesprongen maar leek het te voelen normaal zijn de krampjes dan weg maar heb ze nu nog. OOOOH ik hoop dat vanavond dan nog op tijd is of dat zaterdagzwemmers heeeel sterk zijn hihi En jij ingie lekker geklust?
meis daar heb ik nou ook wel eens last van mijn ventje schijnt het steeds als ik in mijn vruchtbare periode zit in zijn rug te hebben ha ha ha nouja eigenlijk niet om te lachen maar tis steeds zo toevallig wij hebben het wel op de volgens mijn banner eisprong dag gedaan en erna maar ervoor ging echt niet met zijn rug ik hoop dat het gelukt is maarja dat weten we uiteindelijk pas als we kunnen testen he
Adine gefeliciteerd! Ik wacht nog even met testen tot vrijdag..(of woensdag) Mijn temp is vanochtend iets gedaald. Had vanaf dpo steeds 37,0 c, n nu dpo 11 36,8 c, dus zit nog wel mooi boven de rode lijn maar had liever nog hogere temp gehad. Ach misschien stelt hetw el niks voor. het is nl wel zo dat ik me vanaf gisteren echt steeds misselijker voel...en heb lichte ongi krampjes heel af entoe. mn schaambeen is nog steeds erg gevoelig (bij lies/schaambotje, dus bij je baarmoeder, daar heb ik ook ng steeds kleine steekjes) Ik hoop erg dar het toch raak is ook voor mij Liefs Sylvia
@adine: van harte gefeliciteerd; ik zie het streepje ook zeker wel staan! Hier zit ik in de vruchtbare dagen, helaas alleen zaterdag kunnen klussen! Om de dag (zoals vorige ronde) is niet meer mogelijk. Mijn vriend is weer aan het werk en dus door de week niet meer thuis... Ik hoop dus echt dat het deze keer raak is.... heb enigszins wel goede hoop. Mijn schoonmoeder is 2 weken geleden bij een paragnost geweest. Zij verteld dingen aan de hand van foto's. Na het zien van een foto van mij en mijn vriend zei ze: kinderen komen er zeker; is ze misschien nu al zwanger? Mijn schoonmoeder ontkennen (niemand weet dat we er mee bezig zijn!), ik kon mijn lachen bijna niet inhouden toen ze het me vertelde. Ik hoop nu zo dat ze gelijk krijgt..... Iedereen veel succes, ik heb nog niet alles bij kunnen lezen dus als ik iets (zwangeren) over het hoofd heb gezien: sorry en alsnog gefeliciteerd! Gr. Elma
sylvia je temperatuurkaart ziet er nog steeds goed uit hoor, even afwachten wat je temp. de komende dagen doet. ik duim voor je dat je zwanger mag zijn
Nou, dan zal ik me nog niet 'druk' gaan maken dan en misschien is het wel gewoon raak, hoop het echt heel erg! bedankt voor het duimen! (ben nog steeds misselijk) Heb banner van deze site gemaakt, ff kijken of ie goed is: