NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    adina van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van.

groetjes las

2. Niet meer actief

oei las spannend voor jou zeg waneer ga je testen

3. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    weet het niet heb er niet zo'n goed gevoel over dus wach het even af

groetjes las

4. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Adine: Hartelijk gefeliciteerd, een dun streepje is een ook streepje he!

Las28, 1 dag overtijd, succes met wachten en hopelijk een positieve test!

Ik heb me een paar pagina's terug al eens voorgesteld... maar poeh hey, want gaat dit forum snel, haha.

Ik ben bezig met rond enr 12 en de vruchtbare periode is net voorbij, mijn temp is langzaam aan t stijgen. Mijn ei is (volgens mij) een dag
    later gekomen dat ik verwacht had, verschuift mn NOD dan ook een dag naar achteren?

Groetjes Roca81

5. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Adine, voorzichtig gefeliciteerd!

LAS, ik ga voor je duimen.

Voor de rest iedereen klusse en succes met wachten.

Ik heb mijn ei gehad en moet ook wachten. Balen en ben ook nog ziek geworden :(

6. Niet meer actief

Ik zou het voor de zekerheid wel een dag opschuiven ;)

liefs pjetje

7. Niet meer actief

Nynke heel veel beterschap meis!

liefs pjetje

8. esmeralda23

esmeralda23 Actief lid

Sep 20, 2006
    134
    0
    0
    Utrecht
    De zwangere gefeliciteerd natuurlijk en de klussers klus ze.
    hier weer in de wachtweken.

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

hey!

Wie gaat er ook alweer allemaal as vrijdag testen?Dus over 4 dagen?
    Ik wil proberen te wachten tot vrijdag, heel misschien ga ik woensdag al testen maar probeer vol te houden tot vrijdag. Ik hoop dat we dan heeel leuk het weekend in mogen gaan...

Ik heb nog steeds klachtjes en misselijkheid wordt erger eigenlijk...dus hoop dat dit een goed teken is (neem de misselijkheid dan graag voor lief als het raak is)

Liefs

Sylvia

10. debje1976

debje1976 Actief lid

Sep 11, 2006
    483
    0
    0
    Helaas ben ik vanmorgen al ongi geworden, de MMM word even stil gezet. Nieuwe NOD is ongeveer 28 november als er een wonder gebeurt en ik toch normaal zwanger word, maar die kans is ongeveer 0%

11. Niet meer actief

Wat ontzettend balen meis, ik ga toch heel hard hopen en duimen dat je deze ronde wel op de normale manier zwanger mag worden!

enorm veel vruchtbaarheid jou kant op geblazen!

liefs pjetje

12. Jessica77

Jessica77 Actief lid

May 24, 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Silvya Spannend he die laatste paar dagen. Hopelijjk is de misselijkheid idd een goed voorteken.

@Debje1976 Balen meid, zag dat je al lang bezig bent, hopelijk komt er binnenkort veel geluk naar je toe!

@Adine Proficiat alvast hoor, maar een streep is een streep!

@Las28 ook voor jou is het spannend, hou je het wachten nog wel vol?

@Roca81 welkom hier op het forum, ik zelf post niet zo vaak maar lees wel alles!

@ de rest, succes met klussen/ei/wachten/nod !

Groetjes Jessica

13. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hallo november meiden

mijn nod 6 nov en ik heb nu toch wel klachten van een zwangerschap
    zoals misselijk duizelig en grotere boobs :oops:.ik zelf kan nu al haast niet meer wachten met testen hahaha.maar ja toch maar even vol houden he.zelf wil ik aanstaande vrijdag testen.zij er meer meiden die op 6 november hun nod hebben en die eerder gaan testen?

groetjes fempje

14. Sheila82

Mijn NOD is 3 november, dus 15 dagen mn eisprong is dat. Dat is dus aanstaande vrijdag.
    Hopen dus dat mn ongi wegblift. Heeeel misschien ga ik eerder testen, als ik het echt niet vol kan houden en mn temp goed blijft...maar vind het nu zo spannend! Al die klachtjes...maar kwestie van geduld...(zucht..)
    Ik heb zelf dus ook last van: af en toe pijnlijke tepels, mn tepels zijn groter geworden en staan bijna altijd in koud stand, blauwe aderen op mn borsten worden weer zichtbaarder, blauwige schaamlip, gevoelig schaambeen/ soms steekjes bij mn lies/schaambot, (bij baarmoeder dus)

Liefs

Sylvia

Liefs

Sylvia

15. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    he meiden, het wordt hier weer superspannend voor een aantal meiden.

Ik duim mee voor alle bijne nod'ers, en hopelijk krijgen we veel positieve testen.

Welkom voor de nieuwe meiden

En een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.

Ik zit alweer op de wachtbank, heb mijn ei denk ik eind vorige week al gehad aan mijn afscheiding te zien. Heb hem deze keer niet gevoeld trouwens. Voor de zekerheid klussen we nog even door, is geen straf hoor! Sinds ik met de pil ben gestopt is mijn libido stukken hoger, gelukkig.

Liefs Moons

16. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo iedereen, ik heb NOD oktober, ben 15 dagen overtijd, heb al negatieve testen gehad maar ben weer 14 dagen verder zonder :evil: :evil: Zijn komen opzetten.

Mag ik me hier bijaansluiten als het eind oktober nog nikske is. Zo leer ik weer nieuwe mensen kennen.
    Zit vanaf vandaag met steken aan m'n linker borst, ben heel moe, eigenlijk uitgeput. Zou dit door de lange cyclus kunnen zijn.

17. aly

aly Bekend lid

Oct 5, 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    nartuurlijk mag je je hier aansluiten zico. wanneer heb je voor het laatst getest ? de klachten zijn goed, maar dan zou je ook eens een keer een positieve test moeten hebben. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit is ook niets.

18. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb net 14 dagen geleden een negatieve bloedtest gehad, dus dan zou je toch denken dat de :evil: :evil: gaan doorzetten he. Nog steeds nikske, durf ook niet meer te testen Zit vandaag aan cyclus dag 45 een 14 dagen eerder had ik ook al een test gedaan, maar die was veel te vroeg denk, ben nu al 4 dagen temperatuur aan het bijhouden en hij schiet de hoogte in. Men kosmisch eitej is van vanmorgend tot 2 de om 6.37 u, zou m'n temperatuur daar op reageren, of zou ik nog een kans hebben. Moesten m'n :evil: doorkomen, dan zou ik er nikske mee in zitten dan weet ik toch van dat er een nieuwe cyclus zich aanbied he, nu is het gissen, hoop er niet meer op op zwanger te zijn, ik zit echt op :evil: :evil: te wachten

19. Sheila82

Lieve meiden!

Ik weet het: ik zou pas vrijdag gaan testen! maar dan lees ik toch veel over dames die 4 dagen voor hun NOD testen..Ik ben nu ook 4 dagen voor mn NOD..
    En opeens neem ik dat besluit: Ik ga gewoon ook nu al testen....Ik heb testen genoeg, heb er echt veel!
    Ik gebruik nu eerst de Romed testen. heb er slechte dingen over gelezen maar bij mij gaven ze bij mn vorige zwangerschap terecht posi aan.
    Ik had eerst zw testen na MN MK gebruikt om te kijekn of ze al Nega aangaven...dat was het geval! Alleen met Romed testen had ik dit niet uitgeprobeerd, vergeten. Dus ik zaterdag expres Romed gebruik. Hij gaf een heeel licht streepje aan. Dus ik dacht: nou, bij deze Romed zal het toch nog van d MK zijn of gewoon niet goed, omdat je vaak leest dat ie onterecht posi aangeft.
    maar oke, ik kon me net dus niet bedwingen en dacht: ach, ik doe gewoon nog een Romed test, kijken of het streepje donkerder is geworden. Want als ie donkerder is geworden zal het wel een goed teken moeten zijn toch, kan toch niet vanzelf donkerder worden?

En! Hij is donkerder....! Weet nu niet goed wat ik moet denken hoor, denk nog niet dat ik zwanger ben, maar toch: streepje kan toch niet donkerder worden? daar heb ik ook nog nooit iets over gelezen dat iemand niet zwanger was en dat zo'n Romed dan ook na paar dagen echt donkerder werd...

Ik vind het super spannend nu..

Wat denken jullie?
    Zie mn foto in mn album!

Liefs

Sylvia

20. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    tsja de onderste is toch echt een streep toch?
    Spannend meid ik duim voor je

Share This Page