wauw ik zag al 30 zwangeren in de NOD lijst staan in oktober zijn er 31 want kimkivits had niet aangepast zag ik Wat een vruchtbare maand zeg hoop dat er nog meer volgen
Ik zou denken dat je zwanger bent hoor. mag ik je een voorzichtige proficiat wensen? hou m'n vingertjes gekruist
dank je wel, hoop dat het echt zo is! Pff...vind het nu echt veel spannender worden! Ik hoop echt dat binnenkort het echt zeker weet... Liefs Sylvia
Nou Sylvia, dit lijk ook wel dat je zwanger bent. Ik zie bij die onderste toch een sreepje. Mijn streepje was ook erg licht hoor. Kijk maar in mijn album. Maar ze zeggen, streepje is streepje. Ik feliciteer je ook al vast hoor.
adine ik heb je foto gezien nou ik zie ook duidelijk een 2 strepen gefeliciteerd Sylvia, ik zie ook bij jou een 2de streep wel licht maar hij staat er van harte gefeliciteerd zico zou kunnen dat je een lange cyclus hebt ben je net van de pil af of je slaat een cyclus over dat zie je ook wel eens hier weinig te melden dan dat ik veel doorzichtig aan het vloeien ben en eergister en gisteren een bal in mijhn buik had zitten en krampen pfft iet gewoon ken dit niet verder niet veel klachten we zien wel dames veel succes gr maria
Silvia, ik zie ook een streep hoor, hij is echt donkerder geworden. Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles deze keer goed. Liefs Moons
dank jullie wel meiden! Al moet ik zeggen dat ik me er nog erg onzeker over voel...ik ga denk ik woensdag nog een keer testen, ook met andere test. Ik weet wel van mn vorige zw dat Romed als eerste posi aangaf (was ook heel licht streepje, lichter als deze) en paar dagen later gaven andere zw testen pas posi aan. Dus ik test van de week nog eens.. maar voorzichtig aan ga ik het toch maar geloven..zou helemaal super zijn!(ik word al voorzichtig aan steeds blijer) Bedankt voor de lieve reacties meiden! Liefs Sylvia
Nou Sylvia, Ik zie ook duidelijk een streep hoor! Volgens mij ben je ook gewoon lekker zwanger, dus ook ik ga je alvast een voorzichtige felicitatie doen! GEFELICITEERD!!!!!!!
silvia volgens mij is een streep een streep en jij heb er een dus ....... gefeliciflapstaart en een dikke knuf en ga maar lekker genieten. groetjes las
dank je wel alvast! Ik moet er echt nog aan wennen...zou het gewoon echt zo zijn! Heb zo'n zin om het echt duidelijk te weten! En een test kan niet zomaar donkerder worden toch, zelfs Romed niet? (omdat ik daar paar minder goede dingen over heb gehoord) Ik ga het beetje bij beetje wel meer geloven maar wil wel straks eerst andere posi test in mn handen hebben Erg ben ik he, maar voel me er gewoon echt onzeker over. Liefs Sylvia
hallo sil ik zie ook een streepje dus van harte meid. maar ik heb eff een vraagje voor je,heb je 4 uur gewachten met plassen? want ik zag dat jij hem net pas getest had klopt toch of niet? groetjes fempje
Adine en Sylvia gefeliciteerd! Ik zie bij jullie allebei een streep! Voor de wachters onder ons, heb geduld en hoop dat de dagen snel gaan voor jullie! Voor de klussers, doe je best! Volgens mijn banner heb ik over 2 dgn mijn eisprong, maar heb het volgens mij afgelopen weekend al gehad... Dus ik wacht af en klus gezellig door tot mijn NOD!
Hoi! @ Fempje ja, ik heb idd net pas te test gedaan. Er zat 3,5 uur tussen mn laatste plas en die plas waar ik de test mee had gedaan. kan heel goed zijn dat ie met ochtend urine nog wat donkerder is omdat dit plasje eigenlijk best licht was en klein, ook al zat er 3,5 uur tussen. (en het was dus geen ochtendurine) Liefs Sylvia
Sylvia, ik zie een streep hoor. Voorzichtige felicitaties jouw kant uit! Ik heb vrijdag mijn NOD. Heb nog steeds verschijnselen, mijn borsten doen momenteel heel erg veel pijn, maar dat kan ook komen omdat ik ongi moet worden natuurlijk. Mijn man is helemaal overtuigd dat ik zwanger ben Die denkt echt dat hij superzaad heeft Zal nog een teleurstelling voor hem worden, eind van de week...
hey sil goh dat overtuigd toch alles dus dat is zeker zwanger meid. en bedankt voor je reacties. groetjes fempje
Ik doe van de week toch nog wel andere testen maar dat laat ik wel weten, plaats daar dan ok wel foto's van in mn album Ik blijf nog volop duimen hoor voor alle klussende dames en dames die aan het wachten zijn tot hun NOD! En ook nog wel voor mezelf omdat ik er nog niet helemaal zeker van ben...(al komt het gevoel dat ik echt zwanger ben steeds sterker naar voren Liefs Sylvia
Hoi Neia, Ja ik heb zondag ook weer een ovutest gedaan en nu was hij zelfs donkerder dan de controle streep. Dus wederom maar geklust voor de zekerheid... Ik ben zelf ook erg benieuwd wat 'ie vanmiddag aangeeft. Je zou verwachten weer wat minder. Ik laat het vanavond nog even weten!
wauw gaaf sylvia hoop dat het deze keer allemaal goed gaat geniet er lekker van en van harte gefeliciteerd liefs gemma
Zijn die cassette testen van deze site betrouwbaar? Die van 3 voor 6,95 bedoel ik dan. Die heb ik namelijk net besteld, altijd handig om in huis te hebben, en ze zijn hier zo goedkoop!
dank je! Zoals ik al eerder schreef ben ik nog erg onzeker maar begin er steeds meer in te geloven dat het echt zo is! Maar als ik tweede posi test heb dan ben ik niet meer te houden denk ik: dan ren ik paar rondjes door het huis! (dat zou ik nu ook al willen doen haha) Liefs Sylvia