dankje pjetje, Ja we gaan er weer voor! We hebben op de goeie dagen geklust! Dus daar zal het niet aan liggen. Heb nu wel dat ik gek wordt van de jeuk op heel mn lichaam aaggggrrggr verder eigelijk niet iets afwijkends dan wat ik altijd heb. dus ja wachten maar weer........
dankje pearly, wij zitten in de mmm. samenlevingstest geen zwemmers , dus we spuiten deze maand met een spuit, anders is deze maand weg.
Oooh dat moet toch wel goed zitten! haha zie ineens dat je er gewoon 3 hebt voor november! Nou heel veel suc6 en ga heel hard duimen! liefs pjetje
jeetje inderdaad wat een hoop zwangere, maar er kunnen er nog veeeeeel meer bij! WE MOETEN allemaal voor 2007 zwanger zijn kom op meiden moet toch wel lukken!
zooo ik d8 kom ook weer is kijken... En nu al een hoop zwanger... SUPER! Nou hier weinig nieuws te melden die vervelende duivels zijn vandaag weer weggevlogen en hoop ze ook ff 9 maanden niet te zien... Vanavond maar weer goed aan de klus en hope dat t deze ronde raak is..
Veel s6 Kimmiej! Hier zijn we inmiddels ook druk aan de klus, vooral omdat mijn ei al in aantocht is. Meestal is mijn ei op dag 10, dus nog even geduld. Heb vandaag flink wat krampjes links in mijn buik en dat trekt door naar mijn rug in, dus ik denk dat ei klaar staat voor de sprong in het diepe . Ik wens alle wachters sterkte met wachten. De klussers s6 met klussen. Meiden waarbij inmiddels de duivels weer gearriveerd zijn, veel s6 voor de volgende ronde. De meiden die inmiddels zwanger getest hebben, heel erg gefeliciteerd en nu lekker genieten. Groetjes, Astrid
Hee ikke1981, Ik heb vorige week ook zo'n ontzettende jeuk gehad! Vooral op mijn buike ne rug! (misschien niet goed gewassen ahhahahahaha) Liefs Knollie
hahhah knollie Nou heb het al vanaf gister avond vanmorgen niet te heet gaan douche en nu heb ik het nog steeds, heb het dan ook over heel mn lichaam, man lief vroeg ook al misschien de badschuim maar dat gebruik ik niet op mn hoofd, dus dat is het niet. Ach misschien is het morgen wel weer over, dat hopen we dan maar hihihi
Hallo allemaal! Ik heb weer veel moeten lezen! Alle zwangeren: Proficiat! Echt heel leuk! Debje1975: Heel veel succes deze ronde! Mag ondertussen wel na zoveel maanden! Ook voor de andere meiden die al lang wachten..............voor ons allemaal! Hier nog niks bijzonders..wachten, wachten en nog eens wachten. Ik word er niet goed van!
Dag allemaal... vraagje... als je ei gesprongen is... heeft het dan nog zin achteraf te klussen? of is dan de kans volledig gepasseerd. Gisteren geklusd...maar voel dat ei vandaag kan komen (niet zeker) alleen is mijn ventje vandaag en vannacht niet thuis... groetjes
hopelijk komen er nog veel meer zwanger bij hier weinig te melden dan druk op de blaas en af en toe nog die kramp echt is een manderijn zo groot voelt die kramp in mijn onderbuik bandenpijn is het veel te vroeg voor veel witverlies pfftt en dat voor ik gezegd heb dat ik me niet gek wil laten maken en me er niet zoveel mee bezig wil zijn jeetje word er gek van en dat voor een maandag nou ja ik ga er weer van tussen alle klussers heel veel klus plezier {|= wachters hopelijk gaan de dagen voorspoedig en word het wachten beloond met positievetest [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< gr maria
julie123 hoop het ook maar wij klussen ervoor en erna dus ja kan zijn dat je optijd bent succes gr maria