zo er zijn alweer 3 zwangeren terwijl november nog in aantocht is allemaal gefeliciteerd! Ik heb weinig te vertellen wacht op mijn ei maar blijven klussen! Alle wachters het word weer spannend november is het bijna en alle klussers succes en klusse!
Hallo allemaal, Hier even een berichtje van mij. Ik heb besloten om even wat afstand te nemen, dus ik zal niet meer zoveel te vinden zijn op dit forum. Ik lees af en toe wel even mee! Ik merk dat ik er teveel mee bezig ben en met dat ontpillen wil het ook niet echt vlotten. Ik ben gister ALWEER ongi geworden , veel te vroeg dus! Ik baal er enorm van. Als ik nou over 2,5 week weer ongi wordt ga ik denk ik maar eens bij de ha langs, al denk ik dat zij ook zal zeggen dat het van het ontpillen komt. Jullie lezen het, ik heb het eventjes helemaal gehad. Als alles weer een beetje normaal op gang is gekomen, kom ik er gewoon weer gezellig bij. groetjes Hartje1
zwanger dames,gefeliciteerd! nog een week tot mn nod,beetje last van mn onderrug.verder had ik me voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn eigenlijk,maar toch ..als mn nod eraan komt word het wel spannend hoor!
hoi hartje, Wat goed van je om even afstand te nemen, geef je lichaam en je zelf inderdaad wat rust. Ik heb het ook een paar maanden gedaan, en moet zeggen dat het me goed geholpen heeft. Ben nu aan het kijken of ik op een normale manier hier kan zijn nu zonder dat het een obsesie weer gaat worden. Ik wens je heel veel suc6 en luister goed naar je lichaam, en als het niet vertrouwd inderdaad naar de huisarts gaan, want daar zijn ze tenslotte voor. Groetjes Deesje
Adine en Sylvia gefeliciteerd! Nog een paar dagen en dan NOD, spannend.... Iedereen veel suc6 deze maand, liefs, Mariekepieke
hartje ja is ook erg verslavend he merk het van mezelf ook dat je er erg mee bezig bent vruchtbare dagen aftellen heel veel succes gr maria
Hier nog 1 die de dagen loop af te tellen. Ik weet niet hoevaak ik vandaag naar de wc ben geweest om te checken of alles nog goed gaat, vanochtend had ik echt het idee dat de duivels er aan kwamen, lichte krampjes en het gevoel dat ik aan het vloeien was, maar tot nu toe nog niets aan de hand. Nu maar hopen dat ze weg blijven!
ik word gek van die steekjes in mijn lies en buik pfff tenzij het een goed teken is natuurlijk dan mag het
hoi dames, hier ook weer eens een berichtje van mij, ben meer op het oktober forum te vinden.. zit ondertussen al weer 3 dagen op de wachtbank.. nog 13 te gaan
Hoi Bedankt voor jullie lieve woorden Ik wens iedereen natuurlijk veel succes en gewoon allemaal deze maand zwanger worden hoor!
Ik heb ook de hele tijd steken in lies en buik, ook ongipijntjes, normaal heb ik dat niet zo ver van te voren! Laten we hopen dat het hoopvol is ! liefs pjetje
Hoi meiden, ik was begonnen op de het temp-forum, maar hier is het toch ook heel gezellig lees ik. Ik zit vandaag op 12 DPO, dus ook bij mij erg spannend... Niet helemaal goed getimed met klussen helaas, dus kans is nihil, maar toch.... Hoop is er altijd hè? En Oktober blijkt inderdaad een erg vruchtbare maand, heerlijk zoveel zwangere meiden als er al zijn! Groetjes!
nou ik hoop het ook heel erg tis eigenlijk heel mijn buik streek ook mijn zij enzo doen mee aan de steekjes en heb ook alweer een paar daagjes steken in mijn onderrug
hey maar pjetje heb jij toevallig ook nog vruchtbaar slijm je weet weld at draderige wat je kan uittrekken tussen je vingers ik heb dat namelijk nog steeds
nee mijn eisprong kan niet meer heb het al ruim 10 dagen nu dat slijm en ei is al 6 dagen geleden geweest vandaar dat ik het dus ook zo vreemd vind misschien ook een goed teken dan? heb het ook al gevraagd bij zwanger worden maar dahct gooi het hier ook effe in de groep
Nee dat is wel minder geworden, wel heb ik ontzettend veel afscheiding, maar tis wat romiger, kan er wel draden van trekken, kheb echt af en toe het idee dat k in mijn broek heb geplast ofzo haha zo nat is het las vandaag wel ergens bij een van de zwangeren dat ze dit had tijdens innesteling ongeveer en die is nu zwanger Geeft de mens toch weer wat goede hoop
heb dat precies nog niet gehad... enkel slijmerig de dag van mijn eisprong...hehehe menselijk lichaam zit raar in elkaar