ik heb dat slijmerig/draderige gisteren gehad. Als ik het vergelijk met vorige maand, dan krijg ik over 3 dagen pas mijn eitje.... hihihihi
Ik heb juist ergens gelezen dat als je dat slijm hebt, het niet lang meer duurt eer je ei plopt. Geen dagen meer maar uren (24-36 uur) Daarna verdwijnt dat slijm weer. Nu heb ik ook wat romige afscheiding. Lekker onderwerp he?
Ik geloof bij eerste symptomen en dan een kopje aan de zwangeren, wat voelden jullie rond de innesteling Innesteling vind plaats tussen dag 5 en dag 10 na je eisprong, dus dat zou voor ons allebei heel goed kunnen Laten we het hopen!
dames toch wat een onderwerp, ik heb geen innesteling, maar ik kan moeilijk op de stoel gaan zitten.....mijn eitje komt eraan. ik heb het idee dat ik het ook ruik, net gedoucht hoor.
He Pjet, net mijn banner aangepast, maar nu moet ik nog langer wachten en volgens mij klopt ie nu nog niet! 19+11=30? Knollie
dank je ik hoop het ook ,mag nu wel eens.kan ik daarna op het wachtbankje, kijken wie er deze maand raak geschoten hebben.
Nee, Ik weet het niet meer! zet hem denk ik gewoon maar weer terug! De eerste keer had ik mijn ei op dag 14 en een cycles van 25 dagen, tweede keer ei op dag 15 en een cycles van 27 dagen. Nu mijn ei op dag 16 dus dacht ik een cylces van 29 dagen! Ik zet hem maar gewoon weer terug en kijk wel! Liefs
En ik ga mijn duimen blauw draaien dat jij er iig bij mag zitten! heel veel vruchtbaarheid toegestraald! knuf
Zo klopt het! dat is ook 29 dagen, maar je banner telt een dag langer, de testdag is een dag na je nod!
Je hebt helemaal gelijk! Ik laat hem staan! pfffffffffff 11 dagen nog! Hahahaha Aly ook ik ga voor jou duimen!
Gaat sneller dan je denk! lekker gezelly kletsen! zaterdag gezellig hete eieren eten komt goed, we slepen ons er wel doorheen!