Ik zal hier maar eventjes inbreken in jullie topic, heb niet vanaf het begin gelezen, want het leken me een beetje te veel pagina's. Ik hoop dat ik hier af en toe eens kan en mag meepraten met jullie. Na enkele dagen goede gesprekken met elkaar gehad te hebben, hebben m'n vriend en ik besloten om de natuur z'n gangetje te laten gaan. Serjenka is nu al 7 maanden het kriebelt bij mij al enorm om aan een tweede te beginnen en nu zijn we er dan uiteindelijk ook uit. Ik heb gewoon moeten beloven dat ik niet zou gaan tellen en rekenen en het boeltje zou gaan forceren, zoals ik de vorige keer gedaan heb toen we aan het klussen waren voor ons meisje. Dus voor mij geen banners en geen precieze nod-dag, maar hij valt iig in november. Vind het best wel spannend, nu we de beslissing genomen hebben, verder zullen we het tegen niemand zeggen, dat we voor een tweede wondertje gaan (het klinkt nog steeds ongeloofelijk in de oren), maar ik wil toch af en toe eens m'n ei kwijt en zoals ik al eerder ondervonden heb, is deze site de perfecte manier. Het is wel een beetje een lang verhaal geworden, maar vond het maar héél raar om hier zomaar bij jullie in te dringen, zonder maar één woord te reppen over wat ik juist verteld heb.
Haha sambal eieren, mmjammie! lekker gesuddert in saus van ketjap en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel sambal! =P~
ik hou het wel een gebakken of gekookt eitje of nog beter een bevrucht eitje(niet om op te eten natuurlijk)
brrrrrrrrrrrrrrr. mij niet gezien.... sambal... jakkes.... oei daar gaat mijn keel van schuren... maar ieder wat ie lekker vindt toch? eet smakelijk!
Welkom Kathy! Gaat het goed met je dochtertje?! Jeetje wat gaat de tijd snel zeg! Leuk dat jullie alweer voor een 2e gaan, ik wens je ondanks dat je er niet te veel mee bezig mag zijn toch heeel veel klusplezier en vruchtbaarheid toe! knuf
Weer effe een testje gedaan en nu weer een stukje lichter dan gisteren! maar nog wel duidelijk zichtbaar! Dus mijn piek had ik duidelijk gisteren. Maar om nu te zeggen dat ik er lichamelijk iets van heb gevoeld? Nee helemaal niet! Ik heb de laatste 4 testjes op de foto gezet Neia, kun je vergelijken (als je wil) De onderste is van vrijdag en de bovenste van vandaag. Zo nu even bijlezen!
kathy nu maar duimen dat je snel zwanger mag worden. ik lust geen eieren pjetje en knollie in wat voor saus dan ook.
@Pjetje: met m'n meisje gaat het prima hoor, het is (meestal) een schatje, over haar hebben we geen klagen hoor. @vissie: nu maar klussen en hopen dat je over 10 dagen een positieve zw.sch.test hebt hé. @Aly: het zou super zijn, mocht ik vlug terug zwanger zijn, want ik verlang er echt al naar, maar doen we er wat langer over, dan kan ik het ook aanvaarden hoor, ik ben al superblij dat m'n vriend groen licht gegeven heeft. Ik zie dat je al in ronde 30 zit, hopelijk heb jij ook vlug het geluk om zwanger te zijn van je eerste wondertje.
Nou meiden ik ga nog ff bij mijn mannetje op de bank knuffieen en dan lekker douchen en mijn bedje in! Iedereen nog een fijne aaf! En voor de meiden met hun ei vandaag of morgen, klusze ! liefs pjetje
Hoi meiden, Kom me hier melden. Gisteren kwamen dag eerder dan verwacht die sh*t Positieve is dat mijn cyclus nu alweer 28 dagen was. Dus houd ik t daar maar op. Bijna op het uur gelijk met 4 weken geleden. Veel succes en kus, Sophie Kom snel wat langer gluren hier xxx
Aaah Sophie, wat is dat toch met jou en Gerrina! Jullie hadden hier helemaal niet mogen komen! Balen hoor, idd wel fijn dat je cyclus weer 28 dagen was, en dan is dit jullie laatste maand op het nod forum hoor ! Heel veel geluk deze ronde meis, mijn duimen draaien! knuf!